Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zakup megane III kombi 1.4 tce 130 km


timothy33

Rekomendowane odpowiedzi

Nie przejmuj się za nadto :-) 

1 minutę temu, djb napisał:

W każdym razie musisz przyznać że auto robione na wschodnią Europę jest gorsze.

Nie wiem, nie widziałem aut na Europę Zachodnią i szczerze mówiąc póki co, nie jest to dla mnie najważniejsze. Kupuję samochód taki, na jaki mnie stać, z najpewniejszego źródła jakie znajdę. A ryzykowałem wczoraj puszczając 5-latkę na rowerze na prawie 20-kilometrową wycieczkę - każdy lubi czerpać adrenalinę z czego innego :-)

 

Wszystko to, co piszesz to prawda i pewnie każdy się zgodzi - ale kupić to jest faza II, fazą I jest znalezienie czegoś, co można kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, konwil napisał:

 ryzykowałem wczoraj puszczając 5-latkę na rowerze na prawie 20-kilometrową wycieczkę - każdy lubi czerpać adrenalinę z czego innego :-)

Trafiłeś prawie w sedno. Ja wczoraj z ponad godzinę biegałem z kijkiem w ręku, kijek wsadzony w rowerek i uczyłem jeździc na 2 kółkach swoją 4,5 latkę. Pozdrawiamy z Białegostoku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:-) Ja to w zeszłym roku robiłem - także dobry plan, do wykonania :-) Trzymam kciuki; a potem spokojnie można robić takie wycieczki jak ja wczoraj.

 

A w kwestii stricte zakupu samochodu, to mam kolegę, który kupił Hondę Civic z '99 w 2009 w taki sposób: znalazł na Allegro, zarezerwował, pojechał sam, kupił, do tej pory (aktualnie już auto po mocnym tuningu) samochód go nie zawiódł. Dochodzi więc również i kwestia samego szczęścia, nie każdy je ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.04.2018 o 00:12, djb napisał:

Co do samego 1.4 tce to jedyną jego wadą jest to że kotłuje na mieście 10l/100

Znam takie, co palą 15 l/100, ale bez przesady, wszystko zależy od nogi i sytuacji na drodze. Ja mam trasę do pracy 30 km z czego ok. 10 -12 km stania w korku. Średnie spalanie 7,2-7,5.

 

Powracając do wątku: 1.4 TCe jest bardzo udanym silnikiem. Gdybym miał wybierać jeszcze raz to wybrałbym znowu swoją Megankę.
W sobotę będą w ASO popatrzyłem sobie jeszcze na nowe Megane IV i prawdę mówiąc pod koniec roku lub wiosnę przyszłego będę musiał "zdradzić" markę na inną (przymierzam się do zmiany auta), albowiem nowa Meganka już mnie tak nie zachwyca jak swego czasu 3-ka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, konwil napisał:

:-) Ja to w zeszłym roku robiłem - także dobry plan, do wykonania :-) Trzymam kciuki; a potem spokojnie można robić takie wycieczki jak ja wczoraj.

 

A w kwestii stricte zakupu samochodu, to mam kolegę, który kupił Hondę Civic z '99 w 2009 w taki sposób: znalazł na Allegro, zarezerwował, pojechał sam, kupił, do tej pory (aktualnie już auto po mocnym tuningu) samochód go nie zawiódł. Dochodzi więc również i kwestia samego szczęścia, nie każdy je ma.

OK. Będę działał. MIV wygląda wizualnie super na zewnątrz i w środku (jedynie ten "tablet" wygląda jak wrzut. Zakup swojej gtline też uważam bardziej za fart. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, djb napisał:

Ustaliłem z handlarzem że jeśli to będzie jakiś zlep to wraca do niego spowrotem. Żeby się zastanowił czy warto tracić czas.

Ciekaw jesteś jak to ustaliłeś? Ustnie? Już widzę jak chętnie by przyjmował zwrot  :-) Na słowo to się czasami nawet z rodziną umówić nie można... a co dopiero z handlarzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustnie. Zapłaciłem mu z góry za transport i to wszystko (ponad 500km). Reszta miała być przy odbiorze jeżeli auto jest zgodne z opisem. Jeżeli nie byłoby to faktycznie miałbym transport w plecy. Sam bym pojechał ale akurat wtedy całkowicie nie miałem czasu ani nikt z moich znajomych fachowców od aut. A tak podstawiłem od razu pod warsztat. 

Edytowane przez djb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!