Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uciekający prąd z akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

39 minut temu, kwiat napisał:

Jak bym się znał to bym nie pisał na forum, to chyba logiczne.

No nie do końca. To że się ktoś na czymś zna, to wcale nie znaczy że wie wszystko - ergo też może potrzebować pomocy.

 

Wracając do tego o co mi chodzi: poprosiłeś o pomoc, dostałeś wskazówki od czego i jak zacząć sprawdzenie, to by uzyskać pomoc zastosuj się do tego. Bo jak narazie to tracisz czas 3 razy sprawdzając radio: pobór ze starym, pobór z nowym, pobór bez radia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, aniewa napisał:

Pomiar wykonany prawidłowo. 

Jeden sukces! Teraz drugi mam nadzieje:IMG_20191124_164958.thumb.jpg.9f594b04891feada399e01a5f359eea9.jpg

 

Wlazlem do auta przez otwarte okno i chciałem bezpieczniki dołączać po kolei ale zauważyłem, że świeci się dioda od kamerki rejestratora. Mam ją podłączona pod lampkę oświetlenia lecz zawsze po 5 min się wylaczała sama. Teraz gaśnie tylko wyświetlacz a kamera nagrywa cały czas. Po odłączeniu pokazuje 0.05. Tyle chyba już może być co? 

 

To jednak nie kamera :( Ponowny test wykazuje 0.4

Edytowane przez kwiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, kwiat napisał:

Mam ją podłączona pod lampkę oświetlenia lecz zawsze po 5 min się wylaczała sama. Teraz gaśnie tylko wyświetlacz a kamera nagrywa cały czas.

Skoro tu masz zmianę to może coś z oświetleniem. Co jak wyjmiesz bezpiecznik?

 

Napisz proszę o co chodzi, że raz masz 0,05 a raz 0,4. Tzn. czy po wystąpieniu 0,05 po jakimś czasie wskakuje 0,4? Czy jak już zejdzie do 0,05 to bez Twojej ingerencji zostaje tak, czy się zmienia?

 

0,05 to 50mA to już ładny wynik.

 

Znajdź też bezpiecznik od tego obwodu gdzie masz kamerę i przeprowadź testy z wyjętym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, luktal napisał:

Skoro tu masz zmianę to może coś z oświetleniem. Co jak wyjmiesz bezpiecznik?

 

Napisz proszę o co chodzi, że raz masz 0,05 a raz 0,4. Tzn. czy po wystąpieniu 0,05 po jakimś czasie wskakuje 0,4? Czy jak już zejdzie do 0,05 to bez Twojej ingerencji zostaje tak, czy się zmienia?

 

0,05 to 50mA to już ładny wynik.

 

Znajdź też bezpiecznik od tego obwodu gdzie masz kamerę i przeprowadź testy z wyjętym.

 

Ponownych pomiarów dokonam po naładowaniu akumulatora, bo teraz gdy zamknę pilotem to słyszę pisk, chyba alarmu. Zbyt słaba bateria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w mojej megance caly czas jak zamknieta jest ok 290mA, az zmierzylem z ciekawosci w lagunie z podobnym wyposarzeniem i podobny rocznik jest ladne 50mA, stwierdzilem ze na sam alternator idzie ok 90mA i nie ulega on uspieniu jak niektorzy pisza?? Pozatym mam dziwnie wpieta instalacje lpg- plus jest brany z jednego z bezpiecznikow w skrzynce w kabinie i to bierze ok 100mA, czyli jak odlacze lpg i alternator to wtedy w uspieniu pobieral mi bedzie ok 100mA a na serio co z tym zrobic??? nie pytajcie znowu jak mierzylem bo mierzylem tak samo megane i lagune i tu wyszlo 290mA a tu 50mA. Akumulator meganki pada po 15dniach a z laguna problemu nie ma. Jakies rady???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kwiat napisał:

Hmm, po zamknięciu pilotem pokazuje 0.24, a po ok. 2 min. 0.05! Czyli niby jest ok. Zerknę zaraz na otwartym samochodzie. 

Weź pod uwagę, że uśpienie wszystkiego przy otwartym samochodzie trwa znacznie dłużej (tak jest w M3, ale w M2 zapewne jest podobnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, luktal napisał:

Weź pod uwagę, że uśpienie wszystkiego przy otwartym samochodzie trwa znacznie dłużej (tak jest w M3, ale w M2 zapewne jest podobnie).

Otwarty samochód po 5 minutach wskazuje 0.10.

Edytowane przez kwiat
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to liczymy. Na postoju ucieka Ci 0,1A to jest w przeciągu 10 godzin ucieka Ci 1Ah (ampero-godzina) w przeciągu 24h (jednodniowy postój) ucieknie Ci 2,4 Ah. Twój akumulator ma zapewne powyżej 50Ah - ergo taki ubytek nie powinien unieruchomić samochodu.

 

Co prowadzi nas do kolejnego punktu jakim jest: Twój problem nie dotyczy uciekającego prądu. 

 

Tak sobie myślę, może akumulator masz już słabawy. Do tego np.: jak montowałeś radio to miałeś zapalone światła itp. może drzwi nie zatrzasnałeś i paliło się swiatełko, no i się lekko rozładował akumulator - sprawę mogły dokończyć krótkie trasy (sklep, dojazd do pracy itp.), przez co nie mógł się naładować? 

Kiedy ostatnio ładowałeś akumulator tak do pełna?

Zmierz napięcia na włączonym silniku, bez obciążenia i z włączonym wszystkim co się da (światła długie, dmuchawa na max, radio, klima jak masz itp.). Pomiar powtórz po 10 minutach (nie wiem jak jest w M2 ale M3 ma taki dziwny system inteligentnego ładowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, luktal napisał:

No dobra to liczymy. Na postoju ucieka Ci 0,1A to jest w przeciągu 10 godzin ucieka Ci 1Ah (ampero-godzina) w przeciągu 24h (jednodniowy postój) ucieknie Ci 2,4 Ah. Twój akumulator ma zapewne powyżej 50Ah - ergo taki ubytek nie powinien unieruchomić samochodu.

 

Co prowadzi nas do kolejnego punktu jakim jest: Twój problem nie dotyczy uciekającego prądu. 

 

Tak sobie myślę, może akumulator masz już słabawy. Do tego np.: jak montowałeś radio to miałeś zapalone światła itp. może drzwi nie zatrzasnałeś i paliło się swiatełko, no i się lekko rozładował akumulator - sprawę mogły dokończyć krótkie trasy (sklep, dojazd do pracy itp.), przez co nie mógł się naładować? 

Kiedy ostatnio ładowałeś akumulator tak do pełna?

Zmierz napięcia na włączonym silniku, bez obciążenia i z włączonym wszystkim co się da (światła długie, dmuchawa na max, radio, klima jak masz itp.). Pomiar powtórz po 10 minutach (nie wiem jak jest w M2 ale M3 ma taki dziwny system inteligentnego ładowania.

Teraz to sensownie gadasz :) Sam z siebie nigdy nie ladowałem akumulatora bo nie było takiej potrzeby. Do pracy mam codziennie 25 km w jedną stronę więc myślę że ładuje się dobrze. Mierząc napięcia masz na myśli ile V pokarze miernik? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem mi się zdarza :P

Tak to mam na myśli.

Jeśli już raz miałeś taka sytuację, że akumulator padł Ci do tego stopnia, że nie mogłeś uruchomić silnika. To musisz koniecznie go naładować do pełna! Przez 25km to samochód naładuje tylko kapkę więcej niż to co wziął na rozruch. Możliwe, że po naładowaniu do pełna Twój problem zniknie (ale napięcie ładowania też zmierz). 

Ważne jest też to, że tak niskie rozładowanie niszczy akumulator.

 

P.S. Sprawdź też czy dziecko nie zostawiło Ci w środku jakiejś lampki zapalonej.

Edytowane przez luktal
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, luktal napisał:

Czasem mi się zdarza :P

Tak to mam na myśli.

Jeśli już raz miałeś taka sytuację, że akumulator padł Ci do tego stopnia, że nie mogłeś uruchomić silnika. To musisz koniecznie go naładować do pełna! Przez 25km to samochód naładuje tylko kapkę więcej niż to co wziął na rozruch. Możliwe, że po naładowaniu do pełna Twój problem zniknie (ale napięcie ładowania też zmierz). 

Ważne jest też to, że tak niskie rozładowanie niszczy akumulator.

 

P.S. Sprawdź też czy dziecko nie zostawiło Ci w środku jakiejś lampki zapalonej.

Właśnie wróciłem z garażu. 12.5 V i bez problemu odpalił. Włączone tylko światła i wskazanie 14.35 V. Włączone dodatkowo drogowe, radio, halogeny przód i tył, klima, nawiew na full miernik pokazał 14.05 V. Wczoraj ladowalem 12 godzin. Nadal mam odłączona kamerę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!