Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chce kupić Megane IV


ChetnynaMegan

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Zurad napisał:

 

 

 

@Sarna1

Z całym szacunkiem, ale 85 to nie 65-70 :). W moim przypadku budżet mnie mocno ograniczał stąd też taki a nie inny wybór, wolałbym coś mocniejszego i lepiej doposażonego, ale w tym momencie są inne priorytety. Może za +/- 5 lat uda się kupić w końcu coś fajnego.


przeciez napisałem super wyposażone za 85. Możesz kupić tez z 70 jak i Megane tyle że będzie to uboższa wersja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarządzam w firmie flotą 52 szt pojazdów z czego 21 aut osobowych od Audi Q7 do Hyundaia ,żadne auto nie ma więcej niż 2 tata i szczerze mówiąc nie było auta które by w tym okresie nie trafiło do naprawy gwarancyjnej . Mit o niemieckich samochodach już dawno jest nieaktualny. A co ludzie widzą w skodach to już wogóle nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od siebie dodam że prawie już miałem szarpać Megana IV 1.3 TCe 140 KM, ale przerażała mnie liczba awarii tutaj na forum, oraz słynna grzechotka silnika 1.3 TCe.  Zdecydowałem się na starszego i nie tak futurystycznego Peugeota 308 1.2 PureTech 130. Przekonała mnie bardzo niska awaryjność 308 II generacji (na forum Peugeota  brak jakiś masowych problemów jak tutaj z Meganem IV, oraz kilkanaście bezproblemowych testów z przebiegiem 100 tyś km i więcej odzwierciedlało wysoką bezawaryjność). Jako że model 308 jest na rynku od końca 2013 roku, dlatego wynegocjowałem dobrą cenę i kupiłem 10 tyś taniej od Megana 1.3 TCe 140 KM. Silnik super zrywny (waga tylko 1090 kg), wyciszenie świetne, w środku nic nie skrzypi.... Nie bez powodu PSA ma jedne z najlepszych silników od wielu, wielu lat..... Jedynie co mnie drażni.... to brak automatycznego włączenia wycieraczek po 2 - 3 sekundach po zakończonym cyklu ruchu wycieraczek gdy spryskamy szybę (wszyscy właściciele Renault pewnie wiedzą o co chodzi :-) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś pisał o Skodzie ....to żeby nie było tak różowo ,nowy Superb i padła skrzynia przy 20 tyś i nagle wszyscy w robocie jaki to Ford Mondeo był super :) ...oba auta w nie moim guście,Wracając do tematu jeśli ktoś szuka dobrego auta z salonu  na lata 5-10 to ich już nie znajdzie no sorry ,auta dzisiaj piękne naszpikowane elektroniką ,cudowną techniką , o kosmicznym wyglądzie są po prostu szrotem który ma się psuć po jakimś czasie a najlepiej zaraz gwarancji ,moja 12 letnia Toyota Corolla miała nakręcone bodajże 130-140 tyś i nawet nie pierdnęła ,zrobiła by drugie tyle bez zająknięcia a dzisiaj ludzie myślą"dojedzie do 100 tyś czy zdechnie" .Moje Renault nie jest ideałem ma swoje grzechy, ale pcha się do przodu i zaraz strzeli 55 tyś bez przygód ,wydaje mi się że ot zwykły przeciętniak z ładnym wyglądem zaznaczam .

 

A jeśli nie Renault -to Kia,Peugeot ,Toyota ewentualnie coś Hondy lub Mazdy aczkolwiek mnie coś wzięło na Hybrydę i jakbym trochę grosza odłożył  to chętnie bym zakupił taki pojazd ,bo na elektryka wyłożyć 150 tyś to już jest nie ekologia tylko debilizm bez urazy oczywiście .

 

pozdrawiam

 

 

Edytowane przez TOJO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mayn nie wiem kiedy sprawdzałeś 1.2PT, ale ostatnio okazało się, że ma poważne problemy z łuszczącym się paskiem rozrządu. Kilka mniejszych problemów ze świecami i przerywaniem. Testowałem, faktycznie dynamiczny i potrafi być oszczędny, ale dźwięk silnika fatalny. "Grzechotka" 1.3 TCe  to przy tych problemach pierdoła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kataryniarz problem łuszczenia się paska rozrządu został wyeliminowany całkowicie na początku 2017 roku. Nie dotyczyło to wszystkich silników 1.2 PureTech, a jedynie tych do których został założony wadliwy pasek od jednego z producentów (było kilku dostawców pasków). Problemy ze świecami, czy przerywaniem dotyczyły pierwszych silników wyprodukowanych w 2014 i 2015 roku.  Czas pokaże jak będzie się spisywał 1.3 TCe, dopiero 1 rok jest w ofercie więc przebiegi póki co są maleńkie rzędu 10 - 30 tyś km. W testach krytykują poziom hałasu silnika m.in w Mercedesie A klasy, oraz Scenicu IV......

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś sobie Peugeota z kosiarką w środku?, taki fan dużych pojemności nie wierzę, życie :).

Pamiętam jak negowałeś TCe 1.2 w M3 na początku hehh.

 

Edytowane przez tomgrandtour
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwierdzałem fakty. 6 lat temu miałem Clio III dCi 86 KM i o wiele lepiej się zbierało od Megana 1.2 TCe 115 KM na ówczesne czasy gdy jeździłem demówką. Na elastyczność w trasie była duża różnica.  1.2 TCe 115 KM jest silnikiem zmulonym w Meganie III, a co dopiero w Nissanie Qashqai (auto dla dziadków po zawale). 1.2 PureTech jest zaskakująco dynamiczny,  najzrywniejszy silnik z konkurencji jak VW 1.2 TSI, Ford Focus 1.0 EcoBoost (co za muł) i podobne. Poniższa tabela odzwierciedla jaka duża różnica na elastyczność jest między 1.2 PureTech 130 a 1.2 TCe 130 KM.......

 

 

Zeperfs Megane 1.2 TCe.png

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo czegoś muszą.

Jak kupowaliśmy Meganke to byłem i u Peugeota - niestety 308 odpadła z powodu: raz silnika (jakbym kosiarkę odpalił na podwórku), dwa wyglądu w środku, trzy - tych posranych zegarów.

 

Dla mnie niestety czasy dobrych samochodów się skończyły, teraz produkuje się jednorazówki co mają przelatać 5 lat i trafić na szrot - ale to prosty rachunek ekonomiczny.

Jest ruch w interesie i jest zarobek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że dźwięk silnika pomyliłeś z silnikiem Toyoty 1.0  3 cylindrowy....  Jestem wrażliwy na akustykę, na światłach bardzo często dotykam kierownicy czy czuć jakieś wibracje - czasem nie ma, a czasem na siłę naprawdę mikroskopijne jak w każdym samochodzie da się wyłapać. Rewelacja jeśli chodzi o wyważenie... Zauważ że coraz więcej silników jest 3 cylindrowych, w testach nowy Focus 1.5 Ecoboost zbiera świetne opinie.... Jak dla mnie wnętrze jest o wiele ładniejsze i praktyczniejsze w 308, a przede wszystkim podłokietnik oprócz przesuwania, można również podeprzeć wyżej w 2 poziomach (tak jak w VW) i komfortowo podróżować :-) Z tego co pamiętam gdy oglądałem Megana IV w salonie to tylko był przesuwany przód / tył, ale nie podnoszony pod kątem z blokadą, wnętrze z konsolą centralną toporne jak w Golfie 3.....

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie luzik. Bez sensu te uszczypliwości nic nie wnoszące do tematu.

Tak wgl to dziękuje za wszystkie informacje o Megance.

Jeszcze nie zdecydowałem co kupić. Octavia... mam już jedną Skodę :) i niekoniecznie chce mieć kolejną ;).

Meganka... jeżeli miałbym kupować oczami to już bym nią jeździł.

Myślałem na Civic... ale ten 1.0 silnik... ech, a 1.5 za drogi.

Toyota Corolla... już jedna jest w rodzinie :). Fajne auto, ale stylistyka (szczególnie tyłu) dla mnie brzydka.

Kijanka i i30... za dużo tego już jeździ.

Peugeot... stylistyka wnętrza...

Ford... nie chce ich silników. W 1.0 wymieniana rozrząd to chyba jakaś pomyłka.

Na dzień dzisiejszy faworytami są

Hyundai Elantra... po lifcie ładny

i... dalej Meganka.

Poczekam na lift, przejadę się i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!