Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup w salonie Megane Grandtour


sebak@op.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Tym bardziej wahanie się z dopłata niecałych 5% za lepsze światła to dziwne podejście do sprawy. 

Poodbnie przy pełnym pakiecie - to niecałe 7% wartości wozu 

 

nie ma co gdybać tylko zamawiać ledy, jeszcze rozmawiamy o leasingu. ;) sekundy bym się nie zastanawiał. 

 

@lol19pl spróbuj vaze wg mnie lepszy od Google Maps. 

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lol19pl nie wiem o co chodzi z podpinaniem nawigacji. Mówię o fabrycznej nawigacji w MIV z usługami live.

Skoda Octavia to ta sama klasa auta a o 1.4 Tsi było bardzo głośno. Teraz jest niby poprawiony. Podoba mi się skoda ale ma beznadziejną obsługę więc nie będę się z nimi użerał. 

Byłem u dealera bo zastanawiałem się nad Karoq lub Octavia. Jednak nie skorzystałem. Podziękuje.  

Skoda zawsze uchodzi za największe auto w swojej klasie ale nie przesadzajmy. Przy 272 cm w rozstawie mam bardzo dużo miejsca z tylu. 

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LTarAndroid auto odpala się podpinając kabel do telefonu, wsiadam, telefon dokładam i ruszam, adres ustawiam przez asystenta google. Dużo szybciej schodzi to niż odpalenie google maps, znalezienie uchwytu, przyczepienie do kratki wentylacji i całe ustawianie, bo niestety TomTom po Warszawie na trasie 20 minutowej nie zmieni trasy dopóki opóźnienie nie bedzie większe niż 10 minut, a google maps potrafi zaoszczędzić 5 minut na tej samej trasie, a jak wiadomo człowiekowi się zawsze śpieszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że mój telefon jest najczęściej w torbie. Nie chce mi się co chwilę to wyjmować. Najczęściej wsiadam i patrzę na mapę na ekranie. Mam 8,7 cala.  Wszystko dobrze widać. 

Do tego wyświetlanie AA pozostawia dużo do życzenia. Gdyby było lepsze to bym korzystał. Dla mnie zwyczajowo nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.02.2019 o 14:19, LTar napisał(a):

Rocznik 2018 - kupował w środku roku. Bez wyprzedaży udało się zrobic niższą cenę niż Twoja.

Rozwiń  

Sugerujesz, że jak skończy się promocja (teraz 9.500 zł) na auta z poprzedniego rocznika to pojawią się równie korzystne a nawet lepsze?

Albo brat ma talent negocjacyjny. Gdzieś czytałem, że marże dealerów popularnych marek są raczej niewysokie rzędu 3-4%. Wiem, że są też inne czynnik na których salon zarabia ale pole manewru wydaje się niewielkie.

 

  W dniu 24.02.2019 o 14:29, pbet napisał(a):

@sebak@op.pl nie zniechęca Cię to co można poczytać o MIV na forum? Jest mnóstwo niedoróbek. Może warto poczekać na lifting lub V generację?

Rozwiń  

 

Jakoś chyba mało dokładnie szukałem info na forum, nie zakodowałem sobie czegoś szczególnie zniechęcającego. Muszę bardziej wgryźć się w temat. A z czekaniem na V generacje raczej nie mam szans - moje MII mimo, że zadbana ma już swoje lata i inwestowanie w nią raczej nigdy się już nie zwróci. Może FL.... ale to pewnie nie nastąpi w tym roku?

  W dniu 24.02.2019 o 15:42, lol19pl napisał(a):

Nie bierz Limited.Domyślam się, że chcesz mieć ekran zamiast zegarów i nawigację oraz przyciemniane szyby - prawidłowo. Ale w limited musisz dopłacać 3500 za to, a gwarantuję Ci, nie użyjesz tej nawigacji ani tych "bajerów" nigdy. W samochodzie z 2018 z ekranem 7" masz już Android Auto i Apple Car play, ja mam od stycznia Android Auto i nie użyłem ani razu wbudowanej nawigacji. Zamiast tego lepiej wziąć wersję Intense - ekrany ma w standardzie, do tego masz multisense - czyli tryby sport, comfort itp. Podstawowe intense z 140KM kosztuje 83 200zł, dodatkowy kolor 2 200zł, do tego szyby przyciemniane, wchodzą w skład pakietu look 17", który również zawiera 17" felgi, auto się prezentuje duuużo lepiej niż na 16", taki pakiet kosztuje 1 600zł. Łącznie 87 400zł z kołem zapasowym (moim zdaniem lepiej dać za wypasiony asistance przez kilka lat) za samochód, który ma dużo lepsze materiały w środku niż limited - skórzany podłokietnik, pół skórzane (oczywiście eco skóra, jak w każdym aucie prawie) fotele, srebrny drążek zmiany biegów, srebrne wstawki (moim zdaniem ożywiają to czarne wnętrze) i oświetlenie Ambientowe, bez tego to auto nie robi wrażenia. Do tego z zewnątrz masz inny tył - dostajesz aluminiową końcówkę wydechu, co będzie cię odróżniać z gąszczu flotowych kombiaków.

Rozwiń  

Dziękuję - o takie sugestie mi właśnie chodziło.

Ale Intens nie ma pakietu multimedia 7"? Nie ma też nawigacji?

 

Co do świateł pure led to słyszałem same dobre opinie i mimo, że nie są tanie to coraz bardziej się do tej opcji przekonuję.

Norma na H7 to 1500lm +- 10%, jeśli pure vision ma ok. 2000lm (też pewnie +-10%) to jednak jest więcej o 33%.

 

  W dniu 24.02.2019 o 18:32, LTar napisał(a):

MIV GC czy GrandTour mają 465 cm a Octavia 468 cm. MIV GC i Kombi mają 272 rozstaw osi a Octavia 268 cm rozstaw osi. Gdzie tu więcej miejsca?

Rozwiń  

 

Nie wiem jak to dokładnie w Skodzie zrobiono ale miejsca ma zdecydowanie więcej na tylnej kanapie - szczególnie na wysokości kolan.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sebak@op.pl zapytałem bo ja jak wiesz jestem wielbicielem marki i modelu od lat. Docelowo miałem zamiar kontynuować przygodę z Megane w IV generacji ponieważ wizualnie bardzo mi się podoba ale "ładna miska jeść nie daje" i po tym co widać na forum wszystkie tematy o MIV mam coraz więcej wątpliwości czy będzie to miało sens. Chciałem poznać Twoją opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wóz ogólnie jest ok. Ma niedoróbki jak każdy teraz. To nie klasa premium wiec do tych 150 tys km powinien dojeżdżać bez problemu. Jak będzie źle to zawsze masz gwarancje. (Problemy z radiem, tylna belka, spasowaniem elementów nadwozia, wymiana foteli, podświetlenia ambient itp.) jak poczytasz forum to zobaczysz sam. 

Ale bez 2 zdań megane jest ładna. M.in. Z tego powodu żona ma meg 3 a nie golfa 7 ;) po prostu jest ładniejsza. 

 

 

Dobrze że chcesz zamówić lampy led. To naprawdę super sprawa. Przede wszystkim poprawa bezpieczeństwa. 

I nie słuchaj specjalistów którzy pożałowali grosza na porządne światła a teraz piszą ze h7 to prawie to samo  ;) a codziennie żałują że nie doposażyli w nie samochodów. 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł wiesz, że ja też jestem. Moja Megane II jest najdłużej przeze mnie użytkowanym autem, a kilka ich już było...

Dalsze jej użytkowanie może już tylko powodować nadmierne koszty i zniechęcić mnie do lubianej marki.

Drugą opcją którą rozpatruję to zakup "prawie" nowego auta czyli coś 2-3 letniego - Megane IV lub Laguna III. Laguna to chyba tylko do 2015 była produkowana ale tu mógłbym pozwolić sobie na to co lubię - dużego, przyzwoitego turbo diesla:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, trochę nie w ten czas. Ale 3 letni Talizman wychodzi tyle nowe MIV....

Założyłem sobie wstępnie, że za nowe auto zapłacę nie więcej niż 70.000 zł. Używka pewnie wywoływać będzie mniejszy stres:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.02.2019 o 21:43, sebak@op.pl napisał(a):

Ale Intens nie ma pakietu multimedia 7"? Nie ma też nawigacji?

Rozwiń  

Żeby mieć nawigację w inetens trzeba dokupić pakiet za 2500zł. To już lepiej dołożyć ten 1000zł jak chcesz mieć tą nawigację i za 3500zł wziąć 8,7" ekran. Ja od siebie gorąco polecam: "Pakiet Easy Parking : system wspomagania parkowania "Easy Park Assist", z kamerą cofania + system kontroli martwego pola (BSW)" za 2500zł.

 

  W dniu 24.02.2019 o 21:58, Sarna1 napisał(a):

I nie słuchaj specjalistów którzy pożałowali grosza na porządne światła a teraz piszą ze h7 to prawie to samo  ;) a codziennie żałują że nie doposażyli w nie samochodów.

Rozwiń  

Ps. nie pożałowałem grosza na światła, bo brałem co było. Daj znać jak porównasz światła 1:1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 24.02.2019 o 21:58, Sarna1 napisał(a):

Problemy z radiem, tylna belka, spasowaniem elementów nadwozia, wymiana foteli, podświetlenia ambient itp.

Rozwiń  

i wiele więcej. Dziwne dźwięki skrzyni, silnika, skrzypienie nadwozia i zawieszenia, problemy z olejem. To na szybko pamiętam.

  W dniu 24.02.2019 o 21:58, Sarna1 napisał(a):

Jak będzie źle to zawsze masz gwarancje

Rozwiń  

Ludzie bujają się i nie wiedzą co robić, a wywalili masę kasy i słyszą głównie, że "ten typ tak ma". Co z tego, że to nie klasa premium? Nie jest to też klasa budżetowa i nie powinno być takich "jaj". To że każdy producent ma problemy mnie nie przekonuje. Sam chciałem poodkładać do nowej MIV ale kurcze.. wygląd to nie wszystko.

I żeby uniknąć niepotrzebnych głupich komentarzy jak zdarzyło się trochę wcześniej - nie zniechęcam tylko sam chcę skorzystać z tego tematu i rozwiać pewne swoje wątpliwości. Swoją uwagę coraz bardziej skupiam na markach typu KIA czy Hyundai. KIA jest w Jeleniej, ogładałeś Ceed'a @sebak@op.pl? Cena wyjściowa ciut lepsza niż Megane.

  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile nie potrzebujesz kombi to poczekaj na nowa Skodę Scala. Może namieszać w grupie compactow. Zapowiada się bardzo dobrze a w marcu maja być ogłoszone cenniki. 

 

W budżecie 70 z kawałkiem znajdziesz już vw golfa. 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-variant-city-1-0-tsi-115-km-plichta-gdansk-ID6BCFTn.html

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-city-1-4-tsi-92-kw-125-km-manualna-6-biegowa-ID6AtZiB.html

 

Fakt ze schodzący model (zaraz wchodzi golf8) ale wóz sprawdzony, dobrze trzyma cenę kupisz tez z full ledem itp. 

Tylko zdradzisz markę ;)

 

moze być tez Leon. 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/seat-leon-st-full-led-1-4-tsi-125-km-5-lat-gwarancji-wyprzedaz-rocznika-2018-ID6BBIhV.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie brałem nic innego pod uwagę, jakoś tak z rozpędu skupiłem się na Renault.

Znajomi kupili z naszego jeleniogórskiego ASO po prezentacyjna MIV GT Sport w wersji full z silnikiem 205 KM. Jak na razie tylko chwalą... Ale to już auto za ponad 100 tyś. Tyle że pewnie kupione za dużo mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!