Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błąd Injection Falut przy odpalaniu. Nie odpala! Pomocy !


gilerson125

Rekomendowane odpowiedzi

Wymina samych zaworków w 100 % usuwa problem zbyt dużego wydatku na przelewach. Pasują zdaje się, że wszystkie. Ważne by były oryginalne delphi. Nie zapomnij o wymianie rampy wtrysku, bardzo trudno ją oczyścić z opiłków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.I sprawdzenie czy opiłków nie ma w baku.

Bak się wymienia, z wersji benzynowej -najbezpieczniej.

Po zrobieniu remontu, proszę o parę uwag w temacie Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006 ,

Czy miałeś auto od nowości ?

Dlaczego nie sprzedajesz tylko remontujesz?

Pompa regenerowana w specjalistycznym zakładzie, też zdaje egzamin.

Podpowiedź kolegi aniewa - jest b.istotna .

Wszystkie elementy zasilania paliwowego muszą być czyste od opiłków

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko odnawiam temat ponieważ spotkała mnie niemiła rzecz. Auto zgaslo podczas jazdy wywaliło Injection Fault i żadna próba uruchomienia nie przyniosła sukcesu (zawiódł nawet plak). Auto bylo podłączane do Clipa. Korekcje mowil ze ok nie maja sie do czego przyczepić. Jedynie do wymiany był regolator ciśnienia w pompie. Kupiony nowy orginał Delphi i zrobiła cos takiego. Dodam ze żadne błędy podczas jazdy testowej nie występowały juz. Ogólnie na kompie ok. A dlaczego zrobił cos takiego? Pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy mam przekazywać wtryski do regeneracji, czy jednak mam szukać nowych, a może samemu wymienić zaworki

Dobrze zregenerowany wtrysk niczym nie odbiega od nowego, ale warunek jest jeden - musi być to zrobione naprawdę DOBRZE. Ja za regenerację jednej sztuki płaciłem 330 zł (uszczelniacze, zaworek i ogólne czyszczenie). Zakład który mi to robił uświadomił mnie że w skrajnych przypadkach może to kosztować nawet do 550 zł, zależy w jakim stanie jest rozpylacz.

Z perspektywy czasu może i bym się sam zabrał za regenerację wtryskiwaczy ale w owym czasie nie wiedziałem co to za wynalazek i dlaczego tak szybko pada.

2. Czy pompa wtryskowa może być w takim przypadku regenerowana, czy tylko nowe bądź używane wchodzą w grę

Osobiście używanej bym nie kupił. Na portalach aukcyjnych widnieją ogłoszenia firm rzekomo pompy z przebiegami 60 kkm za 600 zł ale dzwoniąc nikt nie chce udzielić gwarancji, nikt nie udokumentuje rzeczywistego przebiegu.

Za regenerację płaciłem 800 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy moglibyście wskazać gdzie bezpiecznie kupić oryginalne zaworki do wtrysków (sklep/użytkownicy znanego portalu aukcyjnego) oraz gdzie zregenerować pompę - póki co pytałem w dwóch miejscach - w jednym zawołali 1000 (wstępnie), a w drugim 1200... a mogę kupić nową pompę za 1350...

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

 

Dodano: 29 gru 2016 - 16:33

Za regenerację płaciłem 800 zł.

Ponawiam pytanie - gdzie?

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowienie noworoczne :!: Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :!:

Kolego ja mieszkam w stosunkowo małym miasteczku gdzie jeden drugiego że tak powiem zna. Robiłem to w zakładzie gdzie głównie specjalizują się w silnikach Diesla, i jak to ludzie mówią są najlepsi, więc zaufałem i nie żałuje.

Dla przykładu powiem Ci że w Bosch service chcieli odemnie 620 zł za regenerację 1 wtrysku gdzie w zakładzie o którym wspomniałem dałem 320, w takim układzie o koszt regeneracji pompy wolałem nie pytać :D.

Jeśli będziesz chciał to jak najbardziej mogę podać namiary, choć nie wiem czy bawią się w naprawy na "odległość" gdyż kolejka to tego zakładu to jakieś 2 tygodnie oczekiwania na przyjęcie samochodu, a to chyba dlatego że są dobrzy.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A mnie dziś udało się zdiagnozować przyczynę gaśnięcia i nierównej pracy silnika na wolnych obrotach. Poruszałem wtyczkami z boku komputera i po problemie . Pewnie zaśniedziały łącza . Myślę o spryskaniu środkiem do złączek elektrycznych - polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej spray KONTAKT 60 w celu rozpuszczenia tlenków i innych osadów. Następnie przemyć preparatem KONTAKT WL który zmywa wszelkie pozostałości po rozpuszczonych tlenkach, a w celu pokrycia styków powłoką ochronną należy użyć preparatu KONTAKT 61 (nie jest to tania sprawa, ale jest skuteczne).

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Również mam problem z komunikatem Injection Falut przy odpalaniu i nie odpala. Wszystko zaczęło sie od tego że niekiedy zaświecał sie komunikat podczas gwałtownego przyspieszania, następnie na ciepłym dłużej kręcił podczas odpalania, a ostatni tydzień czy ciepły czy zimny marnie odpalał. Zrobiłem test przelewów ( dwa razy kręciłem rozrusznikiem i pomierzyłem ile poleciało z przelewów):

Wtrysk 1 3,5ml

Wtrysk 2 2.5ml

Wtrysk 3 0.5ml

Wtrysk 5 5.5ml

Pamiętam że kiedyś wymieniałem jeden wtryskiwacz tylko nie pamiętam czy to był nr 2 czy numer 3.

Nie wiem jak teraz zinterpretować te wyniki. Czu uznać, że najgorszy jest numer 4 bo najwięcej idzie w przelew? czy może ten numer 3 zawiesił się i iglica jest cały czas otwarta i wszystko idzie do cylindra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!