Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

martita

Megane III phIII Renault Megane III 1.2 132KM LPG?

Recommended Posts

Witam,

stałam się właśnie szczęśliwą posiadaczką Renault Megane III 1.2 132KM z 2014r. :D
I tu mam pytanie jak to jest z montażem LPG? Dzwoniłam do różnych gazowników i mam mętlik w głowie... podpowiedzcie jaka instalacja gazowa najlepiej sprawdzi się w tym aucie? ;)

Pozdrawiam Marta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żadna. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik "nie jest" do gazu najprościej mówiąc. Trzeba było kupić 1.4Tce bądź 1.6. 1.2 ma wtrysk bezpośredni więc instalacja wyjdzie tak drogo, że kilka lat będzie się zwracać w dodatku potrzebny jest dotrysk benzyny więc jeśli autko nie będzie robić dziesiąt km rocznie to nie ma zupełnie sensu

  • Like 1
  • +1 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu, tym bardziej do samochodu który spala 7-8 litrów średnio przy mieszanej jeździe.

Chyba że robisz 20k km rocznie, to trzeba było kupić ropniaka.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ja się w ogóle zastanawiam czy są dedykowane instalacje do tego silnika. Chyba pozostaje tylko wtrysk gazu w fazie ciekłej, czyli V generacja ale to bardzo drogie rozwiązanie i nie wiem jak jest teraz z jakością pomp wysokiego ciśnienia w tych instalacjach?

Edytowano przez mich64

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, mich64 napisał:

V generacja

V generacja to sekwencyjny wtrysk pośredni gazu w fazie ciekłej - nie ma pompy wysokiego ciśnienia gazu - trwałość pompy lpg zależy od właściciela. Jeżeli będzie tankował lpg byle gdzie byle taniej to oszczędności rzeczywiście pójdą na przedwczesną wymianę pompy lpg.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak mój błąd z tą pompą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć ;)

Zadaj pytanie na LPG-forum. Tam znajdziesz fachowców, którzy pomogą Ci dobrać instalację do Twojego samochodu. Generalnie do każdego silnika benzynowego można zamontować LPG, kwestia ceny montażu, a potem przebiegu po którym się zwróci. Nie wiem jak w 1.2 TCe, ale do 2.0 TFSI już są dobre instalacje w cenie 4500zł, więc myślę że nie powinnaś wydać więcej jak 5000zł. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

A/ Silnik do montażu LPG powinien być ;

       - w nienagannym stanie,

       - a przede wszystkim mieć właściwe luzy zaworowe ( Megan III/1,2 TCe bez hydrauliki zaworowej ),

B/ Bez problemu można zastosować ; SEKWENCYJNY  WTRYSK  GAZU  IV GENERACJI ;

    1/ ze sterownikiem Stag 400 DPISterowniki LPG/CNG - do silników z bezpośrednim wtryskiem ;

              -  w sposób ciągły podaje benzynę za pomocą krótkich impulsów wtryskiwaczy benzynowych,

              -  możliwa jest regulacja mieszanki w całym zakresie obciążenia,

              -  dostęp do edytowalnej mapy emulacji ciśnienia, co rozszerza możliwości programowe urządzenia,

              -  sterownik współpracuje z szeroką gamą komponentów firm trzecich;

                      tj. wtryskiwaczami, reduktorami czy czujnikami poziomu gazu,

             -  precyzja dawkowania gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny,

             -   zachowanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną,

           a/ reduktorem kme ; ZESTAWIENIE REDUKTORÓW KME 

           b/ wtryskiwacze ;  Barracudy,

           c/ w stagu jest min.0,5 litra benzyny na 100 kilometrów na jeden cylinder,

    2/ Nevo Sky Direct V2 ;  Megane 1.3 TCe LPG z KME NEVO-SKY DIRECT

          a/ oferuje automatyczną konfigurację i kalibrację, warunkiem jest poprawne podłączenie

                poszczególnych komponentów i ich prawidłowy dobór,

          b/  ma wbudowany tzw. system ekspercki, który wspomaga i sprawdza poprawność montażu,

                 podłączeń i kalibracji oraz konfiguracji systemu ,

          c/  ma wbudowane emulatory poziomu paliwa i ciśnienia paliwa,

          d/  ma bardzo zaawansowane narzędzia diagnostyczne dla warsztatów, które ułatwiają montaż

                instalacji LPG w silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Są to m.in.:

                 1/ oscyloskop dedykowany do przebiegów występujących w silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny,

                 2/ rozłącznik cylindrów pozwalający na ocenę poprawności podłączenia poszczególnych wtryskiwaczy

                      benzynowych do sterownika LPG,

           e/ obsługuje silnik koncertowo z niewielką ilością używanej benzyny ;

                W przypadku Kii Sportage 1.6 GDI, użytkownik zanotował zużycie LPG na poziomie 10,5 l/100 km oraz

                 zużycie benzyny na tym samym dystansie wynoszące niecały 1 litr,

           f/  komponenty można dobierać.

 

 

  
  

Edytowano przez Andrzej-2010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...