Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ocena ogłoszeń


maciejmacku

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że nie wszystkie komisy są złe i nie w każdym pracuje rusek lub turek, więc nie przesadzajmy :-)

Poza tym jest roczna gwarancja w cenie auta, bo pisałem już z jednym komisem.

Edytowane przez maciejmacku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ta gwarancja chyba realizowana w Niemczech? Poza tym trzeba wziąć pod uwagę, że często te gwarancje obejmują tylko silnik, skrzynię i parę pierdół i jest też określony limit kwotowy. Ja kupiłem auto z taką gwarancją półroczną, gdzie składka wyniosła 600 zł. Padł mi czujnik świateł za 400 zł i to w skład gwarancji już nie weszło :-) A limit też jest istotny, bo jak np. kupisz subaru diesla, które padają jak muchy, to musisz się liczyć z wydatkiem ok. 20k zł, więc limit 1000 czy nawet 7000 zł słabo pomoże ;]

 

A Drezno to faktycznie piękne miasto. Tylko chyba obecnie niezbyt bezpieczne, dużo tam "uchodźców".

Edytowane przez niebianskaskurwoala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reno jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o wyposażenie, rocznik i przebieg (razem wzięte), jakie możesz mieć za konkretną cenę. Ja jestem póki co zakochany w tej marce :-) Jeśli nie odrzucasz z góry diesli, to polecę Ci megi z 1.6 dCi - mam obecnie 2 takie sztuki (z polskiego salonu) i jestem - tfu, tfu - zachwycony. Na pierwszy rzut oka ta wygląda bardzo fajnie:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-dci-130-km-kraj-navi-serwis-aso-led-ID6yU3iW.html

 

Miesiąc temu kupiłem identyczną (nawet kolor ten sam, tyle że bez navi, za to z xsenonem) i dałem niestety więcej :/

Ten silnik dla normalnego ucha brzmi w zasadzie jakby był zasilany benzyną :-) Fajny moment obrotowy, pali mi 4,5l w cyklu mieszanym, nie ma problemu z DPFem, a konstruktorzy ponoć przewidzieli żywotność silnika na min. 300 000km. Jeśli nic w moim życiu się nie zmieni, to za 2-3 lata będę także szukał tego motoru.

Edytowane przez niebianskaskurwoala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem jeszcze o Lagunie 2.0 140 (niestety bagażnik nie powala, miejsca nie jest dużo więcej niż w Megi, a z zewnątrz mniej mi się podoba). No i może kontynuacja mojego auta czyli Mazda 6 drugiej generacji, ale ta z kolei ma strasznie sztywne zawieszenie i rdzę... A Megane jest po prostu najlepsze :-D

 

3 minuty temu, niebianskaskurwoala napisał:

Reno jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o wyposażenie, rocznik i przebieg, jakie możesz mieć za konkretną cenę. Ja jestem póki co zakochany w tej marce :-) Jeśli nie odrzucasz z góry diesli, to polecę Ci megi z 1.6 dCi - mam obecnie 2 takie sztuki (z polskiego salonu) i jestem - tfu, tfu - zachwycony. Na pierwszy rzut oka ta wygląda bardzo fajnie:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-dci-130-km-kraj-navi-serwis-aso-led-ID6yU3iW.html

 Diesel przy 10kkm rocznie odpada niestety :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

 Diesel przy 10kkm rocznie odpada niestety :(

Dlaczego? To nie ilość km rocznie, a jednorazowo ma znaczenie. Ja robię 15k km per auto rocznie, za to użytkuję w cyklu mieszanym (centrum miasta praktycznie nie dotykam). Przy niskich rocznych przebiegach bezsensowne jest zakładanie instalacji LPG, bo to się nigdy nie zwróci, ale jeśli kupujesz auto używane (nie nowe - to jest ważne, bo diesle nowe są zawsze droższe jednak), gdzie cena zakupu jest prawie taka sama, to sprowadza się to tylko do rodzaju pokonywanych tras (przy czym musiałbyś naprawdę robić odcinki 1-2km jednorazowo, żeby diesel od reno był złym wyborem - tutaj mamy naprawdę jedne z najlepszych DPFów na rynku).

Edytowane przez niebianskaskurwoala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również szukam  Megi III ph 3 byłem zdecydowany na 1.6 110km, ale obecnie na rynku nie ma nic interesującego.

Diesla nie brałem pod uwagę z powodu rocznego przebiegu 10kkm a dziennie dojeżdżam do pracy 7km w jedną stronę.

Teraz tak czytam i zastanawiam się czy diesel sprawdzi się przy takiej jeździe?Jakie spalanie po mieście, co z DPF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze zależy jakie to 7 km i czy przewidujesz np. raz na 2 tygodnie wyjazd na obwodnice etc. Teoretycznie te renaultowskie DPFy nadają się nawet do miasta, tak piszą niektórzy użytkownicy, ale ja tego nie testowałem. Generalnie te 7km to tak na styk wg mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na odcinku 7 km silnik w lato ledwo osiągnie optymalną temperaturę roboczą (o ile w ogóle), a w zimie można zapomnieć. Niedogrzany diesel to psujący się diesel. Druga sprawa, że kolega jeździłby do pracy w czapce, rękawiczkach i szaliku :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lecie moja megi rozgrzewa się do temperatury roboczej po 3km. Istotne jest też czy auto wyjeżdża z garażu czy stoi na mrozie. Ja sam bym zaryzykował, bo zwyczajnie lubię diesle, a już szczególnie że ta 1.6 to jest najcichszy diesel jakim jechałem (w zasadzie przy prędkości 100km/h słyszę tylko opony i wiatr - silnika brak) :-) Ale polecić z czystym sumieniem komuś już bym się bał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz ostro polować na 1.6 110KM. Znikają w mgnieniu oka, wiem co mówię bo sam takiego szukałem. Dealerzy przyznają, że jest to silnik mocno poszukiwany, a zarazem dość rzadki na rynku wtórnym. Na Twoim miejscu objechał bym wszystkie ASO na śląsku, powiedział czego szukam, zostawił numer telefonu i poprosił o cynk gdy coś się pojawi. Powinni zadzwonić bo jesteś jakby "gotowym" klientem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!