Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Opłaca się ?


michal047r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym sie dowiedzieć czy opłaca się zakup tej megany  https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-nawigacja-nowy-model-led-parctronic-okazja-ID6BwEdm.html 

I jaka to wersja wyposażenia ? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak limited, ale u nas limited ma światła przeciwmgielne z przodu, a znowu bussines nie ma takich alufelg oraz chromów na grillu. Ciężko ustalić, bo na każdym rynku mogą być inne. Raczej stawiałbym, że to jakiś ulep, więc szło to co było najtańsze na "szrocie" i im taki ulep wyszedł. Ogólnie to nie chce mi się wierzyć, że auto które ma 3 lata, w konfiguratorze takie auto ~90 tysięcy, a tu nagle wystawione za 34 mając 25kkm (3 letni diesel?), w dodatku z przerysowanym zderzakiem, który można było naprawić u jakiegoś mirasa za 300zł, więc prawdopodobnie jest to taka podpucha, mająca za zadanie odwrócić uwagę od większych uszkodzeń gdzieś pod spodem. Ogólnie to bym nawet nie podjechał do takiego auta, bo jest podejrzanie tanie i ma podejrzanie mały przebieg, bo to, że to jest jakiś ulep to nawet nie jest podejrzenie tylko pewność.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym sie dowiedzieć czy opłaca się zakup tej megany  https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-polskora-navi-kamera-alu-16-ID6C5B24.html#gallery-open

I jaka to wersja wyposażenia ? Pozdrawiam.

Nie zakładaj nowego tematu. Pisz w istniejącym. - połączyłem mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, michal047r napisał:

Witam, chciałbym sie dowiedzieć czy opłaca się ....

Kolega pokazuje samochody poniżej ceny rynkowej. Po co pytanie " czy się opłaca "? W jakim sensie ? - dobre auto do jeżdżenia? Cena adekwatna do stanu? Okazja na handel czy chęć posiadania Megane 4 pomimo budżetu  na Megane 3 i to nie z ostatnich roczników? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kryterium najniższej ceny nie jest najlepszym kryterium. Mało tego, jest najbardziej ryzykownym.

6 godzin temu, Komarek napisał:

chęć posiadania Megane 4 pomimo budżetu  na Megane 3 i to nie z ostatnich roczników? 

Kolega ma rację. Moja MIII na polisie AC jest warta przez cały ten rok 35 800.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy egzemplarz na 100% został zmajstrowany. Ani u nas, ani we Francji nie stosuje się takiej kombinacji zderzaków. Jak dla mnie szkoda zachodu na oględziny.

Edytowane przez arcean
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, szafir51 napisał:

jak to się może nie opłacać?

Tak, że jeśli to "ulep" i nie daj Boże po jakiejś katastrofie to włożyć w niego można znaczenie więcej. Ja bym się bał zakupu takiego auta i nigdy na zakup poniżej ceny rynkowej się nie zdecydował. Podobnie jak nie kupuje wędlin, które kosztują 10 zł za kg bo nic z mięsem nie mają wspólnego. Wolę wydać 40 zł za kg pod warunkiem, że mają odpowiedni skład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pbet

 

Pytanie jest konkretne - czy opłaca się kupić dane auto w danej cenie. Opłaca się.

 

Ale czarów nie ma. Weźmiesz ze sobą doświadczonego mechanika, zabierzesz na przegląd do ASO i wyjdzie, że stan auta adekwatny do ceny.

 

Mój sposób to filtrowanie otomoto danego auta, rocznika, przebiegu, silnika itp. Dostaję np. xxx ogłoszeń. Kopiuję to do excela i liczę średnią ceną.

W przypadku Megane IV z 2016 Diesel z przebiegiem do 50 tys. km mamy 5 ofert ze średnią ceną ok. 44 tys. zł. I teraz wg mnie od średniej w górę można się interesować egzemplarzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci ze zdjęć więcej nie powie, chcesz to podjedź oglądnij pomacaj, z doświadczenia wiem, że na żywo wyjdą wszystkie mankamenty, których na zdjęciach nie widać, znając handlarzy to coś musi być nie tak, że za takie pieniądze sprzedają taki egzemlarz

Edytowane przez Ryszardo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko jak dobrze "to coś" jest zamaskowane i czy zwykły kupiec, który często kupuje oczami, będzie w stanie to wykryć.

Zapytaj z ciekawości co jest nie tak i jak powie, że nic to spytaj czy zgadza się na kontrolę auta przed zakupem w ASO. Jak kontrola wyjdzie pozytywnie to bierzesz, a jak wyjdą kwiatki to on za nią płaci. Jak Ci powie, że ok ale w sobotę albo po południu to już wiesz, że nie warto bo ASO takich przeglądów w soboty raczej nie robi, a po południu nie dadzą rady bo to trwa. Jak powie wprost, że nie i decyduj się bo kolejka już stoi to też będziesz wiedział, że nie ma się co pchać na minę.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!