Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

INJECTION DEFAILLANTE - błąd Megane 2 HB


Rekomendowane odpowiedzi

Po pojawieniu się błędu podłącz clipa lub coś innego odczytaj kod tego błędu i podaj na forum. 

TU masz podobny temat, przeczytaj, może coś nowego się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam kody błędów (ilość usterek: 4) :
P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Osiągnięta wartość maks.granicy reg

P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Wadliwe załączenie (wybranie)

P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Osiągnięta wartość min. granicy reg.

P0409 System recyrkulacji spalin

Nie przekroczona wartość graniczna

 

1. Komunikat "INJECTION DEFAILLANTE" pokazuję się przy nagłym obciążeniu (lub na 4-5biegu powyżej 2000obr.). Samochód może nadal przyspieszać, nie traci mocy, nie dławi się - wystarczy lekko odpuścić pedał gazu i komunikat znika.

2. Pojawiły się problemy z odpalaniem (dość długo kręci na zimnym) - mam nowy akumulator oraz zregenerowany rozrusznik.

3. Pytanie było o filtr paliwa - mam świeżo założony KL 432 KNECHT  - mój samochód: Megane 2 1,5DCi , 74kW, 101KM

Edytowane przez ajemtobi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.08.2018 o 08:55, aniewa napisał:

Po pojawieniu się błędu podłącz clipa lub coś innego odczytaj kod tego błędu i podaj na forum. 

TU masz podobny temat, przeczytaj, może coś nowego się dowiesz.

Mam kody błędów (ilość usterek: 4) :
P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Osiągnięta wartość maks.granicy reg

P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Wadliwe załączenie (wybranie)

P0089 - Kontrola ciśnienia w magistrali

Osiągnięta wartość min. granicy reg.

P0409 System recyrkulacji spalin

Nie przekroczona wartość graniczna

 

1. Komunikat "INJECTION DEFAILLANTE" pokazuję się przy nagłym obciążeniu (lub na 4-5biegu powyżej 2000obr.). Samochód może nadal przyspieszać, nie traci mocy, nie dławi się - wystarczy lekko odpuścić pedał gazu i komunikat znika.

2. Pojawiły się problemy z odpalaniem (dość długo kręci na zimnym) - mam nowy akumulator oraz zregenerowany rozrusznik.

3. Pytanie było o filtr paliwa - mam świeżo założony KL 432 KNECHT  - mój samochód: Megane 2 1,5DCi , 74kW, 101KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem z osiągnięciem odpowiedniego ciśnienia paliwa przy nagłym obciążeniu. Możliwe przyczyny to:

1- regulator ciśnienia na pompie: sprawdzić czy oporność cewki wynosi 5,3 oma lub podmienić regulator na inny dla próby

2- zużyta pompa wtryskowa

3- któryś wtryskiwacz puszcza na przelewie, zrobić test przelewowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, aniewa napisał:

1- regulator ciśnienia na pompie: sprawdzić czy oporność cewki wynosi 5,3 oma lub podmienić regulator na inny dla próby

Sprawdziłem oporność na razie bez wyjmowania regulatora i wynosiła ona 8 - 10 om , i skakała między tymi wartościami. Chyba że źle zmierzyłem wartość tj. trzeba to robić przy wyjętym regulatorze ciśnienia (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręciłem i na pewno jest to 8,4oma, już nie skacze. W załączniku dodaje zdjęcia, zaworek działa i nie ma opiłków, tylko ta rezystancja zbyt wysoka.

Co Pan na to? Czy rezystancja może być wyższa niż 5om ?

IMG_20180911_190207.jpg

IMG_20180911_190056.jpg

Edytowane przez ajemtobi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisówka mówi, że powinno być 5,3 oma z tolerancją +- 0,4 oma. Większy opór cewki to mniejsza moc elektrozaworu a co za tym idzie to pewnie i inny zakres regulacji. Jeżeli jesteś pewien multimetru to warto by założyć drugi regulator ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Dnia 9.09.2018 o 21:20, aniewa napisał:

Masz problem z osiągnięciem odpowiedniego ciśnienia paliwa przy nagłym obciążeniu. Możliwe przyczyny to:

1- regulator ciśnienia na pompie: sprawdzić czy oporność cewki wynosi 5,3 oma lub podmienić regulator na inny dla próby

2- zużyta pompa wtryskowa

3- któryś wtryskiwacz puszcza na przelewie, zrobić test przelewowy.

zrobiłem test przelewowy  - 4minuty, na biegu jałowym, silnik zimny. Co uważasz? Jest bardzo zle ?

IMG_20190109_132544.jpg

IMG_20190109_133032.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!