Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Korozja pod maską


koszarki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkich. 

Stałem się posiadaczem Renault Megane III 1.9dci 130 km rok produkcji 2011. To moje pierwsze spotkanie z marką Renault :)

Niepokoi mnie to, że pod maską większość śrub i niektóre elementy osprzętu silnika, opaski metalowe, są dość mocno skorodowane. Czy to przypadłość tego modelu/marki czy inny powód? 

Wiem, że samochód był ostatnio mało używany, przez ostatnie dwa lata przejechał 11tyś (ostatni rok 4tyś). Wcześniej jeździłem VW i nie było rdzy (samochód cały rok pod chmurką)

 

Jak to wygląda u Was?

20190109_144437.jpg

20190109_144442.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powódź to masakra. Też mam jedno auto w rodzinie z podejrzeniem powodzi. Silnik super, razy niby nie ma ale elektryka jak po totalnym zadaniu. 

Z drugiej strony jak auto całą ostatni okres stało to może rdzewiec. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawca nic o powodzi nie mówił :) ale pewnie niewielu by powiedziało... Elektryka działa bez zarzutu jak na razie, poszukam innych objawów "popowodziowych"

Samochód raczej nie był garażowany, używany był na śląsku więc do morza daleko :)

 

Lelupi - masz może link do tego tematu? pls :)

Edytowane przez koszarki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to by się zgadzało.

Miałem dwie meganki zza granicy, z francuskiego rynku i tam wszystko było jak nowe nawet po przebiegu 85tys km.

W obecnej Megane, z 2013 roku i z polskiego salonu, przy przebiegu 52tys km już widać skorodowane śruby, te same co u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby te śruby to nie problem, ale korozją zaczyna się pojawiać także na punktach masowych, co za 2-3-4 lata będzie powodować duże problemy z elektryką.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, meganecoupe02 napisał:

Niby te śruby to nie problem, ale korozją zaczyna się pojawiać także na punktach masowych, co za 2-3-4 lata będzie powodować duże problemy z elektryką.

tego się obawiam :(

 

9 godzin temu, meganecoupe02 napisał:

No to by się zgadzało.

z polskiej dystrybucji korodują z francuskiej nie? 

 

8 godzin temu, MariuszNS napisał:

Mnie to wygląda jakby faktycznie długo było nieużywane i mało jeździło. Może stało kilka miesięcy na trawie (komis albo teren dealera)? Jeśli wszystko działa, to nie przejmowałbym się tym.

auto było mało używane przez ostatnie 2-3 lata + stało u dilera akurat w okresie jesiennym :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem mnóstwo krajowych i zagranicznych i w tych krajowych problem korozji śrub występował znacznie częściej.

Moja meganka używana była codziennie, w sezonie zimowym nie jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!