Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki za wszytskie odpowiedzi, wiecie moze jaki jest koszt nowej swiecy plus wymiana?

Czy po wymianie zniknie ten komunikat czy trzeba go wykasowac? a moze mozna go wykasowac bez wymiany skoro i tak odpala to chyba nie ma wiekszego znaczenia sprawnosc tych swiec?

 

Jeszcze jedno wlasnie dostalem wiadomosc ze to jest chyba sensor wew. komputera i mierzy jego temperature????? czy to mozliwe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Podłączę się do tematu.

Są duże mrozy. Jak była -20 to odpalił. Dzisiej -25 nie odpalił. Kilka prób z przycisku. Zapalił się iniektion defailant. Co może być, świece. Nigdy nie sprawdzałem. Kiedyś w grudniu też nie mogłem odpalić przy -20. (wtedy nie było iniektion defailante, ale skasował się licznik - wypompowałsię aku). Jak się zrobiło cieplej parę stopni to odpalił.

Do dziś. Aku podładowane na maxa. Parę dni temy dolałem zapobiegawczo STP diesel z Antyżelem. Jak lekko wzrośni temp. spróbuję znowy, aku jeszcze nie rozładowałem.

Może weźmie jak wtedy.

Doradźcie

 

[ Dodano: 2010-01-27, 08:13 ]

Wróciłem z pracy autobusem. Było -14 i Renia odpaliła. Komunikat iniektion defailante ni zapalił się. Przekonałem się, że -21 to dla niego krytyczna temperatura. Jest dzisiaj trocę cieplej ale pada śnieg (-10) więc nie będzie kłopotu. Sprawdzę kiedyś świece żarowe, może to ich wina. Chyda ten typ tak nie ma, że odpala tylko do -20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tym razem ja mam dla kolegów zagwozdkę:

Nieważne silnik ciepły czy zimny.

Nie ważne są również obroty, można piłować do odcięcia.

Problem (sprawdź wtryski i obcięcie mocy) pojawia się tylko po przekroczeniu prędkości około 115 km/h. Po wyłączeniu silnika wszystko ok do ponownego przekroczenia 115. Żadnych problemów z odpalaniem.

Można jechać i cały dzień bez problemów byle do 115 :evil:

Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też odcinało moc przy podobnej prędkości (120km/h) i okazało się że winny był elektrozawór podciśnienia. Jego zdjęcie jest w tym temacie:

http://megane.com.pl/megane-i-phii-elektro...enia-vt9012.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wracając do głównego tematu posiadam megane 1,5 dci z 2007r. i chyba nie trafłem na udany model :-/ . Wymieniłem rozrząd i filtry ale zaczął pojawiać mi sie standardowy komunikat "SPRAWDZ WTRYSK". Szukałem podobnych opisanych objawów u innych użytkowników na forum - niestety nie znalazłem. W poniedziałek jade odczytać kody błędów. A tak po krótce to jeśli ktoś ma podobny problem to proszę o odpowiedź, z tym że u mnie ten komunikat pojawia się nie na zimnym silniku jak u większości tylko w różnych momentach jazdy, zazwyczaj zaraz po redukcji biegu albo po przyśpieszaniu podczas wyprzedzania itp. Po zatrzymaniu na wolnych obrotach silnik pracuje z dziwnym brzęczeniem i cykaniem. Moc chyba nie spada bo auto jezdzi i przyśpiesza normalnie ale podczas wyświetlania błędu zużycie paliwa automatycznie wzrasta. Po ponownym uruchomieniu silnika komunikat znika ale pojawia sie za niedługo podczas jazdy :-( i lipa

 

29.05.2010

Jednak nie dojechałem na odczyt błędów, w międzyczasie przeczyściłem większość kostek/styków elektrycznych psikając je odpowiednim środkiem i okazuje sie że jak narazie autko jeździ bez w/w problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

 

Poczytałem trochę temat i nie powiem że także mam problem z w/w komunikatem ( tyle że w języku niemieckim :) ) ale do rzeczy:

Dziś wymieniłem jedną z "walniętych" świec ( sprawdzona miernikiem ) i przy rozruchu silnika dalej się świeci Serwis i einspritzung pruefen.

Komunikat jest tylko przy rozruchu na zimnym silniku, na ciepłym uruchamia się bez kontrolki.

Pytanie moje brzmi czy muszę jechać skasować ten błąd? Czytałem że niektórym po wymianie świecy w/w kontrolka gasła...

Dodam tylko że auto śmiga normalnie,nic poza tą nieszcząsną kontrolką i tym komunikatem się nie dzieje.

 

Pozdrawiam.

 

Ps. Czy może ktoś przy okazji doradzić czy taki interfejs + oprogramowanie przykładowo do 100zł ( allegro ) przyda się do czegoś?

 

Edit: Rozumiem że oprócz tytułu archeologa roku nic więcej nie wskóram w tym temacie? :)

 

Edit 2: Problem rozwiązany. Okazuje się że sprawdzenie świec bardziej "domowymi" sposobami jest bardziej wiarygodne.

Podczas ostatniego sprawdzenia miernikiem, wykazało uszkodzenie jednej świecy ( stąd ciągłe SERVICE na desce ). Po sprawdzeniu świeć kabelkiem okazało się że jeszcze dwie do wymiany.

Tak więc wymienione wszystkie świece i po problemie.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Griszha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

dziś podczas wdepnięcia mocniej w pedał gazu na 2 biegu zapaliła mi się kontrolka "CHECK INJECTION". Po jakimś czasie zgasła, potem znowu się zapaliła i tak w kółko przez ok. 30 km. W czasie jazdy zauważyłem jednak, że gdy świeci się "CHECK INJECTION", to spada mi moc auta. Jak komunikat znika, auto dostaje kopa. Co to może być?

Odpowiadam sobie sam, u mnie był to zawór EGR :l:

Edytowane przez Nippy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Chcę zostać mistrzem odgrzewania kotletów.

Megane 1.5 dci rocznik 2004 wersja 101 koni.

proszę o potwierdzenie listy elementów do sprawdzenia zanim udam się do speca od siedmiu boleści który wymieni mi pół auta za wartość całego.

Punkt pierwszy wkur... objawy.

Przy dzisiejszej temperaturze -8 auto odpaliło jak ujezdzony VW czyli kręci łapie jeden gar drugi trzeci czwarty i chodzi jak TDI nie dci , po minucie wszystko ok ale to jest mniejszy problem bo odpala.

Przy jeżdzie po mieście żadnych problemów nic nie świeci nie pierdzi nie kaszle miód malina.

Jazda w trasie prędkość 90-120 ostry but lub wjazd pod górę obciażonym autem. Check Injection+ service. Auto na sekundę łapie muła i wraca do normy oczywiście komunikat znika. Wcześniej było tak sporadycznie teraz ok 60 % przypadków przyspieszania z tendencja wzrostową.

Część druga moja Check Lista.

1. Świece żarowe oraz sterownik grzania świec. Auto było 2 miesiace temu w serwisie wymienili (4 sztuki świec)

2. Wszelkie kable dochodzace do świec żarowych i wtrysków.

3. Ten zaworek elektro turbina egr.

4. Egr rozkecic wyczyscić.

5. Diagnostyka komputerem.

6. OStatecznie wymiana wtrysków.

 

Brakuje czegoś inna kolejnośc ? Prosze o sugestie.

MEgi zaczyna mnie wkur... kasy brakuje a ta zaczyna mnie dojić.

Sprężyny tył, wieszaki tłumnika, poduszki silnika , Świece żarowe, drazek kierowniczy z końcówką (serwis chciał wymieniać maglownicę ), czujnik połozenia wałka rozrządu. Linki hamulcowe. Teraz pierdykneła taśma w zwiajczu, wyczytałem jak naprawic nie mogę namierzyc taśmy!!!! Za zbieznośc dwóch osi chcą 170 PLN .I teraz jeszcze ten check. Ręce kurna opadają. Sorry za mały off ale musiałem publicznie aczkolwiek anonimowo się wyżalić. Niby nic strasznego się nie dzieje ale.

Edytowane przez Obiboc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od diagnostyki komputerem na pierwszym miejscu - wskaże Ci najprawdopodobniej gdzie jest problem i zaoszczedzisz czasu i pieniędzy na niepotrzebnej pracy.

Z opisu zacząłbym od sprawdzenia egr-a, później potencjometr gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nierówno startuje na zimnym silniku to stawiam na świece.

Miałem to sami w M2.

Co ciekawe, pierwszy problem był jak auto miało 3 tygodnie, była wtedy wymieniana jedna ze świec, a potem druga , po 2 miesiącach.

Jak silnik był już lekko ciepły to palił równiutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!