Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wycena auta MEGANE III phI


zonee

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, zonee napisał:

To jedyny plus :)

Nie jest powiedziane że nic się nie popsuje :) w aucie nie było nic robione za wyjątkiem rozrządu i wymiany akumulatora

co oznacz popsuje? wiele rzeczy sie po porstu zużywa i to ejst normalne. Gorzej jak zawieszenie nie ma geometri po dzwonie, nie poduszek powietrznych, a jak bedzie problem z elektryka to sie dowiesz ze masz reżbe z kabli i zaden elektryk sie tego nie podjemie, albo super auta z super ksiązkami serwisowymi tylko ze od 6 lat samochodu w seriwisie nie było...
wystarczy wejsc w neta poczytac troche albo wybrac sie po komisach z miernikiem i pooglądać "perełki".

jak Cie satysfakcjonuje jakiś ulep za 15k i chcesz żyć w nieswiadomości...spoko Twój wybór. Jak zaczniesz takie ulepy porządnie weryfikować to przypuszczam zmienisz trochę podejście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no za daleko wybiegamy w tych naszych przemyśleniach. Celem tego tematu jest uzyskanie prze zemnie waszej opinii czy DALIBYŚCIE 19700 PLN za ten konkretny egzemplarz i o to pytam. Niech każdy napisze tak bądź nie i po problemie. Opis na początku tematu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, ADI-ADI napisał:

szarpal bym

No to mamy jeden +

 

Na innym forum ustaliłem:

  - Turbina pancerna chłodzona cieczą

  - Skrzynia nie stwarza problemów

  - Materiał z którego produkowano panewki poprawiono w 2006 roku

  - Common Rail CR przy dbaniu trzyma 250ooo - 300ooo km

  - Sprzęgło i dwumas DKZ w zależności od stylu jazdy, ale przy normalnym użytkowaniu około 250ooo km

Edytowane przez zonee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, karolaa napisał:

Turbina tylko w niektórych wersjach

A nie wiesz czy w tym 1.9 DCI F9Q 870 130KM jest chłodzona cieczą ? Zrezygnowali bo awaryjna czy za dobra ? :P

 

Edytowane przez zonee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zonee napisał:

czy w tym 1.9 DCI F9Q 870 130 KM jest chłodzona cieczą ?

W 1,9 dci/130 KM, turbina ;

    - jest chłodzona cieczą,

    - jest nowszą wersją  w porównaniu do 1,9 dci/120 KM,

Nikt nie odchodzi od tej metody chłodzenia turbiny;

    - w silniku 2,0 dci, turbina też jest chłodzona cieczą,

   -  w silnikach benzynowych ( reno ) z turbodoładowaniem również turbiny są chłodzone cieczą. 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Andrzej-2010 napisał:

1,9 dci/130 KM

A MOŻESZ POTWIERDZIC TO dla MEGANE:

- Common Rail CR przy dbaniu trzyma 250ooo - 300ooo km

- Sprzęgło i dwumas DKZ w zależności od stylu jazdy, ale przy normalnym użytkowaniu około 250ooo km

- turbo ile przeciętnie wytrzymuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

poczytaj mój temat

OK czytam - choć na wstępie widzę że sporo o MEGI II 120KM - i trochę o 130KM

 

PRZECZYTAŁEM I NIE MA TAM ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIA !

- ile km wytrzymuje turbo w MEGI III 1.9 DCI 130KM

- ile km wytrzymuje Common Rail w MEGI III 1.9 DCI 130KM

- ile km wytrzymuje sprzęgło w MEGI III 1.9 DCI 130KM

- ile km wytrzymuje DKZ w MEGI III 1.9 DCI 130KM

- ile km wytrzymują świece żarowe w MEGI III 1.9 DCI 130KM

Oczywiście wartości około bo konkretnie to wiadomo ze nie wiadomo :P

 

Natomiast piszesz:

- pompa olejowa przy 200ooo km ale nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM

- zawór odmy olejowej co 150ooo - 200ooo km ale tez nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM

- wymiana panewek 200ooo do 250ooo km ale tez nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM

- koło pasowe wału z amortyzatorem drgań -  wytrzymuje ok.150ooo -200ooo km a powinno być zmienione po 120ooo km tez nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM

Chyba że to to samo - bo się nie znam :)

Edytowane przez zonee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.12.2019 o 21:49, zonee napisał:

 kumpel mówi, że na trasie prawie sama zwraca paliwo i z 4,5 l/100 km:

 Więcej robię miasta i tu pojawia się aspekt DPF  w tym aucie, gdzie tu jego BRAK

Auto z 1,9 dci, raczej nie nadaje się do jazdy ;

   - po mieście,

   - na krótkich odcinkach,

   - bo silnik będzie w większości nie dogrzany,

Silnik ten przeznaczony jest raczej do jazdy w trasy - patrz uwaga kolegi,

   - silnik 1,9 dci/130 KM - to udana konstrukcja,

   - poprawiono i udoskonalono szereg niedogodności z silnika 120 KM,

   - ogólnie, bez problemu, przy właściwej eksploatacji;

        -  markowy olej np; Valvoline Syn Power 5W40,

        -  markowe filtry oleju i paliwa; mann, knecht, pufflux,

        -  jazda po trasie ,

        -  stosowanie markowego paliwa,

        -  bez problemu wytrzymuje ok; 350.000 km. 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nadal chcesz ta Megane od kolegi ,bo moim zdaniem pojawiło się fajne ogłoszenie ,dla porównania https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-9-dci-160km-190oookm-f-f-r-tomtom-pelen-serwis-ID6CKDVg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta.. bo wszystkie auta mają kręcone liczniki. Z taką paranoją to bilet na autobus kup, chociaż też pewnie będzie podejrzenie, ze ktoś Cie oszukał..

Są zlepy i ulepy, ale też spora część aut jest dobra. NIe propaguj czarnowidztwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.12.2019 o 09:20, Mrkamil napisał:

Kolego nadal chcesz ta Megane od kolegi ,bo moim zdaniem pojawiło się fajne ogłoszenie ,dla porównania https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-9-dci-160km-190oookm-f-f-r-tomtom-pelen-serwis-ID6CKDVg.html

Nie no już się dogadałem daje 19650. Ten jest młodszy o 2 lata ale mój ma nalatane 122000km. Rozrząd i akumulator wymienione rok temu. Też dostaje oponki letnie + nawigację Lark + CB radio + head up display na szybę + tylne rolety przyciemniające szyby. No i krajowe bezwypadkowe 1 właściciel. Myślę że warto chyba. :) Ale ten tez dość fajny - przebieg trochę wysoki i wolę oryginalne 130KM bo właściciel mógł szaleć za bardzo z tymi 160KM :p

 

 

 

Korekta po negocjacjach:

CENA: 20050 PLN

W cenie DOSTAJĘ:

1 - Wideorejestrator: MIO J85 - cena nowego z 600 zł policzyliśmy 400 zł

2 - Opony letnie: 4xUniroyal RainSport 3 205/55/R16 - dwuletnie w sumie jak nowe - cena z 400 zł (auto jest na zimówkach też jak nowych)

3 - Nawigację: Mio Spirit 470 z 70 zł

4 - Oryginalne nowe dodatkowe wycieraczki RENAULT ze 100 zł

5 - CB Radio: M-TECH Legend III Tuning z 250 zł + antena Sirio turbo 1000 z 115 zł + podstawa anteny Sirio z 50 zł

6 - Head-up display na podszybiu z 100 zł

7 - Rolety albo nie wiem jak to nazwać - robione na wymiar dla tylnych szyb i szyby klapy całkiem fajna sprawa - zapłacił za nie 500 zł ale policzyliśmy 300 zł

8 - Zapasowe czarne osłony lusterek (teraz ma srebrne).

9 - Pełnowymiarowe koło zapasowe (ponoć się dopłaca przy zakupie jak nie chce się objazdówki albo zestawu naprawczego)

10 - Oświetlenie w aucie wymienione na LED (dodatkowe oryginalne lampki tablic rejestracyjnych - nie LED)

 

Dodatki: 1785 PLN

Samo gołe auto wyjdzie: 18265 PLN + PODATEK 2%

W czwartek sfinalizuję transakcję a potem może dodam zdjęcia.

 

PS. Dzwoniliśmy do ASO i silnik: 1.9 DCI 130KM F9Q 872 - wiec chyba ostatni z możliwych 1.9 od RENAULT

Edytowane przez zonee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!