Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Skontroluj układ wtrysku paliwa, (czy to pompa paliwa?)


Gość gophfer

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że nie w temacie - Marek (UIO) jest specyficznym typem gościa. Znam się z nim osobiście, aktualnie nie spotykamy się razem na forach. Jest oszczędny w mowie, ale jest kumaty i ma dobre ceny na oryginalne części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna ważna kwestia już nie do wyjaśnienia czy ta pompa która dałem do wyceny regeneracji była pompa wyjęta z mojego auta

I tu jest całe sedno sprawy. Bo tak jak pisał kolega Andrzej-2010 mechanik zanim wymontował pompę powinien był zadzwonić do klienta podać wstępną diagnozę i zapytać o zgodę na dalsze działanie. Równie dobrze mógł sprzedać kit z wymianą pompy a tylko przedmuchać układ i zarobić na tym parę groszy. A tak to tylko pozostaję takie domysły, być może całkowicie nieuzasadnione bo są też uczciwi mechanicy. Prawdopodobnie nigdy tego się nie dowiesz i pozostaje wyznawać zasadę Twojej żony, że należy ufać ludziom. A swoją drogą to gdyby był nieuczciwy to równie dobrze mógłby zaśpiewać powiedzmy 2100 zł bo np. wymienił jeden wtryskiwacz.

Powiem od siebie, że ja to mam szczęście bo sam naprawiam swoje samochody. Głównie dzięki szkole którą kończyłem i pracy którą wykonuję. I dodatkowo to takie moje hobby. Bo dzisiaj to trudno o uczciwego zaufanego mechanika, zwłaszcza dla kogoś kto jest laikiem w dziedzinie motoryzacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż decyzja już zapadła biorę te używana pompę, bo po prawdzie nie mam co włożyć, moja pompa rozebrana koszt regeneracji 2450zl.

Tylko czy teraz robić coś z nią sprawdzać u innego mechanika, czy porostu zapomnieć o sprawie i jeździć może nie padnie...

Czy taka pompa powiedzmy "niepewna" może mieć wpływ na wtryskiwacze lub inne elementy z którymi będzie współpracować...?

Zastanawiałem się jeszcze nad tą pompą, podobno z auta które zjechało z taśmy montażowej po gradobiciu odkupili auta i sprzedają na części, niby "nówka" gwarancja 21 dni lub mogą mi dać nawet 12mcy ale jak padnie to rzeczoznawca będzie musiał ocenić czy było w niej "dobre" paliwo.

 

http://www.eurofrance.pl/mobile/pl/p/Pompa-Wtryskowa-1.5-dCI-Duster-167000938R-Oryginal-Renault/21373

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość tanio, bo w sklepie w Krk zaproponowali mi 4600 za nówkę a, 2100 za regenerowana fabrycznie. Obydwie na gwarancji 12mcy.

Ktoś się orientuję jaki jest faktyczny koszt takiej nowej oryginalnej pompy, skoro regeneracja mojej tj 2450 więcej niż nowa z allegro.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem stwierdzenia w moim przypadku obudzić się z ręką w nocniku. Nie było wcześniej żadnych objawów. Porostu pewnego dnia podczas jazdy auto zgasło z komunikatem "skontroluj układ wtrysku paliwa" :-(

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając 11 m-cy gwarancji, skontrolowałeś auto;

stan pompy wtryskowej, wtrysków, turbiny, ciśnienia oleju, panewek, dwu-masy, rzetelności przebiegu (6 lat a przebieg 83.000 km). Większość aut diesla, które są do sprzedaży już po 3 latach mają ok.100.000 km przebiegu. Zakup auta, to była okazja ???

Również, nie bardzo do mnie przemawia fakt, że bez Twojej wiedzy wymontowali Twoją nową pompę a zamontowali regenerowaną niewiadomego pochodzenia. Jak umawiałeś się z serwisem ? czy znałeś koszt diagnozy ? jak można przejść do porządku dziennego, jak ktoś mnie okrada w żywe oczy i jeszcze stawia warunki ???

Mając prawie nówkę ( wg,Ciebie ) nie zostawia się auto na pastwę losu, nie znając serwisu ani właściciela. Trzeba przy tym być, to nie Szwajcaria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając 11 m-cy gwarancji, skontrolowałeś auto;

stan pompy wtryskowej, wtrysków, turbiny, ciśnienia oleju, panewek, dwu-masy, rzetelności przebiegu (6 lat a przebieg 83.000 km). Większość aut diesla, które są do sprzedaży już po 3 latach mają ok.100.000 km przebiegu. Zakup auta, to była okazja ???

 

Dlaczego podważasz to, co napisał?

 

Nie, auto mam od kwietnia 2015, przebieg oryginalny 83tys,bo do marca 2016 było jeszcze na gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem dzisiaj auto, po przejechaniu ok 16km wydaje się wszystko ok. Muszę trochę jeszcze pojeździć bo wydaje mi się że jest mniej zmulone niż przed awaria,może faktycznie ta pompa padała po woli. Byłem w 3 różnych ASO podczas gwarancji mówiąc że auto jest zmulone na 2 i 3 biegu ale we wszystkich trzech nie stwierdzono żadnej nieprawidłowości.

 

Tylko teraz pytanie co spowodowało awarię mojej pompy. Złe paliwo, styl jazdy, może to że I właściciel wymienił np filtr paliwa zgodnie z zaleceniami Renault dopiero po 60tys na przeglądzie 4 letnim, a może porostu padła przecież nawet silniki w nowiutkich autach padają. A z drugiej strony gość wymieniał olej w ASO co 30tys a pomiędzy co 15tys prywatnie u mechanika (mam FV na to)

...

Edytowane przez gophfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę trochę jeszcze pojeździć bo wydaje mi się że jest mniej zmulone niż przed awaria, może faktycznie ta pompa padała po woli. Byłem w 3 różnych ASO podczas gwarancji mówiąc że auto jest zmulone na 2 i 3 biegu ale we wszystkich trzech nie stwierdzono żadnej nieprawidłowości.

 

.Przy takiej wiedzy, (w ogóle o tym nie było mowy ) należało holować auto prosto do ASO i domagać się naprawy wg. tzw.rękojmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!