Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem: DF038, DF066, DF078


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

auto odmówiło posłuszeństwa i nie odpaliło. Po podpięciu pod kompa wyskoczyły błędy jak w temacie: DF038, DF066, DF078. Z racji tego, że nie mam dostępu do elektronika tylko odczytał je mechanik  a jak sam twierdzi, że bez elektronika się nie obejdzie poproszę o jakieś sugestie. Znalazłem dość  obszerne tłumaczenia:

Definition of check engine code DF038:

Renault:

Injection - Computer

Renault:

Transmission - Turbine speed sensor circuit

Renault:

Steering - Angle sensor

 

Definition of check engine code DF066:

Renault:

Injection - Injector code(s)

Renault:

ABS - No injection multiplex signal

Renault:

Airbag/pretensioners - Passenger's rear chest side airbag circuit

Definition of check engine code DF078:

Renault:

Injection - Motorised throttle control circuit

Usłyszałem też, że takie połączenie błędów może wskazywać na wiązkę elektr.

Swoją drogą oprócz przepustnicy - tzn. że z nią coś nie tak to nie wiem jak to ugryźć.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, jabrze napisał:

Nie papuguj.

 

Ok. Sprawdzę. Niemniej czy ten czujnik jest w stanie taki mętlik zrobić? Byłem sprawdzić jeszcze raz: kręci, ale nie odpala. Za którymś razem po dodawaniu gazu odpala.

Dodatkowo einspritzung uberpruffen na desce. Cewki i świece wymieniane.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DF038- wewnętrzna usterka elektroniczna komputera wtrysku

DF078- obwód sterowania przepustnicą

DF066- brak sygnału z komputera wtrysku do sterowania układem ABS (prawdopodobnie)

Warto by sprawdzić clipem, podpowie więcej na temat przyczyn błędów.

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, aniewa napisał:

Nie papuguj.

Komputer... pojawia się dwa razy. Być może to to. Fakt Clip i będzie wszystko jasne. Myślę czy najlepszym rozwiązaniem nie będzie ASO?

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie błędy mogą mieć jeden wspólny mianownik - obniżone napięcie akumulatora ze względu na temperaturę. Najbardziej dotyczy to przewodu, który zasila UCH.

Na początek popraw mocowanie klem na akumulatorze, bo w momencie kręcenia rozrusznikiem napięcie na akumulatorze spada za nisko.

Doładuj również akumulator.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

podpiąłem auto pod DELPHI.

0638- kontrola jednostki przepustnicy sterowanej silnikiem; błąd automatycznego sterowania przepustnicy sterowanej silnikiem- obecny

0638- sterowanie przepustnicą elektromechaniczną-nieciągły

0638-przepustnica napędzana; błąd programowania pozycji jałowej-nieciągły

0638-przepustnica elektryczna; usterka przy poszukiwaniu położenia końcowego-obecny

Zakupiłem nową, wmontowałem i auto ruszyło. Zobaczymy co będzie dalej, bo przy zatrzymaniu na światłach obr. pokazuje ponad 1000 po czym spada tak na te +-900 i trzyma stabilnie.

Jak znajdę to przeczyszczę jeszcze silniczek krokowy.

Podrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dziękuję za info, bo chciałem szukać. Dobrze w takim razie powinno być wszystko ok.

Jeszcze dodam, że stara przepustnica tak "na oko" była bardziej otwarta od nowej. W środku delikatnie od oleju + luźny oring(ten większy).

Cieszy mnie perspektywa stabilizacji obrotów Panie Andrzeju.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

było git.. Dziś znów auto zadławiło DF079.Odpalił - obroty spadły i zgasł. DF079 Means the heater relay is faulty (or the respective circuit) w tłumaczeniu google

oznacza, że przekaźnik grzałki jest uszkodzony (lub odpowiedni obwód).

Jak to rozumieć? Jakiś czujnik temperatury?

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!