Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III coupe 1.4TCE


damian412

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Obecnie jeżdże BMW e46 coupe po lifcie z silnikiem 2.0 150km lecz na dniach będę sprzedawać ,ponieważ mam już dość starych samochodów i wiecznego jeżdżenia po mechanikach.Dość długo szukam już jakiegoś kompaktowego samochodu i zakochałem się w megane III w wersji Coupe.Dzisiaj po raz pierwszy wsiadłem i...nie chciałem z niej wychodzić :)

Megane jest z 2010r z przebiegiem 130tyś.Udokumentowana w ASO aż do sprzedaży(fakt ks.serwisową można podrobić).Gość tyle o niej mi opowiadał ,że stwierdził ,że jak chce to możemy przejechać się 5km dalej do serwisu Reno i ją sprawdzą.

Co moge ja o niej powiedzieć?Jest ŚLICZNA ,a oprócz tego stan lakierniczo-blacharski w perfekcyjnym stanie.Silnik cicho i równo pracuje ,nie myty ,Turbo się nie poci.Klocki,tarcze nowe.Zapomniałem tylko sprawdzić jak z płynem chłodniczym.

Poniżej link do ogłoszenia.Może ktoś ja oglądał albo może ktoś coś zauważy czego ja nie widzę bo jestem tym samochodem zauroczony :)

Ogólnie taka ciekawostka gościu sprzedaje samochody tylko z Austrii na ori blachach.Opinie w internecie ma bardzo dobre.

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-coupe-1-4tce-bi-xenon-nowe-opony-17-serwisowany-doinwestowany-ID6yXqxL.html

Edytowane przez damian412
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak napisu MEGANE pod znaczkiem na tylnej klapie. Chyba trochę już stoi, temperatura na wyświetlaczu 33 stopnie. Nawet plastiki w komorze silnika plakiem potraktowane...

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pbet napisał:

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy.
Nie cytuj całego posta jeżeli odpowiadasz bezpośrednio pod nim.:!:

Faktycznie ,znaczka nie ma ,będę tam przejeżdżał to muszę przyjrzeć się lepiej klapie :)

Samochód stoi od sierpnia bynajmniej tak mi facet gadał co by mogło się zgadzać z prawdą bo wtedy były największe upały.Pamiętajmy ,że to jednak 30tyś i nie rodzinny samochód.

Właśnie wracając do tych 30tyś no prawie 31tyś.Czy to jest cena dobra czy podejrzana za ten rocznik i ten silnik?Przeglądałem allegro ceny są różne.Od 25 ,a i nawet po 35tyś.

Najtańsze są z silnikiem 1.6 ale to nie jedzie...na 2.0 mnie nie stać po prostu.Zostaje tylko 1.4TCE

lapka2.gif
Regulamin pkt.5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 30 tyś. zł to już warto zainwestować w porządne oględziny w serwisie. Kolega Witman na forum mocno broni tego silnika, ale nie czarujmy się wymaga on więcej uwagi.

Co do samej ceny to w Austrii zaczynają się od 31 tyś. zł więc była uszkodzona na 100% ->LINK

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wcale nie jest zdyskwalifikowane tylko trzeba kupować na chłodno, a nie w emocjach. Popieram aby przy takich pieniądzach wydać 300-400 zł na drobiazgową kontrolę w ASO jeśli po sprawdzeniu na swoje i opisane w necie / na forum sposoby dalej jesteś zainteresowany. Tak z fotek to za dużo nie widać oprócz tego, że jest odpicowana do sprzedaży.

W opisie AUX i USB, których nie ma. Nie wiem czy dobrze widzę ręczny przełącznik lusterka wstecznego (faktycznie jest fotochromatyczne?)

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie bezwypadkowy... szyby ma wszystkie oryginalne z 2010? Jest bluetooth? Na pilocie przy kierownicy widać tylko jedną białą ikonkę jakby od wyciszenia. Były w ogóle w Megi "Elektrochromatyczne lusterka boczne"?

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem to ogłoszenie wczoraj, ale dopiero dzisiaj, po tym jak @Lelupi wspomniał o błotniku zauważyłem w czym rzecz: czy tylna lampa w tym wieku (mam na myśli prawą) może/powinna tak wyglądać? Coś tu rzeczywiście było kombinowane - tyle, że ja mam wątpliwości, z której strony...

 

@pbet, wg mnie Bluetooth powinien być - na radiu jest przycisk TEL, lusterka zewnętrzne raczej normalne :) a wewnętrznego nie widać dobrze, ale chyba jest >>ściemniane<< (nie widzę dzyndzla pod spodem).

 

Tak się zastanawiam, co te autka sprzed ery auto start-stop mają w tym miejscu, gdzie np. w latach 2014-16 był wspomniany włącznik/wyłącznik. Tu akurat puste: 6440f572fe79938470e00919c779488c.thumb.jpg.0ec07408ef6997e7f1d7f63c5108feb8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy autor tematu jezdził tym samochodem czy tylko siedział , bo po BMW to może być trochę "inna" radość z jazdy.
Egzemplarz ładnie wypucowany ale to norma w koncu lepiej się sprzedaje wypucowany samochód.
Ja bym osobiście szukał wersji wyposażenia GT , ze względu na lepsze fotele i czasami też zawias.

 

Ja nie mam start/stop i mam takie przyciski jak są na zdjeciu konwil  jest wyłącznik ASR a następny pusty. W niektóych widziałem na ostatnim przycisku wyłącznik asystenta parkownaia (u mnie jest w menu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak.

Czy lusterka ściemniające ma?nie mam pojęcia.Lampa fakt wygląda tak jakby się rozszczelniła.

Samochodem nie jeździłem ,był tylko odpalany ,na jakieś 10min.Samochód pracował równo ,cicho.Silnik nigdzie się nie pocił.Nie mogłem również za bardzo stwierdzić lakieru ,ponieważ było po deszczu więc nawet się za to nie zabierałem.Napewno przejade się tam z mechanikiem i miernikiem lakieru sprawdzimy jak wygląda lakier.

@robertokot25

Czyli wiemy tyle ,że gość faktycznie nie kłamał był serwisowany ,lecz nasuwa się pytanie ,skoro w maju miał 131181 ,a teraz 131200 to co się przez ten czas działo z samochodem?obstawiam ,że samochód był walnięty ,został wystawiony na sprzedaż, gość go kupił i zrobił pod sprzedaż.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej tak, zapytaj czy ma foty jak był rozbity, lepiej jest kupić taniej walniętego, bo przynajmniej widzisz jak rozwalony, bezwypadkowych auto z niedużym przebiegiem nie opłaca się sprowadzać do PL, bo są bardzo drogie na zachodzie, więc albo duży i skorygowany nalot lub po kolizji lub wałek na vacie, albo gorzej jak to i to i tamto razem z jednym aucie wtedy tragedia

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej poszukaj takie opcji że auto jest lżej lub bardziej uszkodzone, a ma nieduży nalot - są tacy handlarze co handlują tylko autami uszkodzonym i nie bawią w pudrowanie trupów, pojedziesz oblukać z fachmanem i oceni czy warto brać i jaki mniej więcej koszt, dostęp do części w razie naprawy bardzo dobry i w dobrych cenach jak dobrze poszukasz, bo auto popularne, no i francuz

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!