Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

INJECTION DEFAILLANTE - błąd Megane 2 HB


Rekomendowane odpowiedzi

Po pojawieniu się błędu podłącz clipa lub coś innego odczytaj kod tego błędu i podaj na forum. 

TU masz podobny temat, przeczytaj, może coś nowego się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam kody błędów (ilość usterek: 4) :
P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Osiągnięta wartość maks.granicy reg

P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Wadliwe załączenie (wybranie)

P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Osiągnięta wartość min. granicy reg.

P0409 System recyrkulacji spalin

Nie przekroczona wartość graniczna

 

1. Komunikat "INJECTION DEFAILLANTE" pokazuję się przy nagłym obciążeniu (lub na 4-5biegu powyżej 2000obr.). Samochód może nadal przyspieszać, nie traci mocy, nie dławi się - wystarczy lekko odpuścić pedał gazu i komunikat znika.

2. Pojawiły się problemy z odpalaniem (dość długo kręci na zimnym) - mam nowy akumulator oraz zregenerowany rozrusznik.

3. Pytanie było o filtr paliwa - mam świeżo założony KL 432 KNECHT  - mój samochód: Megane 2 1,5DCi , 74kW, 101KM

Edytowane przez ajemtobi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.08.2018 o 08:55, aniewa napisał:

Po pojawieniu się błędu podłącz clipa lub coś innego odczytaj kod tego błędu i podaj na forum. 

TU masz podobny temat, przeczytaj, może coś nowego się dowiesz.

Mam kody błędów (ilość usterek: 4) :
P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Osiągnięta wartość maks.granicy reg

P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Wadliwe załączenie (wybranie)

P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Osiągnięta wartość min. granicy reg.

P0409 System recyrkulacji spalin

Nie przekroczona wartość graniczna

 

1. Komunikat "INJECTION DEFAILLANTE" pokazuję się przy nagłym obciążeniu (lub na 4-5biegu powyżej 2000obr.). Samochód może nadal przyspieszać, nie traci mocy, nie dławi się - wystarczy lekko odpuścić pedał gazu i komunikat znika.

2. Pojawiły się problemy z odpalaniem (dość długo kręci na zimnym) - mam nowy akumulator oraz zregenerowany rozrusznik.

3. Pytanie było o filtr paliwa - mam świeżo założony KL 432 KNECHT  - mój samochód: Megane 2 1,5DCi , 74kW, 101KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem z osiągnięciem odpowiedniego ciśnienia paliwa przy nagłym obciążeniu. Możliwe przyczyny to:

1- regulator ciśnienia na pompie: sprawdzić czy oporność cewki wynosi 5,3 oma lub podmienić regulator na inny dla próby

2- zużyta pompa wtryskowa

3- któryś wtryskiwacz puszcza na przelewie, zrobić test przelewowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, aniewa napisał:

1- regulator ciśnienia na pompie: sprawdzić czy oporność cewki wynosi 5,3 oma lub podmienić regulator na inny dla próby

Sprawdziłem oporność na razie bez wyjmowania regulatora i wynosiła ona 8 - 10 om , i skakała między tymi wartościami. Chyba że źle zmierzyłem wartość tj. trzeba to robić przy wyjętym regulatorze ciśnienia (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręciłem i na pewno jest to 8,4oma, już nie skacze. W załączniku dodaje zdjęcia, zaworek działa i nie ma opiłków, tylko ta rezystancja zbyt wysoka.

Co Pan na to? Czy rezystancja może być wyższa niż 5om ?

IMG_20180911_190207.jpg

IMG_20180911_190056.jpg

Edytowane przez ajemtobi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisówka mówi, że powinno być 5,3 oma z tolerancją +- 0,4 oma. Większy opór cewki to mniejsza moc elektrozaworu a co za tym idzie to pewnie i inny zakres regulacji. Jeżeli jesteś pewien multimetru to warto by założyć drugi regulator ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Dnia 9.09.2018 o 21:20, aniewa napisał:

Masz problem z osiągnięciem odpowiedniego ciśnienia paliwa przy nagłym obciążeniu. Możliwe przyczyny to:

1- regulator ciśnienia na pompie: sprawdzić czy oporność cewki wynosi 5,3 oma lub podmienić regulator na inny dla próby

2- zużyta pompa wtryskowa

3- któryś wtryskiwacz puszcza na przelewie, zrobić test przelewowy.

zrobiłem test przelewowy  - 4minuty, na biegu jałowym, silnik zimny. Co uważasz? Jest bardzo zle ?

IMG_20190109_132544.jpg

IMG_20190109_133032.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 21 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!