Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV - pod maską


Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 11.05.2019 o 23:40, rafa85 napisał:

Dokładnie, a potem odpadną Ci koła, lakier zacznie się łuszczyć, silnik wyleci na drogę i żona Cię zostawi.

Auto co tydzień na myjni, brak przecieków do środka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś wyjątkiem potwierdzającym regułę. Ja jutro znowu walę do ASO, może w końcu wymienią mi strzelający jak karabin fotel na dziurach i nierównościach. Im dłużej jeżdżę z tą wadą to bardziej strzela. 3 miesiące temu oczywiście przesmarowany, gurwa jakby ten smar miał pomóc :31_neutral_face:

 

Oprócz tego po raz kolejny strzela mi z prawej strony jak kręcę kołami w prawo, czyli po pół roku znowu to samo, do wymiany drążek. Powoli też zaczyna coś stukać, póki co rzadko, na nierównościach, czyli po 3 (!) miesiącach po raz trzeci wymiana łącznika stabilizatora.

 

Oprócz tego jadę ze smrodem z okolic tarcz po zakończonej jeździe i stukania w kole (dwa razy) po zgaszeniu zapłonu -> 

 

 

Podsumowując - z żadnym innym nowym samochodem nie byłem tyle razy w ASO w czasie trwania gwarancji. Zawsze w tym momencie będę przypominał moją Asterkę H, która służyła mi 5 lat i nie musiałem tam nic robić, poza wymianą płynów i klocków. Teraz to się wydaje jakaś abstrakcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam słowa Geble. Też miałem astrę H nową z salonu i dopiero dawała o sobie znać po przekroczeniu przebiegu  70 tys. km. A Megane od wyjazdu z salonu testuje moją cierpliwość. Byłem już w ASO 4 razy a nie mam przejechane nawet 3 tys. km. I szykują się kolejne wizyty. Cieszcie się jeśli macie wszytko w porządku. Ja mam pecha i wszystkie plagi opisywane na tym forum są też w moim egzemplarzu. Chce nim pojeździć jakieś 5 lat ale czy się uda?

A wspomniana mazda... Teść ma 3 z 2012 roku i zaczyna się pojawiać korozja na podwoziu. Kolega ma 3 z 2014 roku i jak na razie skorodowały i to porządnie alufelgi. Poza tym jeżdżą i ASO znają tylko z przeglądów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seimi nie pisz źle o Megane 4 bo zostaniesz wrogiem społeczności na tym forum. Ja już mam tutaj taki status. Poprostu piszę o bardzo złej jakości modelu Megane 4 a już tyle napisano o mnie, że głupoty pisze i tylko narzekam i zapewniano mnie że w innych markach jest tak samo, albo gorzej. 

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem astrę H - 4 lata - zrobiłem 85 000 km, 1 awaria za 250 zł. Żadnych problemów. 

Później kupiłem Mokkę 2014 roku i awaria za awarią. Astra H była tą ostatnią generacją "pancerną"

Ja już zrobiłem 15 000 km po wymianie obu drążków i problem nie wrócił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś w tym jest,  bo po astrze miałem insignię i tam było słabo z jakością. Ale wracając do megane - niestety pomimo wielu zalet,  takie niedopracowanie potrafi zepsuć odbiór samochodu. Nie powinno być takich problemów w nowym aucie. Tracę czas i benzynę na jeżdżenie do ASO, a co gorsza naprawy nie przynoszą skutku. I jeszcze ta wizja demontażu skrzyni biegów... ach :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będą takie problemy. Auta to produkcja masowa, liniowa. Producent szuka oszczędności na każdym etapie produkcji. 

Im te oszczędności większe tym spada jakość, spada kontrola jakości, spada precyzja wykonania, spada jakość podzespołów. 

Rynek motoryzacyjny się psuje od 15 lat a to wymusza takie działanie producentów. 

 

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Meca napisał:

Seimi nie pisz źle o Megane 4 bo zostaniesz wrogiem społeczności na tym forum. Ja już mam tutaj taki status. Poprostu piszę o bardzo złej jakości modelu Megane 4 a już tyle napisano o mnie, że głupoty pisze i tylko narzekam i zapewniano mnie że w innych markach jest tak samo, albo gorzej. 

Bzdury piszesz. Nie chodzi o to że piszesz o wadach swojego auta. Masz do tego prawo. Chodzi o sugestie że wszystkie Megane4 to bubel. Że wszystkie mają te same wady lub bedą je mieć i koniec. O insynuacje i nazwanie użytkoników forum ciułaczami. Nie już Ci pisałem - odrobina umiaru i szacunku pomaga. Wszystkim.

To auto ma wiele wad , nie występują one we wszystkich egzemplarzach.  Nie ma na to reguły. Niestety wpisuje się to w ogolnoświatowy  trend bylejakości. 

Nasza R11 1.6D z 88roku to byl kochany samochód. Byla w rodzinie przez ponad 20lat. Nigdy nie zawiodła , nigdy sie nie zepsyluła. Jedynie lekka rdza.  Najgorzej wspominam Astrę H 1.4 i Mareę 1.6 . Sporo drobnych awarii . Rozrzad w Astrze poadł po 86tys . Drugi raz przy 126tyś. Czujniki ciśnienia oleju 2szt. Pompa paliwa. Ale widocznie tak trafiłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Komarek napisał:

Bzdury piszesz. Nie chodzi o to że piszesz o wadach swojego auta. Masz do tego prawo. Chodzi o sugestie że wszystkie Megane4 to bubel. Że wszystkie mają te same wady lub bedą je mieć i koniec. O insynuacje i nazwanie użytkoników forum ciułaczami. Nie już Ci pisałem - odrobina umiaru i szacunku pomaga. Wszystkim.

To auto ma wiele wad , nie występują one we wszystkich egzemplarzach.  Nie ma na to reguły. Niestety wpisuje się to w ogolnoświatowy  trend bylejakości. 

Nasza R11 1.6D z 88roku to byl kochany samochód. Byla w rodzinie przez ponad 20lat. Nigdy nie zawiodła , nigdy sie nie zepsyluła. Jedynie lekka rdza.  Najgorzej wspominam Astrę H 1.4 i Mareę 1.6 . Sporo drobnych awarii . Rozrzad w Astrze poadł po 86tys . Drugi raz przy 126tyś. Czujniki ciśnienia oleju 2szt. Pompa paliwa. Ale widocznie tak trafiłem 

 

Za „ciułaczy” przepraszam, faktycznie przesadziłem.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!