Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 - uszkodzona


robertokot25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, warto iść w coś takiego ? :

https://zapodaj.net/d20957c4ace51.jpg.html

https://zapodaj.net/a73da5950a7b8.jpg.html

https://zapodaj.net/ae8c0e55467bd.jpg.html

 cena 25tys.

rocznik 2016

przebieg 60tys.

silnik 1,5Dci 110KM, wersja BOSE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak bardzo jest uszkodzony pod zderzakiem i w bagażniku. Cena nieuszkodzonego powinna oscylować w granicach 55-60 kPLN (dla auta zarejestrowanego w Polsce). Chyba żadne poduszki nie wystrzeliły, ale może być trochę ciężko to tak poskładać, żeby plastiki spasować. Kombi jest mniej sztywne niż hatchback, więc i tak trochę na zakrętach skrzypi/trzeszczy - słychać jak się wygina. Tu może być dużo głośniej. Mnie się najbardziej nie podoba część nad lewym tylnym kołem - potrzebne będzie dużo szpachli...

 

Drugą sprawą jest mechanika: silnik ca. roczny, 60 kkm, czyli miał dwie wymiany oleju - pewnie w ASO, więc wszystko do sprawdzenia. Do wymiany po takim przebiegu jest poza olejem i filtrem oleju oraz kabinowym jeszcze filtr paliwa i powietrza.

 

Ogólnie mało wiadomo o samochodzie, bazując tylko na podanych informacjach. Jeśli samochód jest jeszcze na gwarancji, to wszystko do zrobienia w ASO, a wówczas może się to nie opłacać. Jeśli gwarancji nie ma - to wg mnie na pewno nie warto w to iść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto pewnie z jedną kartą? We Francji to mogła być szkoda całkowita więc można się domyślać, że naprawa zgodnie ze sztuką i bez kompromisów dla bezpieczeństwa jest mało opłacalna. Ciekawe czy konstrukcja nie została naruszona (?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden plus że chociaż widać jak jest uszkodzone, a tak większość kupuje nieświadomie jak było rozwalone ale chyba odpuszczę, bo sporo zabawy z naprawą, karty są dwie, auto normalnie na chodzie, poduszki wszystkie całe czekam na VIN żeby zweryfikować wizyty w ASO

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, konwil napisał:

 Mnie się najbardziej nie podoba część nad lewym tylnym kołem - potrzebne będzie dużo szpachli...

Jakiej szpachli człowieku, takie coś się wyciąga praktycznie na równo i minimalnie szpachluje nie równość, proponuje troszkę się doszkolić w blacharce i potem pisać... masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by by dobrze oblukać , ale jak nie ma jakieś dodatkowej maskara ponad to co widać na foto, to koszt naprawy nie będzie szczególnie wygórowany

lapka2.gif

Ludzie :!:
Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:
Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:
Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!:
Trochę szacunku dla czytających.
- mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd wziąłeś taką kosmiczną kwotę, ale patrząc na zdjęcia powierzchowne uszkodzenie to jest kwestia nie więcej niż 6 tyś, chyba, że w środku jest gorzej, wtedy mowa o większej kwocie, ale ta co napisałeś to chyba nigdy auta nie robiłeś bitego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie  max. 10tys. to już tak na bogato by zrobił, chyba że wyjdzie coś więcej,  a jak ktoś kupi nieświadomie rozbitka już zrobionego i po jakimś czasie się tego dowie to dopiero jest niesmak....

 

były jakieś różnice w tylnych elementach między przedliftami i poliftami - pytam w kwestii dopasowania elementów

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.09.2017 o 13:23, blake napisał:

Jakiej szpachli człowieku, takie coś się wyciąga praktycznie na równo i minimalnie szpachluje nie równość, proponuje troszkę się doszkolić w blacharce i potem pisać... masakra

Praktycznie na równo by mnie nie zadowoliło. Dużo szpachli = ponad 1 mm. Wolę się nie szkolić w blacharce :) wystarczą mi obecne doświadczenia przy Megane II, które dokładnie w tym samym miejscu mam naprawione. Bez nerwów człowieku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zeszłym roku znajomy robił oficjalnie w ASO wymianę tylnej klapy kombi  i tylnego zderzaka po delikatnym wjeździe w tył.

Uszkodzenie tak delikatne, że zderzak był nawet nie pęknięty , a klapa lekko wgięta, tak że się zamykała i otwierała.

Przyszedł z fabryki nowy  zderzak i fabrycznie lakierowana klapa.

Szyba i plastiki były przekładane z uszkodzonej klapy

Wszystko razem kosztowało 5,5 tys zł. Oczywiście płaciła ubezpieczalnia sprawcy, dlatego było robione "na bogato" i oficjalnie.

A w tym aucie o którym rozmawiamy oprócz samej klapy, to jest jeszcze szyba ( na allegro nowych nie ma, a używana za 999 zł ) , pewno plastiki w klapie i w bagażniku, może mechanizm zamka.

Do tego kompletny zderzak   z mocowaniami ( sam goły zderzak 570zł ) , belka za zderzakiem , płyta pod bagażnikiem, obie lampy tylne z lewej strony ( sprawdziłem, nowych poniżej 500 zł za komplet raczej się nie dostanie).

Do tego prawdopodobnie tylne zawieszenie, bo lewe tylne koło raczej krzywo  stoi.

Dlatego pewno na Zachodzie auto kwalifikowało się na złom, bo jak widzę na tych niewyraźnych zdjęciach, to tam chyba dach jest też pogięty.

A i nawet antenę też ktoś już zdemontował ;)

Tanio to nie będzie.

Edytowane przez kacper69
korekta cen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!