Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę ogłoszenia


Tomek000

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

prosiłbym o ocenę czy cena podana w ogłoszeniu jest adekwatna do rzeczywistej wartości auta?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-iii-1-6-16v-110km-authentique-5d-oplacony-serwisowany-ID6BtK5G.html?fbclid=IwAR1a2saWle1_vsf8EQXIcN5fz6yUESLfTv8hseNYzmk7vg997zxjlCmAswU

Edytowane przez Tomek000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ta cena nie jest w cale taka zła. Oczywiście jeśli auto się podoba i akceptujesz poziom wyposażenia to do delikatnej negocjacji. Mój limited, rok starszy i z większym przebiegiem jest w świeżej polisie AC wyceniony niewiele niżej, a tu mamy nowsze auto z mniejszym przebiegiem i uboższym wyposażeniem. Coś za coś.

p.s. zmień prefiks tematu, to ph III, a nie ph I

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pbet przecież ten wóz ma szyby na korby z tylu. Dramat. 

Dokładając trochę grosza można mieć już o wiele lepiej wyglądające i wyposażone auto. 

To ma wyposażenie na poziomie lanosa. Kto taki wóz kupi za parę lat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sarna1 wiem o tym dlatego napisałem, że jeśli kolega akceptuje poziom wyposażenia to za ten rocznik, ten przebieg i to wyposażenie to nie jest zła cena po delikatnych negocjacjach. Za Limited (bo nic wyżej z tym silnikiem nie znajdzie) w tym wieku i z tym przebiegiem musiałby zapłacić około 43-44 tysiące więc to "trochę grosza" to prawie dycha. Kto kupi za kilka lat? Wielu, bo to ostatni wypust pancernego 1.6 więc o sprzedaż nie ma się co martwić wg mnie.

 

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I z tą pancernością silnika 1,6 to też bym nie przesadzał. Wystarczy poczytać forum ;). 

Patrzac na otomoto albo nawet naszą giełdę to za 38-43 tys kupuje się cukierka od 1 właściciela. Wiec po co w ogóle patrzeć na takie golasy po zachodnich wypożyczalniach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami chce się kupić jak najświeższe auto za jak najmniejszą kwotę i to może być tego przykład.

@Sarna1 sam wiesz jak wyceniłeś swoje auto na giełdzie forum. Rocznik ten sam, lepsza wersja, przebieg ciut niższy ale silnik 1.2 Tce, a to jednak 1.6 (oprócz wersji usportowionych) jest najbardziej poszukiwany na rynku wtórnym w Megane III i trzyma wartość co widać po ogłoszeniach.

5 minut temu, Sarna1 napisał:

I z tą pancernością silnika 1,6 to też bym nie przesadzał. Wystarczy poczytać forum ;). 

Jak wiesz czytam i z mojej obserwacji 1.6 ma mniej bolączek od 1.2 i 1.4 Tce (jeśli mówimy o benzynach). No ale nie ma co zaczynać kolejnej bezcelowej dyskusji o Tce vs K4M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem ;) święty Grall :)  

Dla mnie ten samochód nie jest warty tych pieniędzy. Trzeba szukać co najmniej wersji limited, wtedy takie auto jest chociaż odrobine „na czasie”. 

 

@droopy to smutne ;) jest tyle fajnych aut na rynku a ty naprawdę chciałbyś za każdym razem dotykać plastikowej kierownicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tych rzeczy (co do świętości), a kierownicę można obszyć albo wymienić jeśli komuś przeszkadza. Limited to Max co było z 1.6 więc "co najmniej" niezbyt pasuje gdy nie można wyżej :) Mogły być jeszcze dodatki typu navi ale to w pakietach.

No ale nie ma co. My tu gadu gadu, a autor nic. Trzeba poczekać na opis jego "priorytetów".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kluczyk chyba nie powinien się świecić?

Poza tym nie pasuje mi tylny zderzak, jego kolor i spasowanie z prawej strony.

O wyposażeniu nie ma co pisać, bo każdy widzi że go nie ma.

Dokładając choćby felgi aluminiowe trzeba wyrzucić kolejne 2 tyś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie to Renault Selection to jakaś ściema. Jak salon może sprzedać samochód z aktywnym błędem.

Ostatnio też oglądałem Scenica niby Renault Selection a wymiany rozrządu nie zrobili i tak sprzedawali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!