Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Awaria . Co to może być ?


Tytus96

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mobile .  Jestem tutaj nowy, kierowca dużego i małego , więc na starcie proszę o wyrozumiałość i pomoc jeśli ktoś jest w stanie pomóc .  Zwracam sie do was bo juz nie wiem gdzie szukac pomocy ... Renault Megane 3 coupe 1.5 dci DZ0B0 .. 78 kW . Problem : przprzy jeździe w mieście przy niskich prędkościach nic się nie dzieje . Wyjeżdżam na autostradę , auto dostaje obrotów , po paru kilometrach dwa błędy na komputerze , nie ważne czy na tempomacie czy nie . 1. " sprawdź układ wtrysku paliwa " . 2 . "Sprawdź uklad wydechowy " . Kontrolka silnika i kluczyk bez migania , swieci stale . Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu nie gaśnie .  W aucie nie dzieje sie nic nie pokojącego , mocy nie traci , chodzi normalnie . Oddałem auto do salonu renault Anabo w Zielonej gorze . 1 naprawa powiedzieli że możliwe że rura turbo którą idzie od turbiny do chłodnicy bo się pociła . Błędy skasowali . Po mieście miesiąc było ok , wyjechałem na autostradę, auto dostało obrotów, od razu te same błędy .  Znowu auto na serwis .  Druga naprawa , powiedzieli że czujnik regulacji upustowy turbiny - cos takiego , mała pierdulka po prawej stronie przy akumulatorze ( regulator turbosprezarki - elektrozawor ) . Kolejne pieniądze wpompowane i znowu to samo . 2 miesiące po mieście okej , wyjazd na trasę i te same błędy.  Komputer pokazuje że jest przeładowanie turbiny .Teraz mi mówią że to już na pewno gruszka turbiny do wymiany i będzie wszystko już ok . Kur*a , za gruszke z wymiana ponad 900 zl . Zostawilem u nich juz prawie 2 tyś ... szlak mnie trafia że daje auto do serwisu renault , A oni nie potrafią zdiagnozować usterki...  Nazwa bledu na komputerze u nich - DTC226321 - obwod doladowania ,oraz DTC 1525F