Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Opłaca się kupić roczne Megane?


BartekB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie mam możliwość kupienia z salonu Grandtoura dci 110km wersja limited + ledy (nie wiem czy były w pakiecie) za około 50 tysi? auto z 2015 po wypożyczeniu długoterminowym, przebieg kilkanaście tysiecy. Auto w środku wg mnie ubogie, na plus jeszcze gwarancja którą mogę przedłużyć, pełna historia serwisowa. Wsiadam i jeżdżę bez kompletnie żadnej inwestycji (oglądąłem auto z kolegą, miernikiem itp) Z drugiej strony mam na oku Kaszkaja :) 2012 bogata opcja skóra, navi, 7 siedzen, 4x4, panorama dci 130km przelot około 120 tysięcy też z polskiej dystrybucji, pełny serwis, faktury itp. Doradźcie coś Panowie bo rozum mówi Megane a serce ..... :) Pozdrawiam Bartek

 

cena Nissana około 62 koła

Edytowane przez BartekB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał Megane :) Auto trzy lata młodsze i z dużo mniejszym przebiegiem. No chyba, z potrzebujesz 4X4 i 7 siedzeń. W Qashqai+2 te miejsca z tyłu to wyłącznie dla dzieci bo tam jest bardzo nisko i ciasno. Mam w rodzinie Qashqai i ta nawigacja jest strasznie słaba i dodatkowo aktualizacja map kosztuje sporo pieniędzy.

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką decyzję musisz podjąć sam.Nie znamy Twoich potrzeb ani preferencji. Dostaniesz odpowiedzi w stylu, ja wziąłbym...,co i tak nie ułatwi Twojego wyboru.

Są to w zasadzie dwa różne auta, całkowicie różnego przeznaczenia, różnego wieku, przebiegu, budżetu...

Zamieszam jeszcze mocniej, 62 tyś.? A może nowe Megane. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam na oku konkretnego auta, raczej chcę roczny max 3,4 lata. do 60 dych. Moze być diesel lub benzyna. Sedany odpadają, musze mieć łatwy dostęp do bagażnika bo będę wozić różnych gabarytów paczki, auto i do miasta jak i na autostradę, spalanie max 10 litórw. Oglądałem już peugeota 508, insygnie, megana i kaszkaja. Brałbym tego megana ale tam po za klimą dwustrefową, ledami i czujnikami cofania nic nie ma, auto szare w środku makabrycznie. Chociaż rozum mówi megane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mondeo mk4, laguna III GT z 180 konnym 2.0 dCi, avensis, mnie w megane III zraziły te drzwi sprawiają wrażenie takich cieniutkich, ta obudowa tych drzwi słabo to wygląda, tak licho, biednie ta kieszonka-schowek taka niezabudowana jak w cinquecento, a szkoda bo buda grandtoura jest piękna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam na oku konkretnego auta, raczej chcę roczny max 3,4 lata. do 60 dych. Moze być diesel lub benzyna.

 

W takim przedziale cenowym jeśli nie robisz rocznie więcej niż 20 tyś km, to celowałbym w 1.2 TCe 115 KM. Ostatnie sztuki można kupić za około 57 tyś zł w wersji Limited.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądam auta w promieniu 30 km, po prostu nie chce mi się jeździć dalej np do Gdańska, szkoda mi czasu i pieniędzy. Odpuszczam komisy i handlarzy, szukam wyłącznie u dealerów lub w firmach z autami poleasingowymi, oczywiście mając na uwadze że tam tez mogą mnie zrobić w trąbę. Audi raczej odpada nie wyrobię pewnie na porządny serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No akurat przy tym Kaszkaju to bieda, fakt inne auto inny rocznik, przebieg, ale wyposażenie w megane nie powala. Na Audi mnie nie stać, a to co mam nie odstaje za bardzo jeśli chodzi o wyposażenie od renaulta i jak na taką starą krypę mam automat i np grzanie dupy czego w grandtourze nie ma. Więcej obiektywizmu proponuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że niby ja nieobiektywny?, ale to auto dla Ciebie, nie dla mnie, a z audika do Megana to może być szok, obiektywnie :D .

A w temacie to m.in. dlatego kupiłem M3 bo sąsiad miał firmówkę, zrobił nim 120.000 w 2 lata i tak zachwalał mi zawieszenie i resztę, że brałem to pod uwagę.

Renówka po leasingu poszła do ludzi, a on dostał co? Qashqaia i nie jest już tak zadowolony, autentyk, mogę kiedy popytać o szczegóły ;) .

Edytowane przez tomgrandtour
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!