Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Znosi na prawo :( mechanik nie zrobił


Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, mireczek01 napisał:

Cięcie

To nie jest czasem przód?

Auto dostało w tył.

Podłużnica z przodu to wiadomo, jeśli nie jest naruszona za mocowaniami amortyzacji to się jeszcze nadaje do roboty bez problemu.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Pogoleus napisał:

ta belka z przodu jakaś.

Prawdopodobnie przednia poprzeczna belka - wzmocnienie zderzaka - przykręcana do podłużnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Pogoleus napisał:

Sprzedający mówił mi o kolizji komuś w tył przysunął.

Tak, że chodzi o przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam honor. Myślałem, że dostało w tył No to w takim razie może jest to składak... abo miał wspawaną ćwiartkę. Podłużnica z przodu nie powinna znosić auta jeśli nie naruszyło jej dalej do mocowań amortyzacji. Auto by musiało w bok dostać, albo czołówkę zaliczyć. Ale też belka może być do naprawy z tyłu. Jeśli nie ma rachunku za robotę to nie ma co wierzyć na słowo sprzedającemu.

 

 

Sprawdź dokładnie opony na chwilę obecną. Opcjonalnie jak amsz ten 2 zestaw z felgami to zmień opony i się przejedź kawałek zobacz czy tak samo jest.

Edytowane przez Conneus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co jesli mechanik nie wie a wymienial sworznie i laczniki :/i geometrie.jesli to opony to ja nie wiem co ze szczescia zrobie....opony drugie bez felg:( siedemnastki.

 

Mireczek  ja kompletnie nie znam się:/ w życiu nie dojrze gdzie są te części co wymieniłes i odległości.Ja koła nawet nie wymieniałem w zyciu hehe kolege prosiłem browara mu kupiłem jak w innym aucie mi kapcia złapało. Zaczne od cisnienia jak to wygląda. Potem za tydzien pojade na wulkanizacje aby sprawdzili opony i ewentualnie przelożyli. Jeśli to nic nie da to co pozostaje? Tylnia belka to pewnie by wyhaczyli mechanicy bo dokładnie widziałem patrzyli na spód itd. no i tak samo w zawieszeniu z przodu by znaleźli cos co powoduje że ściąga go. No i czemu jak robili geometrię zostawili mi kierownicę lekko w prawo i to wygląda jakby tak miało byc i już.

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mechanik zrobił jakąś fuszerkę, teoretycznie jakby było bardzo źle zrobiona blacharsko podłużnica to nie sądzę by zrobił bez problemu sworznie na wahaczach i inne rzeczy bo zapewne by się nie zgadzały otwory. Może nie ustawił geometrii bo stwierdził, że wymiana sworzni pomoże (a to też częsta przyczyna ściągania) i tu jest tylko problem. Może wystarczy zamienić opony przód na tył jeśli są w porządku, lub nawet tylko sprawdzić je i ustawić to jak należy w innym warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogę zadzwonic i powiedziec że robili geometrię i dalej mi ściąga w prawo? A no i czy ten dzisiejzy problem że za 1 razem nie odpalił to tez mu powiedzieć czy poczekac aż drugi raz tak będzie? W te śniezyce i mrozy stało auto i odpalało bez problemu mimo że nie jeździłem. A teraz po robocie dzisiaj odpaliło i zgasło od razu. Za drugim razem bez problemu odpalił

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym odpaleniem może jakiś niefart był zobacz po nocy. Konieczne przed odpaleniem nasłuchuj czy silnik nie wydaję dziwnych dźwięków podczas 1 odpalenia. Możesz próbować zgłosić reklamację, ale zapewne mechanik będzie się upierał tym, że ściąga go ze względu na podłużnice. Ciężko też powiedzieć jak wygląda po robocie ta podłużnica to nie wiem czy mechanik ma rację czy nie.

 

Jeśli będzie zgrzyt podczas 1 odpalenia to masz prawdopodobnie problemy z zaworem lub kołem. Koło chyba też lubi hałasować przy dynamicniejszym przyspieszaniu (przynajmniej u mnie tak było).

Edytowane przez Conneus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale skoro podłużnica nie wpływa na zawieszenie to mogą się i tak upierać? a z tym dźwiękiem nie wiem bo nie znam tego auta i nie wiem jak rozpoznać. Jak będę odpalał to nagrywać będę to może zdarzy się (oby nie). Koło mechanik mówił że nie trzeba a na fakturze mam że w 2010 roku z rozrządem było robione przy 76 000 przebiegu. Czytałem że w megane co drugi rozrząd wymienia się. Skoro robili rozrząd to pewnie by zauważyli że koło faz do wymiany? W końcu mieli go przejrzeć dokładnie:) ale boje się że coś mogli źle zrobić. Silnik ogólnie cichutko chodzi. Z tyłu tłumik też nie rusza się. Wiem że często cewki zapłonowe trzeba wymieniać.

Edytowane przez Pogoleus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na youtubie masz filmiki z tym kołem. Rozrząd był robiony zanim ty zrobiłeś w 2010r? Rozrząd się wymienia co 5 lat lub określoną ilość km, jeśli jechałeś na rozrządzie robiony 7-8 lat temu to ciesz się, że pasek nie strzelił. Wiem, że w silnikach 1.6 lubi padać też zaworek. Co do koła faz to z zewnątrz raczej tego nie widać. Może wystarczy tylko wyczyścić zawór. Jeśli to oczywiście koło co zapewne zauważysz dziś podczas zimnego startu. W sumie podobno by sprawdzić koło przy zimnym 1 starcie wystarczy dodać lekko gazu i jeśli odpali bez problemu za 1 razem  na 70% to koło faz. Na pracę koła wpływa też jakość oleju i ilość oleju na bagnecie. Przy uszkodzonym kole mi zapalał i dosłownie gasł po sekundzie. Tu zapewne może być też parę innych czynników, cofające się paliwo itp.

 

A podłużnica nie wpływa, jeśli nie dostanie po mocowaniach amorów. Znów lekko krzywo podłużnica z przodu prawdopodobnie zmienia środek ciężkości... ale czy to spowoduje jakieś problemy z jazdą  to nie wiem w przypadku auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbawiłeś mnie Conneus z tą zmianą środka ciężkości , jakby tak było to pomyśl jakie różnice by były pusty vs pełny zbiornik spryskiwaczy.

Odchyły przodu podłużnic mają tylko niekorzystne  znaczenie do spasowania przodku.

 

Edytowane przez krzychu73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!