Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błąd P2502 Nierówna niskie obroty podczas uruchomiania silnika.


MEGI-MAX

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 8.06.2018 o 08:51, guciol napisał:

samochód jej czasem gaśnie po odpaleniu na ciepłym (np. pod sklepem po ok5-10 min od zgaszenia).

Zdarza się ze ok 1 na 5 odpaleń zgaśnie albo spadną obroty a pozostałe odpalenia są ok.

Na zimnym normalnie schodzi z obrotów.

Czy auto ma LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, guciol napisał:

Sprawdziłem wczoraj i na clipie żadnych bledów.

U mnie odpala odpala 5 razy ok (obroty stabilne) a 1 zgasnie lub trzeba dodac gazu zeby nie zgals, co zauwazylem jeszcze to jak odpalalem pod rzad 10 razy to zawsze ok.

Najczesciej jak cieply i po krotkich zakupach czyli jak odstoi 10 min to jest problem. 

Myślę że można by sprawdzić czujnik położenia wału. Zazwyczaj on daje takie objawy....jednak dziwne że nie ma żadnych błędów....Jeszcze wchodziła by w gę przepustnica może się zawiesza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma LPG, przy wylaczonej instalacji (jazda tylko na Pb tez sie tak dzieje)

Czujnik polozenia wału wymienilem na nowy oryginał. Nic nie pomoglo.

Przepustnica byla czyszczona, w niedziele zrobilem jej adaptacje clipem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guciol sprawdź czy masz oryginalny regulator....u mnie to rozwiązało problem. Warto sprawdzić to nic nie kosztuje. Zrobisz to bez demontażu alternatora. Jakbyś miał jakiś problem to służę pomocą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.Napisano wiele ale nic na temat błędu 2502 co go powoduje.U mnie też doszło do wymiany alternatora wcześniej regulatora napięcia a błąd 2502 występuje nadal.W programie diagnostycznym niemożliwość ustawienia właściwego alternatora i może tutaj leży problem bo wraz z błędem 2502 opis błędu "brak połączenia CAN" i może połączenia CAN trzeba sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sylwek 54 ....czy regulator napięcia był oryginalny? Ja kupiłem dwa nieorginalne na każdym z nich ładowanie było na poziomie 14.2V i pojawiał się błąd P2502 ....

Po wymianie szczotek w oryginalnym regulatorze i wykasowaniu bledu wszystko wróciło do normy. Obroty stabilne ładowanie 14.2V do 13.8V w zależności od stanu naładowania akumulatora, czyli można powiedzieć że książkowe. Producent podaje ze właściwie powinno być na poziomie 13.5V do 14.5V 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, MEGI-MAX napisał:

Po wymianie szczotek w oryginalnym regulatorze i wykasowaniu bledu wszystko wróciło do normy.

Bardzo cenna uwaga dla wszystkich, którzy mają problem z alternatorem. Zmieniamy regulator na taki jaki jest w sprzedaży, który elektrycznie nie pasuje do naszego alternatora.

Następstwem tego jest błąd P2502.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!