Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 3 Grandtour 2.0 tce


xtynekk

Rekomendowane odpowiedzi

29 minut temu, dzixonPP napisał:

Po prostu ma być kombi, benzyna dobra pod gaz i skrzynia 6 biegów. Reszta to detale.

1,4 TCe  -  poczytaj ;  1.4 benz   -  ma wiele zalet, należy odpowiednio ją eksploatować,

2,0 TCe -  poczytaj ;  2.0 benz.  -   b.na dłuższe trasy, silnik nie do zdarcia,

Najkorzystniej jak znajdziesz auto dla siebie i go przedstawisz na forum,

  - to dostaniesz więcej dokładnych opinii od forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi ! 1.6 też się nada. 2.0 Tce kusi mocą ale miałem już benzynę ponad 200 koni. Teraz diesla 210 koni i chyba czas się wyciszyć i pójść w stronę ekonomii. 
1.4Tce wydaje się być dla mnie najbardziej odpowiedni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak z 1.4Tce dynamika na pewno super mam w domu 0.9Tce LPG i między 40-90km/h żywszy niż moje 1.6 wolnossące. Z tym, że w 1.4 często padają uszczelki pod głowicą dlatego trzeba dobrze prześwietlić silnik, przed zakupem a często to nie daje 100% gwarancji. @witman specjalizuję się w Tce więc skontaktował bym się z nim na pewno gdybym chciał kupić 1.4 . Ja mam 1.6 trochę muł, ale spokojnie daje radę po 7/8l LPG potrafię zejść choć średnią mam 10l LPG bo lubię jeździć dynamicznie. Wiadomo polecam to co mam, ale mam malutkie Tce w domu, i naprawdę też super silniki. Nie wiem jak na dłuższą metę ten "karton mleka" będzie się sprawował, nie interesuje mnie to ma być max 5 lat i do żyda. Bolączki 1.4 już wychodzą bo bądź co bądź te silniki już mają te kilka lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, czik3n napisał:

Z skrzynią 6 można też dorwać 1.6 wolnossące @pbet ma w kombi.

Potwierdzam :) Z tym, że wiadomo jak to jest z tą skrzynią "6-ką". Gaziora wpada w drugiej połowie lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co czytam forum ale nie mogę się jeszcze u Was odnaleźć :) Niestety 2.0Tce w kombi i cenie, która mnie interesuje (max 35 000zł) to praktycznie "mission impossible "
Póki co muszę sprzedać mojego FIATa ale przez to, że ceny ON poszły w górę to ceny samochodów na ON strasznie poszły w dół.
Szukam jakiegoś działu gdzie dowiem się więcej nt. opcji wyposażenia. Typowych usterek itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Idzie kupić 2.0TCE za 30tys zł. Tyle że będzie to 9-10 letnie auto z Niemiec z przebiegiem 120-180tys km i po serwisie longlife  (wymiana oleju co 30tys km). Pojawiają się takie sztuki na mobile.de i bardzo szybko znikają za sprawą handlarzy z Polski. Ja bym takiego auta nie kupił. Ew czasem trafia się coś po przygodzie ze Szwajcarii ( stan różny) lub Francji. Ogółem trzeba codziennie odświeżać ogłoszenia po 3razy i w końcu coś może kupisz. Ja GT220 szukałem 3msc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Jakoś nie jestem przekonany do samochódow  zza naszej zachodniej granicy. 

A ze Szwajcarii tym bardziej. Szukam czegos od osoby użytkującej dany pojazd i znającej jego historię.

 

Jeszcze pytanie. W którym dziale mógłbym wrzucić interesujące mnie  ogłoszenie po to aby użytkownicy mogliby je prześwietlić i podpowiedzieć na co zwrócić uwagę? 

Edytowane przez dzixonPP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem ze Szwajcarii.

 

kraj o bardzo wysokim poziomie motoryzacji, kultury technicznej itp. Samochody to przede wszystkim grube wersje. Nie ma tam biednie wyposażonych samochodów bo nikt by tego nie kupił. Szwajcarzy często zmieniają auta bo ich po prostu na to stać. Mediana wynagrodzeń w Szwajcarii to ok 28 tys brutto miesięcznie. Także nowe megane kupisz po 3 miesiącach pracy jako np urzędnik. :)

 

auta uszkodzone mechanicznie lub powypadkowe są tanie ze względu na ewentualne bardzo wysokie koszta naprawy, tam na miejscu. 

 

Od siebie polecę Szwajcarię. Jest tam po prostu pięknie, widać że kapitał jaki zgromadzili w bankach procentuje na bieżąco. Bezrobocie praktycznie nie istnieje, rząd nie wpuszcza obcych pracowników jak nasz......fajny kraj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!