Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II phI 1.9 dci problem z wtryskiwaczem


fido28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z uwagi na fakt, że silnik zaczynał delikatnie nierówno pracować( objaw jakby jeden z wtryskiwaczy niedomagał-odczuwalne drgania silnika) postanowiłem wyjąć wtryski (BOSCH) i dać do sprawdzenia. Fachowiec po diagnozie na stanowisku stwierdził, że trzy wtryski trzeba regenerować, a czwarty jest w porządku. Dodał, że jeden z nich nie ma wcale wolnych obrotów i może przyczyniać się do wypalania cylindra (wtrysk nr4 liczony od skrzyni)... no i właśnie o ten wtrysk chcę zapytać. Po regeneracji ładnie wszystko złożyłem i z rogalem na gębie pojechałem do mechanika, żeby zalogować na nowo wtryskiwacze i tutaj ZONK. Silnik pracuje nieco lepiej ale nadal jest ten sam objaw. Mechanik podłączył się pod komputer żeby odczytać wartości jakie dają wtryskiwacze i dupa. Silnik nadal pracuje jakby jeden wtrysk niedomagał (na wolnych obrotach daje 1,4 a powinien podobno oscylować w okolicy zera). Po tym wszystkim sprawdziłem ciśnienie w cylindrze nr 4 czyli w tym z opisanym problemem i wynosiło 25 bar i nr 2 około 25 bar. W pozostałych nie sprawdzałem bo był mały problem z odkręceniem świec. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Czy znacie jakiegoś mechanika z Wrocławia godnego polecenia który zna się na rzeczy i kasy nie zedrze?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jesteś z Oleśnicy to spróbuj w Smolnej. Dwa lata temu robiłem tam wtryski i jest ok. Ceny też wydają się w porządku.

Link do ich stronki:

http://diesel-smolna.pl/

 

We Wrocławiu jest magik, polecany tu na forum. też zajmuje się wtryskami.

Aleksander Nowosielski

ul.Lewa 2 Wrocław

693-070-911

Edytowane przez babus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że powinieneś dokładnie wiedzieć na czym polegała regeneracja ( faktura ), bo wg.Ciebie " Silnik nadal pracuje jakby jeden wtrysk niedomagał ". Trzeba reklamować ten wtrysk. Poczytaj ;Naprawa wtryskiwaczy

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko skoro drugi raz zdjąłem wtrysk i znowu poszedł na stanowisko prób... facet twierdzi że na stanowisku jest w porządku (mam wydruki przed regencją, po niej i teraz po drugim sprawdzeniu)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dwukrotnie regenerowane wtryski. Do dzisiaj nie wiem czy były tylko oczyszczone, czy regulowane czy też coś w nich było wymieniane. Objawy cały czas były podobne. A po wykręceniu świec żarowych i ponownym zamontowaniu nagle drgania ustały. Wcześniej miałem przegwizdy pod podkładką pod jednym wtryskiem i chyba od tego zaczęły się całe problemy.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbować zamienić wtryski miejscami, aby przekonać się czy to wina wtrysku

Pierwszą rzeczą na którą wpadłem to była właśnie zamiana wtrysków i tak też zrobiłem.Nr 4 zamieniłem z nr 3 i pojechałem na "przelogowanie".Po tej czynności mechanik podłączył się i rozpoczął odczytywanie wartości.Teraz mam na 4 wtrysku 0,9 mg/cp na plusie a było 1,4

 

Dodano: 22 mar 2017 - 19:36

Jeszcze kolega wyżej wspomina o nieszczelnych świecach.U mnie jest podobnie, tzn przez przypadek wypatrzyłem nieszczelność po tym, jak wd40 spłynął z gniazd wtrysków na świece( nie zdążył odparować )pojawiły się bąbelki.Tak jest na 3 swiecach..niewiele ale jest niestety.Nie powiem ale przeszło mi przez myśl, że może przez te nieszczelności elektronika głupieje...tylko czy była by aż tak czuła i przez to precyzyjna? Nie chce mi się w to wierzyć ale tez spróbuje pozamieniać świece miejscami (inne gniazdo..inne prowadzenie w gwincie i być może uszczelnienie) lub założę nowe.

Pokazał mi się też błąd DF067 (obwód sterowania przepustnicą powietrza -układ otwarty-stały).

 

Panowie jeszcze jedno pytanie.JAK WYJĄĆ TEN CHOLERNY EGR !!??? Walczę od wczoraj.Ktoś zamieścił na yotube filmik i pokazane jest, że należy go zalać WD-40 lub innym bajerem i obrócić w prawo.Po takim ruchu lub ruchach powinien wyjść.Niestety u mnie max ruch jaki można wykonać to 45 stopi i nic więcej.(szarpanie, prosmy i modły też nie pomagają).Albo coś źle robię albo jest tak zejeb...że dlatego stawia taki opór.

Edytowane przez fido28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę przeczyścić cały kolektor ssący razem z EGR.Czyściłem w vecrze 2.0 dti i tam sie trochę nawkurzałem. Zobaczymy jak tutaj pójdzie.Troszkę mam obawy bo tutaj kolektor jest z tyłu silnika i nie wiem jak będzie szedł demontaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!