Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem po założeniu instalacji lpg


makin23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , wczoraj założyli mi instalację do auta megane III 2.0 Tce 180 instalacja to BRC SQ32 problem mam z temperaturą silnika to znaczy wskaźnik temperatury w aucie po kilku kilometrach wskakuję na 90 stopni i tej wartości nie przekracza a co parę chwil włącza się wentylator chłodnicy , dziwi mnie to bo przed założeniem instalacji lpg tego przegrzewania nie było .( przejechałem dziś rano 17 kilometrów z prędkością  około 60-70 km/h przy temperaturze na dworze -5 stopni , po zatrzymaniu się po kilku sekundach włączył się wentylator chłodnicy temperatura na wskaźniku równo 90 stopni ) W czym może być problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem dziś jak jest wpięty reduktor w układ chłodzenia i dopatrzyłem się że jeden z przewodów jest poprowadzony minimalnie wyżej od zbiorniczka wyrównawczego czy jest to prawidłowy montaż ? 

Kiedy powinien załączać się wentylator chłodnicy ?

Edytowane przez makin23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być źle odpowietrzony układ chłodzenia i jest powietrze w układzie, odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i przyciśnij kilka razy do wyższych obrotów jeśli to zapowietrzenie to powinno ustąpić.

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem taką sytuację : jadę autem z prędkością około 50 km/h na 3 biegu zaczynam gwałtownie przyspieszać ( wyprzedzałem ) aż tu nagle auto przełączyło się z LPG na benzynę jaka może być tego przyczyna  ? Dodam że gazu była  prawie połowa butli , po ręcznym przełączeniu  z powrotem na lpg auto jechało normalnie . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostanie mrozy dają się we znaki wszystkim, po pierwsze mogą być brudne filtry, kiepska jakoś gazu, gaz zimowy pewien mieć większą ilość propanu, mocno zmrożony w butli nie chce z niej tak chętnie wychodzić w rezultacie spada jego ciśnienie w reduktorze i przy depnięciu brakuje go co powoduje przełączanie się na Pb. Miałem taką sytuację kilka lat temu w moim wcześniejszym ScII 2.0 16V F4R, po bardzo mroźnej nocy około -33*C, pomimo pełnego rozgrzania się silnika i układu chłodzenia podczas mocniejszego depnięcia instalacja przełączała się na Pb, po zatankowaniu LPG do pełna na firmowej stacji problem ustąpił.

Kolego @makin23 zatankuj LPG na firmowej stacji do pełna i sprawdź stan filterków fazy ciekłej i lotnej LPG. Do fazy lotnej polecam filtr odstojnikowy Ultra360 Polskiego producenta uważam, że to najlepszy filtr jaki znam, osobiście go przetestowałem w dwóch moich autkach (na LPG jeżdżę już blisko 20lat ;-)

 

 

Edytowane przez witman
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!