Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Łańcuch rozrządu w 1.2 Tce 131 ps


Karolp

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, XanderIII napisał:

więc dlaczego sugestie że nie był wymieniany częściej niż 30kkm.

Bo kolega który podważa Twoje wpisy ma taki styl, aby zdyskredytować wszystkich którzy maja odmienne zdanie niż on. Potrafi bez dowodów oskarżyć innych o kłamstwo choć sam kłamie jak z nut i nawet kiedy złapie się go za rękę to udaje, ze to nie jego ręka :) 

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, witman napisał:

W naszych podkręconych 1,4TCe160 olej po 10~12tys.km wygląda zgoła inaczej, ma kolor ciemno herbaciany, a nie czarny. 

Przy bezpośrednim wtrysku robi się ciemniejszy szybciej.

 

9 minut temu, sylwekdm napisał:

Bo kolega który podważa Twoje wpisy ma taki styl, aby zdyskredytować wszystkich którzy maja odmienne zdanie niż on. Potrafi bez dowodów oskarżyć innych o kłamstwo choć sam kłamie jak z nut i nawet kiedy złapie się go za rękę to udaje, ze to nie jego ręka :)

A Ty se kolego upuść pary, bo jeszcze Ci żyłka pęknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, witman napisał:

punkt 5.3 regulaminu forum.

Przygadywał kocioł garkowi.

5.3 Zabrania się obrażania, wyzywania, bezpodstawnego osądzania oraz wszelkich działań na szkodę innych użytkowników forum...

21 godzin temu, witman napisał:

Z całym szacunkiem kolego @XanderIII, ale to przebarwienie i kolor na napinaczu oraz czarny olej

Oskarżasz Kolegę @XanderIII o kłamstwo, bezpodstawnie osądzając, działając na jego szkodę.

Sam kłamiesz wklejając fałszywe zdjęcia działając na szkodę forumowiczów:
https://megane.com.pl/topic/77228-megane-iii-20-silnik-m4r-pod-gaz/?do=findComment&comment=570546

albo kłamiąc, że każdy może podłączyć się do centralki BRC SQ32, narażasz forumowiczów na nie potrzebne koszty, serwisu tylko w "ASO", bo nie tylko brak dostępu do programu, ale fizycznie sterowniki też blokują:

https://megane.com.pl/topic/39748-ile-wam-palą-lpg/page/12/?tab=comments#comment-567274

1412391025_Beztytuu.thumb.png.0deedac53ec22f255e89f0ee48fbf32a.png949801672_Beztytuu.thumb.png.f826f3ac84c543fbbacb935227c83cc0.png

12 godzin temu, krzychu73 napisał:

A Ty se kolego upuść pary, bo jeszcze Ci żyłka pęknie.

5.7 Użytkownicy forum muszą stosować się do zasad gramatycznych, ortografii i sposobu logicznego formułowania myśli, pełnym zdaniem. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa dla użytkowników z różnymi dysfunkcjami w tym zakresie.

5.3 Zabrania się obrażania, wyzywania, bezpodstawnego osądzania oraz wszelkich działań na szkodę innych użytkowników forum,

 

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.08.2020 o 12:58, Pitrek napisał:

Czyli to taki glut?

 

Bardziej jest to lepka maź, czasem nawet płukanka nie jest w stanie tego wyczyścić.

Glut to potrafi się zrobić na natryskach olejowych tłoków i skutecznie je zablokować.

 

20171006_125319a.JPG

 

20171006_125421a.JPG

Edytowane przez witman
  • Like 1
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Pitrek napisał:

Dalej twierdzę że nawet wymiana oleju co 5 tys

 

Tak twierdzi taki jeden forumowy pseudo mechanik teoretyk - wymiana co 10-12 tyś jest lekiem na cale zło. :)

I że nie ma problemu z tymi silnikami.

Osobiście znam Golfa w Tdi-ku - który olej miał 230 tyś na budziku (pewnie jeszcze kręcony) - a olej był zmieniany ostatni raz przy 120 tyś - 6  lat temu - później tylko dolewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Pitrek napisał:

ze słowackiego

 

jak już to Słoweńskiego :-)

 

24 minuty temu, Pitrek napisał:

Zbyt rzadka wymiana oleju? Poważnie?? :-) :-)

 

proponuję obejrzeć filmiki o efekcje LSPI

 

np. Łysego

 

 

lub

 

 

 

 

 

 

 

 

Z pozdrowieniami dla forumowych znaFców :-)

 

 

 

 

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już obejrzałeś filmiki ? czego nie rozumiesz ?

Ja nie uważam, że ten silnik jest idealny, ale problem jest bezsensownie rozdmuchany tak jak panewki w 1,9dCi i 1,5dCi.

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 rok później...
W dniu 6.01.2023 o 16:43, witman napisał(a):

Normalna praca tego silnika, słychać cykanie wtryskiwaczy benzynowych 

@witman według mnie normalna praca na zimnym silniku , a wg Ciebie > ? :) Dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!