Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie potrzebuję fachowej porady..

Jestem posiadaczem megane III 2.0 Tce 180km.

Ostatnio z dnia na dzień zaczęło mi telepać cała "budą" pierwsza myśl to albo jakaś cewka lub poduszka pod silnikiem - odstawiłem do mechanika (centrum Warszawy), panowie stwierdzili, że zerwana poduszka, wszystko ładnie, pięknie.. zapłaciłem prawie 500zł za poduszkę, a dalej to samo więc Panowie doszli do wniosku, że albo dwumasa albo zapieczone pierścienie, Panom podziękowałem i odstawiłem samochód do "bardziej znajomego" mechanika, który niestety stwierdził to samo czyli dwumasa.. 

Koszt jaki został wyliczony to ok 6 tyś na zamiennikach. 

Pytanie czy to nie jest jakas wygórowana cena, opłaca się wkładać 6 tyś w dwumase czy może po prostu oddac do regeneracji? Ktoś miał może regenerowaną Ile można na tym zrobić km? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dzejkop123 napisał:

zapłaciłem prawie 500zł za poduszkę, a dalej to samo więc Panowie doszli do wniosku, że albo dwumasa albo zapieczone pierścienie,

Dlaczego zapłaciłeś za usługę która nic nie dała???

1 godzinę temu, Dzejkop123 napisał:

odstawiłem samochód do "bardziej znajomego" mechanika, który niestety stwierdził to samo czyli dwumasa.. 

Koszt jaki został wyliczony to ok 6 tyś na zamiennikach. 

Czy;  

Auto masz od nowości????

1/ silnik ma chipa?

2/ uruchamiasz i gasisz silnik przy wciśniętym pedale sprzęgła?

3/  przeciążasz silnik, poruszając się z niską prędkością na wysokich biegach?

4/ brawurowo ruszasz z miejsca z piskiem opon?

5/ gwałtownie puszczasz pedał sprzęgła?

Tu masz cenę zestawu;

MEGANE III Grandtour (KZ0/1) (od 2008.11) 2.0 TCe (KZ0K, KZ1T) 180KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 tys to chyba oryginał w serwisie z robota w aso :)

 

kup dobrej klasy zamiennik + nowe sprzęgło. Tak jak kolega wkleił. Luk w detalu 3 tys komplet.  
Robocizna to maks 1 tys. 

 

i nie kupuj regenerowanych. Ja kiedyś zaryzykowałem i focus 2.0 szybko zniszczył to koło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłaciłem ponieważ poduszka faktycznie była uszkodzona, chcieli robić dalej ale ceny z kosmosu więc podziękowałem.

Auto mam od 2017 przed moim zakupem dwumasa była regenerowana.

1. Silnik bez chipa 

2. Tak 

3. Raczej staram się jeździć spokojnie.

4. Z piskiem to nie, czasami rusze szybciej ale bez przesady.

5. Raczej nie chociaż ostatnio zauważyłem, że zaczęło dziwnie pracować

 

I chyba tam zrobię, kupię swoje części i oddam żeby ktoś mi to zrobił 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.10.2019 o 16:05, Andrzej-2010 napisał:

2/ uruchamiasz i gasisz silnik przy wciśniętym pedale sprzęgła?

3/  przeciążasz silnik, poruszając się z niską prędkością na wysokich biegach?

a jak załączasz i gasisz na luzie bez sprzegła to czemuś szkodzisz?

co to oznacza konkretnie niska prędkość obrotowa? <2k, <1,5k czy mniej niz 1k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz trochę naświetlić w jaki to sposób gaszenie - uruchamianie silnika bez wciśniętego sprzęgła może jak piszesz mocno szkodzić dwumasie. Ja nie widzę najmniejszego związku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.10.2019 o 07:24, Dzejkop123 napisał:

I chyba tam zrobię, kupię swoje części i oddam żeby ktoś mi to zrobił 

Kupowanie części samodzielnie, prowadzi do braku gwarancji na wykonaną usługę!!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

Kupowanie części samodzielnie, prowadzi do braku gwarancji na wykonaną usługę!!!! 

Hmmm, nie wiedziałem o tym, dzięki za info.

Obstawiam, że to zależy od zakładu czy u wszystkich usłyszę to samo? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!