Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpanie silnikiem na zimno


kowalikd

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz spróbować. Ale to forum nie zna silnika 836 czyli z filtrem pod autem z tym problemem. Mogą to być świece. Mi się zdarzyło kupić 4 w oryginalnych pudełka renault które były albo podróbkami albo fabryczne zle. Może to być wtryskiwacz lub słaba kompresja na jednym cylindrze. Chociaż w kompresję nie wierzę. U mnie przy przebiegu około 240-250tys wyszlo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Panie i panowie jaka szansa że ja też mam ten sławetny silnik k9k 636, M3 2015r 1.5dci 110km, autko mam od ok 2mies i dziś zauważyłem cięższy rozruch i nierówną pracę 3-4s przy -3, a zawsze paliło na strzała. Nigdzie nie mogę znaleźć kodu silnika, zarejestrowałem się na My Renault ale nie podają tam. Pozdrawiam.

 

P.S.

Może ktoś wie jaki kod w catar.info wybrać dla tego silnika ?

Edytowane przez maniek-02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, maniek-02 napisał:

Może ktoś wie jaki kod w catar.info wybrać dla tego silnika ?

Wpisz sobie numer VIN na tym ukraińskim dekoderze (https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault) i jedna z pierwszych pozycjio w tabelce to będzie "model type".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam w nowym roku. Mam takie pytanko posiadam M3ph2 i gdy temperatura jest poniżej zera, na minusie jest nierówna praca silnika. Rzuca nim. potrafi zgasnąć. Według serwisu Renault, sprawdzali po vinie mój typ silnika to K9K wyróżnik 656, czyli nie ten sławny 636. Myślicie ze patent z opornikiem może pomóc na te objawy, nic nie uszkodzi skoro to inny wyróżnik. Pozdro...

 

 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.8 :!: - Prezes

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, maniek-02 napisał(a):

sprawdzali po vinie mój typ silnika to K9K wyróżnik 656, czyli nie ten sławny 636.

Myślicie ze patent z opornikiem może pomóc na te objawy, nic nie uszkodzi skoro to inny wyróżnik.

Silnik K9K 656 to silnik ;

   - o mocy 90 KM z pompą wtryskowa Delphi, 

   -  z lat produkcji 2016-2020,

   -  z wtryskiwaczami Delphi ;

             - nie należą do szczególnie trwałych, zwłaszcza w kontakcie z paliwem kiepskiej jakości 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Andrzej-2010 napisał(a):

Silnik K9K 656 to silnik ;

   - o mocy 90 KM z pompą wtryskowa Delphi, 

Na pewno? Wydaje mi się, że to Continental, identyczny jak w k9k 636.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Andrzej-2010 napisał(a):

 

Silnik K9K 656 to silnik ;

   - o mocy 90 KM z pompą wtryskowa Delphi, 

   -  z lat produkcji 2016-2020,

   -  z wtryskiwaczami Delphi ;

             - nie należą do szczególnie trwałych, zwłaszcza w kontakcie z paliwem kiepskiej jakości 

Megane 3, 2015r., 110km, wtryskiwacze nie wiem jakie, tankowany circle, orlen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, maniek-02 napisał(a):

wtryskiwacze nie wiem jakie

Wystarczy podnieść maskę i przeczytać nazwę pompy wtryskowej. Napis jest u góry. Powinno pisać Continental.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, aniewa napisał(a):

identyczny jak w k9k 636.

Jeżeli to potwierdzisz to możesz zaryzykować z tym opornikiem. Dzisiaj u mnie było -21 i samochód córki z wstawionym opornikiem odpalił bez szarpania.

Wcześniej kolega Andrzej napisał, że masz układ wtrysku Delphi i tam taki patent odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!