Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przywitaj się!(archiwum)


Basenji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Od kilku dni mam Megane I 1998 r. 1.6 8v.

Serdecznie pozdrawiam;

chętnie dowiem się kto jest z Gdańska i ma podobny model ;-)

MARK1

 

[ Komentarz dodany przez: gojgien: 2008-05-06, 23:18 ]

Swoją ciekawość zaspokoisz klikając na: "użytkownicy", metoda sortowania- skąd, i "sortuj". Już na pierwszej stronie (jeśli zostawiłeś "rosnąco") masz 3city, 3-miasto, 3mia100.... Reszta pod "G"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM WSZYSTKICH!JESTEM POSIADACZEM SCENICA 98 ROK.AUTO JEST REWELACYJNE ,MAM NADZIEJE, ZE NIE TYLKO JA TAK SĄDZĘ

 

[ Dodano: 2008-05-08, 17:05 ]

MAM TYLKO JEDEN PROBLEM .AUTO MAM OD ROKU I WSZYSTKO BYLO OK.NIEDAWNO ZACZEŁO STUKAĆ W KIEROWNICY PO ZAPALENIU SILNIKA.KIEROWNICA JEST PROSTO I JAK ENERGICZNIE KRĘCĘ PRAWO LEWO TO WYCZUWAM STUKANIE.OBJAW NASILA SIĘ JAK JEST ZIMNO.ZAWIESZENIE SPRAWDZANE BYŁO W TRZECH WARSZTATACH I JEST OK.

 

Zanim coś więcej napiszesz na forum, odsyłam do regulaminu. <ok> Proszę zapoznać się z nim dobrze - odpytam ;-) Proszę poprawić treść posta :!:- Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich nowych w imieniu administracji <ok>

Zapraszam do zapoznania się z regulaminem forum. :!: :(

Życzę miłej lektury i bezproblemowej jazdy Waszymi autkami ;-) :)

Przypominam jednocześnie NOWYM, że to jest temat tylko na powitania :!:

Rozwiązywanie problemów na forum w odpowiednich działach po uprzednim zapoznaniu się z regulaminem i poszukaniem czy już nie było o tym mowy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na forum trafiłem kilka miesięcy temu, gdy szukając samochodu chciałem poznać kilka opinii o megankach.

Po długich poszukiwaniach fajnego samochodu za niewielką kasę od dwóch tygodni jestem posiadaczem Megane I 1998 r. 1.6 8v.

Mam nadzieję że na forum będę częściej wpadał towarzysko niż szukając porad w sprawach rożnych usterek.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem nowym forumowiczem . posiadamy z żoną scenic 2 1,9 dci. jak narazie jestem bardzo zadowolony. pozdrawiam moderatora z rybnika który namówił mnie do odwiedzenia tej strony ( niech żyją brody <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie - od wczoraj jestem (mam nadzieję szczęśliwą ) posiadaczką Scenic'a 1,9 diesel z 2005 roku ... Na razie poza radością z nowego autka dobija mnie brak instrukcji obsługi w języku polskim - właśnie szukając jej trafiłam na forum ... tu wstąpiła we mnie nadzieja, że może ktoś mi pomoże ... Na razie nie potrafię nawet zlikwidować limitu prędkości :-( nie mówiąc już o ustawieniu radia ... horror ... Pozdrawiam serdecznie wszystkich na forum. Anna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posadaczy Renault Megane.

Od trzech tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Megane I PhII 1.9 dCi Kombi.

Bardzo mnie cieszy Wasze (nasze) forum i ilość informacji jaką można tu zdobyć, myśe że zagoszcze tu na jakiś czas.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!