Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 1.6 110km


adam1976

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sadisticescape Z tego co wiem, to wszystkie (włącznie z wersjami BOSE) miały czarne, niemalowane listwy. Dopiero od ph2 zaczęli je malować.

 

@adam1976 Teraz dooglądałem samochód. Jeżeli masz blisko, to warto go zobaczyć, ale przebieg jak na 2009 wydaje być się dziwacznie niski. Co do przeszłości wypadkowej, to miernik lakieru i sprawdzać, chociaż jeżeli nawet miał przygody i został dobrze zrobiony, to nie ma co skreślać. Ważne żeby auto było sprawne technicznie, dlatego lepiej wydać te 90 zł na stacji diagnostycznej, żeby porządnie sprawdzili i samemu też nie bać się wejść pod auto i sprawdzić w jakim stanie jest podłoga, czy gumy na zawieszeniu są całe (brak pęknięć większych), czy mieszki przegubów (tych na półosiach i na sworzniach) są całe.

Poza ty, to tak od siebie, wypróbuj sobie 1.4 TCe jak będziesz miał okazje. Pali tyle samo co 1.6, a mocy dużo więcej, i nie ma co się przejmować mitami o UPG czy innchy awariach, bo przy normalnym użytkowaniu wszystko jest ok :

Edytowane przez MichalVTS
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.01.2019 o 07:50, MichalVTS napisał:

Z tego co wiem, to wszystkie (włącznie z wersjami BOSE) miały czarne, niemalowane listwy. Dopiero od ph2 zaczęli je malować.

Jest dokładnie tak jak piszesz. PH1 bez względu na wersję miały zawsze czarne listwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@s27 Rozumiem, że masz 1.4 TCe, albo ktoś z Twoich znajomych miał i masz informacje z pierwszej ręki? Bo jak powielasz mity zaczytane w internecie, to daj sobie spokój. 

@adam1976 Jeżeli chcesz czegoś dowiedzieć się o 1.4TCe czy jakimkolwiek innym silniku w Renault, polecam Ci kolegę @witman. On ogarnął mi pakiet startowy do mojej Megany i zrobił to profesjonalnie, sam z resztą jeździ wyłącznie Renówkami i to w przeważającej części 1.4TCe.

Poza tym, ja do swojej Megany też planuje założenie gazu i jakoś nie widzę większych zagrożeń.

Edytowane przez MichalVTS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to wygląda nieźle. Do weryfikacji przebieg, bo wydaje się niski, ale możliwe, że jest dobrze udokumentowany (pamiętaj, że książka serwisowa, to taki średni dowód, bardziej pytaj o faktury i przeglądy).

Wersja wyposażenia też niezła (taka jak moja była jak ją kupiłem).

Jak będziesz już prawie że zdecydowany, to sam wybierz SKP gdzieś w okolicy i wydaj tą stówkę na przegląd bo dużo Ci powie o stanie zawieszenia. Koniecznie sam też zweryfikuj na stacji stan podwozia.

Co do silnika, to ciężko coś stwierdzić bez jego rozebrania, ale jeżeli na zimnym zapala, potem chodzi równo, nie szarpie, to powinno być git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maneta lewa jest uboga i nic tutaj nie poradzisz , światła ogarnia się prawa w menu licznika , a tempomat masz w kierownicy :) megane III to nie pyzie z tego rocznika gdzie wiecznie na manetkach wszystko

Co do LPG i 1.4 TCE , jak dbasz i masz nieco pojecia o wymianie oleju co 10 tys km i patrzenie czy plynu chlodniczego nie ubywa jak i oleju to sie nie zastanawiaj turbo w tym aucie przyciska czlowieka do fotela a pali jak pisali koledzy wyzej tyle co 1.6 a jezdzi duzo lepiej.

Mam dwa jeden bialy z awatara kupiony 2 lata temu juz ponad 15 000km na gazie zrobione , w lipcu zakupiona druga zlota tez z tym silnikiem juz 6 tys na gazie zrobione zero problemow czy mroz czy deszcz czy lato czy zima :)

tylko gaz to musi umiec ktoiś ogarnąc a nie jakiś janusz w stodole :)

polecam 1.4 TCE: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kierownicy brak przycisków od tempomatu.  A ta manetka poniżej tej od kierunkowskazów jest od tempomatu czy spotkaliscie się z taką bo przeglądałem ogłoszenia i takiej nie widziałem 

 

Edytowane przez adam1976
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!