Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem silnika


beerman71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Temat oklepany, ale mi opadaja rece. Scenic 1,4 16v, kupiony za pare groszy, z informacja ze ciezko odpala. Myslalem jakis bzdet, ale niestety zaczyna mnie to przerastac. Z zawodu jestem mechanikiem (starej daty), i z elektronika nie mam za wiele wspolnego. Opisze objawy:

Silnik raz na pare dni odpala, pracuje ok 30min po czym gasnie

Nastepne proby odpalenia daja taki efekt jak przy braku paliwa, badz nieregularnej iskrze

Wymienilem:

czujnik polozenia walu (najpierw ze sprawnego auta, nastepnie nowy)

swiece zaplonowe

podmienilem cewki(ze sprawnego auta)

Ecu, immo, stacyjka

przedzwonilem kable do czujnika polozenia walu

podmienialem pompe paliwa.

Po kazdej z tych operacji nadal ten sam objaw. Jezeli ktos mnie moze oswiecic, bede wdzieczny. dzieki za wszelkie porady. Marek

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,Sorki ale mam niemieckigo windowsa i niemiecka klawiature jak przeloze na polskie znaki to nie moge sie polapac.Co do skrzynki to rozebralem ja na drobne wszystko czyste

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 1.3, 1.5, 5.6, 8.1 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie sprawdzalem,sprawdze jutro i odzwe sie wieczorem,dzieki

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

 

Dodano: 07 sty 2017 - 16:31

Przełączyłem się na polski.Auto dzisiaj odpaliło chodziło 15min i zgasło,pochlaniacz oparów paliwa sprawny,podmieniałem,reszta jak na początku tematu,ma ktoś jakieś pomysły,może KZFR,jak się do niego dobrać,i jak sprawdzić,rozrząd wymieniony 20tys do tyłu w serwisie Renault,przebieg 153tys