Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem po założeniu instalacji lpg


makin23

Rekomendowane odpowiedzi

Też mam Genius MAX w 1.4TCe~162KM, kumpel ma Oplu Zafira 1.4T~160KM, teoretycznie ten reduktor ma obsługiwać moce do 240kW = 326KM, więc to raczej nie reduktor, tak jak pisałem zatankuj do pełna i sprawdź.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dodatkowo - ustawienie na 4-5 kilometrowej trasie to takie trochę druciarstwo. Owszem jak kumaty gazownik to mniej więcej się wstrzeli, ale może być i tak że po 100km na lpg już będą widoczne spore odchyłki (15% i więcej) i zaczną się cuda o których piszesz. Na Twoim miejscu podjechałbym do zakładu żeby sprawdzili mapę (zrób sobie fotkę przy okazji i wrzuć) Będziesz wiedział czy problemem nie jest to co w 90% przypadków - złe strojenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź filtr fazy ciekłej - przy nowej butli może być niezły syf, nawet po 2tyś. km.

Obstawiam złe wyregulowanie, chociaż przy BRC monterzy mają to w ... poważaniu.

MĘCZ PAPRAKÓW, NIECH TO ZROBIĄ.

Edytowane przez deku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnym dystrybutorem instalacji BRC w Polsce i centralą jest Czakram Tarnów, mają u siebie mobilny serwis, który jeździ po Polsce i zajmuje się tego typu problemami.

Instalację masz na gwarancji i jeśli pochodzi ona z dystrybucji Polskiej Czarkamu Tarów masz taką wizytę serwisu mobilnego bezpłatnie !

Chłopaki z serwisu mobilnego mają na samochodzie wszystko co potrzeba do solidnego zestrojenia instalacji BRC, łącznie z sondą szerokopasmowa AFR, nie mają jedynie hamowni ze sobą :-D

Instalacje BRC SQ32 są w RS-ach 2.0TCe 250KM i wszystko działa bez problemów.

@makin23 jeśli będziesz chciał kontakt do konkretnych osób z Czakramu pisz do mnie na PW. Znam dobrze dyrektora Technicznego i ludzi, którzy stroją tam instancje BRC, ja i moja rodzina oraz znajomi gazowali tam i stroili sporo aut niektóre z hamownią włącznie i wszystko działa w najlepszym porządku.

 

Edytowane przez witman
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi , byłem u nich kilka dni temu coś pozmieniali w programie i na razie problem przełączania na benzynę zniknął . Lecz nie uporali się z innym problemem mianowicie przy jeździe ze stałą prędkością 50-65 km/h wyczuwalne jest  delikatne ( bardzo delikatne ) poszarpywanie/przerywanie auta   powiedzieli że pewnie jakaś cewka jest już na wykończeniu i stąd te objawy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blisko 20lat jeżdżę na LPG i zawsze miałem w swoich autach BRC, obecnie mam BRC SQ32 w dwóch 1.4TCE~160KM strojone kompleksowo na hamowni, a w mojej rodzinie są jeszcze 3szt. Znajomi i klienci również jeżdżą na BRC i nikt nie narzeka, większość instalacji zakładana w Czakramie Tarnów. Prawda jest taka, że większość instalatorów nie ogarnia ustawień i oprogramowania BRC i wolą zakładać tańsze, prostsze i mniej zaawansowane instalacje, jak już pisałem wcześniej silnik 2.0TCe 250KM bez problemów jeździ na BRC SQ32, trzeba tylko doświadczenia, praktyki i wiedzy jak zestroić.

@makin23 wysyłam Ci kontakt do ludzi z Tarnowa.

   

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak moje wieloletnie doświadczenia z BRC oraz  moich znajomych i klientów są jak najbardziej pozytywne, również co do trwałości podzespołów, mobilny serwis BRC właśnie jest po to, aby poprawiać błędy niedouczonych instalatorów. A instalatorzy związani ze Stagiem zawsze będą narzekać na BRC :-D

Edytowane przez witman
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Dnia 3.03.2018 o 10:51, makin23 napisał:

Wczoraj miałem taką sytuację : jadę autem z prędkością około 50 km/h na 3 biegu zaczynam gwałtownie przyspieszać ( wyprzedzałem ) aż tu nagle auto przełączyło się z LPG na benzynę jaka może być tego przyczyna?

Witam! Odkopuję temat ponieważ mam identyczny problem z wypadaniem LPG na Pb przy depnięciu powyżej 3,5tys.obr.

Megane II ph I  2.0 instalacja nowa- ok. 1500 km. 

Dodam, że byłam już z tym problemem tam gdzie montowali gaz, lecz niestety podczas przejażdżki z panem instalatorem i podpiętym komputerem problem ani razu nie wystąpił. Jedyne co pan stwierdził, to uszkodzony termostat, bo temp. rosła tylko do 70stopni a potem spadała do ok. 50 (przy przyspieszaniu musiała spadać poniżej 30 i dlatego zrzucało na gaz). Potem wizyta u mechanika (oleje itp) i poprosiłam o wymianę termostatu- stwierdzili, że nie jest zepsuty, bo w aucie jest ciepło i nie wymienili. Faktycznie problem na chwilę zniknął i pojawił się ponownie przedwczoraj.

makin23- udało Ci się znaleźć przyczynę tego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!