Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ph2 (lifting)


kataryniarz

Rekomendowane odpowiedzi

na podstawie zdjęcia nr 6 w kolejności i nr9 sugeruję inżynierom z renault poprawę tylnego zwieszenia,  coś nisko siedzi,

albo taki załadowany sprzętem :3_grin:

Edytowane przez marr29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiat , Vw i inni też tak niestety robią. Znikają wersję wyposażenia ktoś są mniej chodliwe.  Często znikają dodatki i detale. Niestety- największa sprzedaż modelu jest na początku. Później słabnie ...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest jasne, najpierw wchodzi produkt na rynek, który trzeba zrobić dobry - tak, żeby złapał dobre recenzję. Później z roku na rok poprawia się wady, aktualizuje system. 

Z każdym rokiem wersja jest bardziej dopracowana. Później wchodzi facelifting. Obcina się to na czym można zaoszczędzić. 

Oczywiście, facelifing to również aktualizacja systemów, odświeża się interfejs - tak żeby dostosować produkt do aktualnych potrzeb - i tu na plus. Ale to często kosztem czegoś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wierzyć temu obrazkowi z francuskiego forum, to najprawdopodobniej prezentacja odbędzie się gdzieś pod koniec roku, a model wejdzie do sprzedaży w 2020.

Obrazek pokazuje podobno planowane wejście poszczególnych modeli do sprzedaży. Nie widać Megane w planie na 2019.

 

l10.jpg

 

Poza tym patrząc na światła w tytułowym poście widać, że odpowiadają one temu co jakiś czas temu można było zobaczyć w "przeciekach" i wstępnych wizualizacjach Megane po Lifcie. Szczególnie podwójne kreski poziome w światłach przednich i tylnych.

1200_810.thumb.jpg.84586f815f6b58f74fc1e15412cf12c2.jpgmegane10.thumb.jpg.ef0346a2b0b5f95575d72187386500ba.jpg.

Edytowane przez jawsm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@Silverek żaden lifting, czy to MII czy MIII nie wprowadzał zmian we wnętrzu. Wątpię aby miało się to zmienić. Tu chodzi o "odświeżenie" modelu, który już się niektórym znudził, a to można najszybciej/najłatwiej i najtaniej zmienić poprzez tył i przód auta. W MIII np. zmieniał się tylko przód, w MII przód i tył, nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pbet jeśli chodzi o MIII to faktycznie tam się nic nie zmieniło. W przypadku MII po lifcie zmienili kolor podświetlenia zegarów/sterowania klimą/wyświetlacza radia oraz dodali ozdobną listwę nad schowkiem :) Środek MIV jest ładny, ale znając życie da się z niego wycisnąć coś więcej :) Ciekawość mnie zżera  :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!