Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Opony wielosezonowe


bitter

Rekomendowane odpowiedzi

W naszym klimacie nie polecam wielosezonowych. One się w górach nie sprawdzają. Cena dobrych jest zbliżona do dwóch kompletów, a latem na autostradzie nieźle hałasują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na wielosezonowych od lat. Uważam, że do naszego klimatu jak najbardziej pasują ze względu na bardzo zmienną pogodę. Obecnie mam hankooki 4s h750, które kupiłem okazyjnie. Są bardzo fajne zimą, ale na suchym często wydają hałas jakby uszkodzone łożysko - może to wina tego że mają indeks XL, a może tego, że to chinole, a może konstrukcji bieżnika - podobne do crossclimat, ale hanki są twarde. Gdybym nie miał ograniczenia budżetowego kupiłbym Michelin crossclimat albo GY 4s. Opcja budżetowa to Kleber quadraxer 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, jabrze napisał:

One się w górach nie sprawdzają.

 

14 godzin temu, jabrze napisał:

latem na autostradzie nieźle hałasują.

Zauważ tylko, że nie każdy jeździ autem w góry lub po autostradach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Silverek napisał:

 

Zauważ tylko, że nie każdy jeździ autem w góry lub po autostradach :)

Mam cztery pojazdy, trzech kierowców i tylko w jednym pojeździe dwuletnie opony wielosezonowe. Mieszkam w centralnej Polsce, gdzie opady śniegu są najmniejsze i dostrzegam tą różnicę. Gdyby nie zbieg okoliczności sam tych opon bym nie kupił. Ten pojazd użytkuję robiąc 5-7 kkm rocznie w czasie kiedy inny jest w naprawie. 

Minionej zimy miałem problem włączenia się do ruchu na mokrym śniegu, gdzie było delikatnie pod górkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,