Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zakup meganki III


rykal

Rekomendowane odpowiedzi

Wydzielono

 

Witam wszystkich serdecznie.

Obecnie jeżdżę Megane II i zastanawiam się nad zmianą na Megane III.

Proszę o Wasze opinie odnośnie tego egzemplarza http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-piekna-z-niemiec-idealna-oplacona-5d-okazja-jak-nowa-ID6yh42P.html#083698bf56.

Podobno miała tylko wymieniany i lakierowany przedni zderzak.

Czy ktoś jeździł może Megankami III 1,6 z silnikami 100KM i 110KM? Czy wyczuwalne jest ta różnica w mocy? Czym tak naprawdę się one różnią i z czego wynika ta różnica w mocy?

Z góry dzięki za opinię.

 

Nie piszemy o swoim zakupie w temacie innego użytkownika forum. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1.6 - zależy czego oczekujesz od samochodu. Jeśli dynamiki to sobie odpuść, jeśli instalacji lpg to bierz. Moim zdaniem tylko 110 KM. Meganka z silnikiem 1.6 jest: mułowata, głośna i ma wir w baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może do czego służy w tym egzemplarzu pstryczek przy dźwigni ręcznego, skoro auto nie ma tempomatu?

Wygląda to na zaślepkę dziury na przełącznik.

... i ma wir w baku.

Te 8 l/100km z Twojego zielonego paska to właśnie ten wir w baku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W chwili obecnej mam Megane II z 1,4 98KM i wiem że jest to straszny muł, ponieważ też Cordobe 1,4 75KM i w porównaniu do megi to demon szybkości.

Zastanawia mnie tylko czy czuć różnicę pomiędzy 100 a 110KM, czy jest to tylko pic na wodę i kolejny chwyt marketingowy skoro są to tak naprawdę takie same silniki.

Czy się upierać przy 110KM i szukać dalej, czy nie warto?

Będę instalował LPG.

Czy dopatrzyliście się czegoś niepokojącego na zdjęciach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie czuję potrzeby posiadania tempomatu, lubię mieć prędkość pod kontrolą pedału gazu.

Natomiast jeżeli automatyczna klimatyzacja ma być tylko jedynym plusem względem niskiego przebiegu to wolę mieć mniej km. Najważniejsze żeby była klimatyzacja i chodziła a to czy będę ją regulować elektronicznie to rzecz wtórna.

 

Dodano: 07 lut 2016 - 18:29

Czytałem w innym wątku, że podobno już wszystkie 1,6 mają KZFR.

A czy te 6 biegów to nie jest bardziej upierdliwe, ponieważ podobno są krótkie i trzeba się trochę namachać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady z tym tempomatem.

Mam i wykorzystuję go tylko kilka razy w roku na dłuższych trasach.

Co do KZFR, to niektóre wersje 100 KM je mają, ale nie wszystkie (chyba zależało od rynku docelowego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!