Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 3


revirek

Rekomendowane odpowiedzi

To nieźle, promocja jak dla pracowników salonów samochodowych :arrow: słyszałem podobną historię z Toyotą: po roku gościu sprzedał auto praktycznie bez strat. Ale dzisiaj ten samochód [przywołane Megane III Limited] faktycznie jest warty pomiędzy 45 a 48 kPLN, więc sprzedający go nie puści taniej, powodowany wcześniejszym kupnem w super promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomqu86, to kwestia spojrzenia na temat :arrow: MIV kombi w wersji Life kosztuje wedle obecnie dostępnego cennika prawie 64 kPLN, w wersji Limited to już 71 kPLN. Oczywiście można uzyskać pewnie jakieś rabaty, ale nie sądzę, żeby przebiły ww. MIII. To wszystko przy silniku 1.6 benzyna. Nowy diesel, np. 1.5 110 KM to już 83 kPLN (Limited, w wersji Life jest niedostępny), a w przypadku rocznego/dwuletniego Megane III koszt zakupu będzie taki sam, jeśli nie niższy za diesla - więc tutaj zdecydowanie bardziej się kalkuluje używka. Ale tu rozmawiamy o benzynie i nikt nie chce za 2 letnie auto 54 kPLN (tyle w lipcu kosztowały roczne MIII), tylko o ca. 6-8 tys. mniej. I wedle ubezpieczycieli, którzy kalkulują auta wedle stawek Euro-Taxu te samochody są tyle warte.

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Renault Megane IV, benzyna 1.6, kombi 56 500zł i pewnie więcej się już nie wywalczy (może dywaniki :-)) https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-grandtour-life-sce-115-wyprzedaz-rocznika-opony-zimowe-ID6yCDzw.html
 

Oczywiście jest to najbardziej bazowa wersja, z dodatków jest tylko koło zapasowe. Dlatego ta MIII Limited jest godna uwagi, jeżeli uda się zbić cenę do 45-46000zł

Edytowane przez gwro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze jedno Panowie. W MIV to już nie jest to najbardziej poszukiwane 1.6 o wysokiej bezawaryjności i dobrze znoszące LPG tylko SCi, który z LPG się nie lubi.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jakby webasto? Nie, nie ma nic takiego. Opis trochę jakby gość nie wiedział co ma bo nie ma też asystenta parkowania (to nie jest określenie na czujniki), aktywnego tempomatu  (jest zwykły), wyświetlacza HUD, poduszki chroniącej kolana, świateł LED (tylko dzienne LED), gniazda SD i w tym silniku raczej nie ma systemu Start-Stop. Jak już się czepiać opisu to sprawdź czy są boczne poduszki z tyłu. U mnie w Limited nie ma, są kurtyny.

@kede86 A widziałeś te? 1234567

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawa sprawa z tym wyposażeniem.

Z tych, które wymieniłeś to oglądałem 4 z Gdańska, na otomoto pisze, że jest to silnik 115km(nie biorę go pod uwagę) a na stronie dealera 110km:50_open_mouth:

Reszty nie oglądałem bo to nie kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może trzeba zadzwonić i dopytać. Ktoś gdzieś się pomylił i nie wiadomo jak jest faktycznie. Wracając do tej co Ty podałeś to ja bym się nią zainteresował tylko po lekkich negocjacjach. Gościu jest przekonany, że Limited to wersja limitowana :-) ale się mu nie dziwię bo ja jak kupowałem to też tak myślałem dopóki nie przeczytałem katalogu i cennika :-) Nie mniej jednak Limited ma wszystko to czego ogólnie potrzeba i mi osobiście ten poziom wyposażenia w pełni wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ma swoje ograniczenia choć motywacyjne mówiąc "the sky is the limit"... Ja to rozumiałem jako limited edition (pewnie wielu tak myślało) co nie ma związku z ograniczeniami, a ze swego rodzaju wyjątkowością:-) Na pewno nie można powiedzieć, że wyposażenie w opcji Limited jest ubogie, szczególnie za taką cenę więc coś w tym chyba jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!