Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sztywne sprzęgło 1.5 dci 110km


Rytlo

Rekomendowane odpowiedzi

Jakoś szybko Ci to sprzęgło padło, ja mam 325k km i żadnych objawów kończącego się sprzęgła. Jeżeli ogólny stan samochodu masz dobry i jeszcze zamierzasz nim jeździć, proponowałbym jednak nie iść na skróty i założyć nawet najtańsze VALEO z dwumasą. Na Allegro (nr aukcji 7945312657) koszt 1500zł. Pewnie da się znaleźć jeszcze taniej, jak sam dasz radę wymienić to aż tak duża różnica w cenie będzie a taki zestaw z pewnością już przeżyje samochód i nie uszkodzi Ci silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o sprzęgło to przebieg nie ma większego znaczenia. Ważne gdzie był robiony. Jeżeli większość jazdy to drogi międzymiastowe to może wytrzymać i 500 kkm, po mieście może zużyć się już po 160 kkm tak jak było u mnie.

Wydaje mi się, że nie ma możliwości dobrania zwykłego koła zamachowego ze sprzęgłem z innego modelu, trzeba by znać grubość kompletnego zestawu z dwumasą i bez dwumasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt Aniewa, ze jeżdżę głównie trasy międzymiastowe, ale żeby padło po 160k km?? Ty nie masz takiego nawyku, ze trzymasz np. na światłach non-stop wciśnięty pedał sprzęgła? Jak możesz odpowiedzieć to samochód kupowałeś nowy z tzw zerowym przebiegiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To życie w Polsce znasz, pewnie głowy nie położysz,, ze nie miał licznika x3 cofniętego, do tego mógł być kupiony od dealera po tzw. dyrektorze czyli faktycznie samochód zastępczy i do prób dla potencjalnych klientów i do załatwiania wszelakich spraw w firmie. W normalnym użytkowaniu brzmi mało wiarygodnie, nawet po mieście, ale może jeszcze ktoś się wypowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już temat o dwumasie to mam ten sam motor 1.5 dci 110km, pytanie brzmi, czy samochód odpalać zawsze na wciśniętym do spodu pedale sprzęgła i gasic go równiez na wcisnętym sprzęgle? Gdzieś wyczytałem, że dwumas się mniej męczy i na dłużej posłuży, ile w tym prawdy? Czy może jednak robić te czynności bez wciśnięcia go? Może ma ktoś jeszcze jakieś cenne wskazówki jak zadbać o dwumas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!