Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II phI 1.9 dci problem z wtryskiwaczem


fido28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z uwagi na fakt, że silnik zaczynał delikatnie nierówno pracować( objaw jakby jeden z wtryskiwaczy niedomagał-odczuwalne drgania silnika) postanowiłem wyjąć wtryski (BOSCH) i dać do sprawdzenia. Fachowiec po diagnozie na stanowisku stwierdził, że trzy wtryski trzeba regenerować, a czwarty jest w porządku. Dodał, że jeden z nich nie ma wcale wolnych obrotów i może przyczyniać się do wypalania cylindra (wtrysk nr4 liczony od skrzyni)... no i właśnie o ten wtrysk chcę zapytać. Po regeneracji ładnie wszystko złożyłem i z rogalem na gębie pojechałem do mechanika, żeby zalogować na nowo wtryskiwacze i tutaj ZONK. Silnik pracuje nieco lepiej ale nadal jest ten sam objaw. Mechanik podłączył się pod komputer żeby odczytać wartości jakie dają wtryskiwacze i dupa. Silnik nadal pracuje jakby jeden wtrysk niedomagał (na wolnych obrotach daje 1,4 a powinien podobno oscylować w okolicy zera). Po tym wszystkim sprawdziłem ciśnienie w cylindrze nr 4 czyli w tym z opisanym problemem i wynosiło 25 bar i nr 2 około 25 bar. W pozostałych nie sprawdzałem bo był mały problem z odkręceniem świec. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Czy znacie jakiegoś mechanika z Wrocławia godnego polecenia który zna się na rzeczy i kasy nie zedrze?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jesteś z Oleśnicy to spróbuj w Smolnej. Dwa lata temu robiłem tam wtryski i jest ok. Ceny też wydają się w porządku.

Link do ich stronki:

http://diesel-smolna.pl/

 

We Wrocławiu jest magik, polecany tu na forum. też zajmuje się wtryskami.

Aleksander Nowosielski

ul.Lewa 2 Wrocław

693-070-911

Edytowane przez babus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że powinieneś dokładnie wiedzieć na czym polegała regeneracja ( faktura ), bo wg.Ciebie " Silnik nadal pracuje jakby jeden wtrysk niedomagał ". Trzeba reklamować ten wtrysk. Poczytaj ;Naprawa wtryskiwaczy

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko skoro drugi raz zdjąłem wtrysk i znowu poszedł na stanowisko prób... facet twierdzi że na stanowisku jest w porządku (mam wydruki przed regencją, po niej i teraz po drugim sprawdzeniu)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dwukrotnie regenerowane wtryski. Do dzisiaj nie wiem czy były tylko oczyszczone, czy regulowane czy też coś w nich było wymieniane. Objawy cały czas były podobne. A po wykręceniu świec żarowych i ponownym zamontowaniu nagle drgania ustały. Wcześniej miałem przegwizdy pod podkładką pod jednym wtryskiem i chyba od tego zaczęły się całe problemy.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbować zamienić wtryski miejscami, aby przekonać się czy to wina wtrysku

Pierwszą rzeczą na którą wpadłem to była właśnie zamiana wtrysków i tak też zrobiłem.Nr 4 zamieniłem z nr 3 i pojechałem na "przelogowanie".Po tej czynności mechanik podłączył się i rozpoczął odczytywanie wartości.Teraz mam na 4 wtrysku 0,9 mg/cp na plusie a było 1,4

 

Dodano: 22 mar 2017 - 19:36

Jeszcze kolega wyżej wspomina o nieszczelnych świecach.U mnie jest podobnie, tzn przez przypadek wypatrzyłem nieszczelność po tym, jak wd40 spłynął z gniazd wtrysków na świece( nie zdążył odparować )pojawiły się bąbelki.Tak jest na 3 swiecach..niewiele ale jest niestety.Nie powiem ale przeszło mi przez myśl, że może przez te nieszczelności elektronika głupieje...tylko czy była by aż tak czuła i przez to precyzyjna? Nie chce mi się w to wierzyć ale tez spróbuje pozamieniać świece miejscami (inne gniazdo..inne prowadzenie w gwincie i być może uszczelnienie) lub założę nowe.

Pokazał mi się też błąd DF067 (obwód sterowania przepustnicą powietrza -układ otwarty-stały).

 

Panowie jeszcze jedno pytanie.JAK WYJĄĆ TEN CHOLERNY EGR !!??? Walczę od wczoraj.Ktoś zamieścił na yotube filmik i pokazane jest, że należy go zalać WD-40 lub innym bajerem i obrócić w prawo.Po takim ruchu lub ruchach powinien wyjść.Niestety u mnie max ruch jaki można wykonać to 45 stopi i nic więcej.(szarpanie, prosmy i modły też nie pomagają).Albo coś źle robię albo jest tak zejeb...że dlatego stawia taki opór.

Edytowane przez fido28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę przeczyścić cały kolektor ssący razem z EGR.Czyściłem w vecrze 2.0 dti i tam sie trochę nawkurzałem. Zobaczymy jak tutaj pójdzie.Troszkę mam obawy bo tutaj kolektor jest z tyłu silnika i nie wiem jak będzie szedł demontaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!