Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pióra wycieraczek


macieq

Rekomendowane odpowiedzi

Ciężko o lepszą wycieraczkę za 10 zł

Sorry, ale za 10 to jakiś badziew tylko może być. Ja akurat na tym detalu nie oszczędzam, bo jak porysujesz szybę koszty będą wieksze niż zaoszczędzone pieniądze. W swojej bryce mam już 3ci rok pióra i są ok. W 2-gim aucie zawsze min. 2 lata wytrzymywały ale kupowałem jakościowo lepsze produkty. Ponadto jak auto stało parę dni, pod drzewem w brudnej okolicy zawsze myłem szybę i pióra zanim wsiadłem do auta. Zimą nigdy nie uruchamiam wycieraczek na szybie pokrytej lodem nie mówiąc już o odrywaniu ich od zamarźniętej powierzchni co wiele osób czyni traktując wycieraczki jako maszynkę do odśnieżania i pozbywania się lodu. W ten sposób pióra spokojnie wytrzymają 2 lata a nawet więcej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pióra wycieraczek wolę kupić tańsze a częściej je wymieniać. Chemia z myjni samochodowej na pewno ma negatywny wpływ na gumę wycieraczek (: Dlatego kupuje tanie co 3..4 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem do Megane II Ph II oryginalne wycieraczki i na razie jestem średnio zadowolony. Niby zbierają wszystko ale obie pozostawiają takie nie tyle smugi, co "linie" cienkie wody regularne co około 1.5-2cm. Trochę to wkurza, bo powinny zbierać wszystko, a zostawiają jakby miały mikro rowki. O to nie wygląda jak zniszczone, bo są bardzo regularne i na obu wycieraczkach. Bardzo cienkie, ale jednak. Zawsze do poprzedniego auta kupowałem w OBI Unipoint - świetne wycieraczki, 13 złotych za 2 sztuki pamiętam, cały sezon wytrzymywały. Teraz szarpnąłem się na ori i kicha. Nie wiem czy je jakoś dociskać czy co robić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na jesieni kupiłem valeo first za jakieś 50 zł komplet - i jestem tak samo zadowolony, jak kiedyś oryginalne valeo, niemal 2,5 razy drożej....

Zaleta, że mają w zestawie komplet wszelkich mocowań dostępnych na rynku chyba.... a jedyne co mnie wkurza, to te grube zakończenia, które w innych markach noname szybko odpadały. Tutaj póki co bez zastrzeżeń.

Edytowane przez megfan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czyli obecnie liderem pod względem wycieraczek do Megane II phII jest Valeo First, czy są jakieś lepsze niż wspomniane? Ogólnie zależy mi na dobrym zbieraniu wody i cichej pracy. Linki ze starych postów do Allegro już dawno wygasły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

chciałbym się dołączyć do tematu, gdyż jak to mówi dewiza rodu Starków "zima się zbliża" :P i w związku z tym też chciałbym u siebie wymienić pióra :D

we wcześniejszym samochodzie rzuciłem się i kupiłem najdroższe valeo, które się okazały totalną porażką, nie przylegały dobrze, nie zbierały dobrze wody i na dodatek jeszcze podskakiwały..

Nie chce popełnić drugi raz takiego samego błędu, chce po prostu kupić coś w rozsądnych pieniądzach no i żeby dobrze i cicho zbierały wodę

Zwracam na to szczególną uwagę, gdyż kręcę sporo kilometrów i wiem że dobre wycieraczki=bezpieczeństwo

Zastanawiam się nad oryginałami, ale może jest coś lepszego ?

Z góry dziękuje za podpowiedzi

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacząłem czytać od 2014r, gdyż uważam żę praktycznie przez dwa lata dużo się może zmienić, w jednym poscie jest napisane że oryginalne samemu trzeba je dopasowywać, ale zawsze przypuszczam że coś przez ten okres mogło się zmienić i szukam opinii jak najbardziej aktualnych, dwa posty wyżej jeden użytkownik chwalił valeo first, i po jednej aktualnej opinie zostały uznane za najlepszy wybór, z którym ja się nie dokończa zgadzam gdyż zakupił je mój ojciec do scenica II i nie był z nich zadowolony...

dlatego pisząc mojego posta oczekiwałem bardziej odpowiedzi użytkowników którzy nie dawno borykali się z tym tematem i dokonali wyboru i mogą się podzielić swoją opinią, aktualną opinią....

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.7 - logika wypowiedzi

Wielka litera i kropki nie gryzą.

Pawel

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

 

10 listopada bieżącego roku zamontowałem w swojej M3 komplet przednich wycieraczek Valeo First. Ochów i achów nie było końca, ponieważ super ścierały a do tego cena była korzystna - 46 zł za komplet. Czar jednak prysł trzy dni temu po 1,5 miesiąca użytkowania kiedy to jadąc autostradą z prędkością ~120 km/h przy lekkiej mżawce załączyły się wycieraczki (automat), zrobił się wielki huk (na szczęście szyba cała) i okazało się, że rozsypała się wycieraczka od strony kierowcy. Na szczęście stało się to w momencie jak zjeżdżała na dół dzięki czemu ramie wsunęło ją pod maskę bo jakby poleciała w powietrze to jeszcze uszkodziłbym inne auto. Na dowód i przestrogę przed tym badziewiem załączam zdjęcie:

 

thumb_hosting_zdjec_1451472392__2015-12-30_113627.jpg

 

Także teraz myślę, że jakie by złe nie były jeżeli chodzi o trwałość gumek to i tak najlepiej kupić oryginały ;-)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sebastian_wifi -> na Twoim miejscu wysłałem bym opis zdarzenia i zdjęcia na [email protected]. Należy Ci się co najmniej zwrot pieniędzy (o ile masz paragon). To że produkt jest tańszy, nie może oznaczać, że jest mniej bezpieczny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozsypała się wycieraczka od strony kierowcy.

Myślę, że to przypadek. Może jakaś wada produkcyjna. Takie rzeczy się zdarzają. Xterm są zresztą tak samo skonstruowane. Trochę przesada z nazywaniem ich "badziewiem".

Inna sprawa, że Valeo je tylko firmuje. Różni producenci robią dla nich te wycieraczki. Zawsze kupuję Xterm i są różne wykonania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przesada z nazywaniem ich "badziewiem".

 

Dla mnie wszystko co się psuje, a jest związane z kwestią bezpieczeństwa to badziewie. Wyobraź sobie, że gdy to się stało huk był tak potężny, to cud że szyba jest cała - myślisz że Valeo by mi oddało za naprawę gdyby szyba pękła? Kolejną kwestią jest to, że deszcz dalej padał a ja miałem problem z dalszą jazdą. Na autostradzie nie można sobie ot tak stanąć na poboczy i kombinować przy wycieraczkach tym bardziej, że bardzo mocno padało - to zagraża życiu zarówno mojemu jak i innych uczestników ruchu. Miałem już różne samochody w życiu i miałem kiedyś w Punto wycieraczki z Auchana po 6 zł za sztukę i nic nie pękło, a służyły mi cały rok <_<

 

sebastian_wifi -> na Twoim miejscu wysłałem bym opis zdarzenia i zdjęcia na [email protected]

 

Bardzo dobry pomysł, napiszę do Valeo i zobaczę jak się do tego odniosą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!