Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wycena auta MEGANE III phI


zonee

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, zonee napisał:

To jedyny plus :)

Nie jest powiedziane że nic się nie popsuje :) w aucie nie było nic robione za wyjątkiem rozrządu i wymiany akumulatora

co oznacz popsuje? wiele rzeczy sie po porstu zużywa i to ejst normalne. Gorzej jak zawieszenie nie ma geometri po dzwonie, nie poduszek powietrznych, a jak bedzie problem z elektryka to sie dowiesz ze masz reżbe z kabli i zaden elektryk sie tego nie podjemie, albo super auta z super ksiązkami serwisowymi tylko ze od 6 lat samochodu w seriwisie nie było...
wystarczy wejsc w neta poczytac troche albo wybrac sie po komisach z miernikiem i pooglądać "perełki".

jak Cie satysfakcjonuje jakiś ulep za 15k i chcesz żyć w nieswiadomości...spoko Twój wybór. Jak zaczniesz takie ulepy porządnie weryfikować to przypuszczam zmienisz trochę podejście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no za daleko wybiegamy w tych naszych przemyśleniach. Celem tego tematu jest uzyskanie prze zemnie waszej opinii czy DALIBYŚCIE 19700 PLN za ten konkretny egzemplarz i o to pytam. Niech każdy napisze tak bądź nie i po problemie. Opis na początku tematu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, ADI-ADI napisał:

szarpal bym

No to mamy jeden +

 

Na innym forum ustaliłem:

  - Turbina pancerna chłodzona cieczą

  - Skrzynia nie stwarza problemów

  - Materiał z którego produkowano panewki poprawiono w 2006 roku

  - Common Rail CR przy dbaniu trzyma 250ooo - 300ooo km

  - Sprzęgło i dwumas DKZ w zależności od stylu jazdy, ale przy normalnym użytkowaniu około 250ooo km

Edytowane przez zonee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, karolaa napisał:

Turbina tylko w niektórych wersjach

A nie wiesz czy w tym 1.9 DCI F9Q 870 130KM jest chłodzona cieczą ? Zrezygnowali bo awaryjna czy za dobra ? :P

 

Edytowane przez zonee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zonee napisał:

czy w tym 1.9 DCI F9Q 870 130 KM jest chłodzona cieczą ?

W 1,9 dci/130 KM, turbina ;

    - jest chłodzona cieczą,

    - jest nowszą wersją  w porównaniu do 1,9 dci/120 KM,

Nikt nie odchodzi od tej metody chłodzenia turbiny;

    - w silniku 2,0 dci, turbina też jest chłodzona cieczą,

   -  w silnikach benzynowych ( reno ) z turbodoładowaniem również turbiny są chłodzone cieczą. 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Andrzej-2010 napisał:

1,9 dci/130 KM

A MOŻESZ POTWIERDZIC TO dla MEGANE:

- Common Rail CR przy dbaniu trzyma 250ooo - 300ooo km

- Sprzęgło i dwumas DKZ w zależności od stylu jazdy, ale przy normalnym użytkowaniu około 250ooo km

- turbo ile przeciętnie wytrzymuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Andrzej-2010 napisał:

poczytaj mój temat

OK czytam - choć na wstępie widzę że sporo o MEGI II 120KM - i trochę o 130KM

 

PRZECZYTAŁEM I NIE MA TAM ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIA !

- ile km wytrzymuje turbo w MEGI III 1.9 DCI 130KM

- ile km wytrzymuje Common Rail w MEGI III 1.9 DCI 130KM

- ile km wytrzymuje sprzęgło w MEGI III 1.9 DCI 130KM

- ile km wytrzymuje DKZ w MEGI III 1.9 DCI 130KM

- ile km wytrzymują świece żarowe w MEGI III 1.9 DCI 130KM

Oczywiście wartości około bo konkretnie to wiadomo ze nie wiadomo :P

 

Natomiast piszesz:

- pompa olejowa przy 200ooo km ale nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM

- zawór odmy olejowej co 150ooo - 200ooo km ale tez nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM

- wymiana panewek 200ooo do 250ooo km ale tez nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM

- koło pasowe wału z amortyzatorem drgań -  wytrzymuje ok.150ooo -200ooo km a powinno być zmienione po 120ooo km tez nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM

Chyba że to to samo - bo się nie znam :)

Edytowane przez zonee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.12.2019 o 21:49, zonee napisał:

 kumpel mówi, że na trasie prawie sama zwraca paliwo i z 4,5 l/100 km:

 Więcej robię miasta i tu pojawia się aspekt DPF  w tym aucie, gdzie tu jego BRAK

Auto z 1,9 dci, raczej nie nadaje się do jazdy ;

   - po mieście,

   - na krótkich odcinkach,

   - bo silnik będzie w większości nie dogrzany,

Silnik ten przeznaczony jest raczej do jazdy w trasy - patrz uwaga kolegi,

   - silnik 1,9 dci/130 KM - to udana konstrukcja,

   - poprawiono i udoskonalono szereg niedogodności z silnika 120 KM,

   - ogólnie, bez problemu, przy właściwej eksploatacji;

        -  markowy olej np; Valvoline Syn Power 5W40,

        -  markowe filtry oleju i paliwa; mann, knecht, pufflux,

        -  jazda po trasie ,

        -  stosowanie markowego paliwa,

        -  bez problemu wytrzymuje ok; 350.000 km. 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nadal chcesz ta Megane od kolegi ,bo moim zdaniem pojawiło się fajne ogłoszenie ,dla porównania https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-9-dci-160km-190oookm-f-f-r-tomtom-pelen-serwis-ID6CKDVg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta.. bo wszystkie auta mają kręcone liczniki. Z taką paranoją to bilet na autobus kup, chociaż też pewnie będzie podejrzenie, ze ktoś Cie oszukał..

Są zlepy i ulepy, ale też spora część aut jest dobra. NIe propaguj czarnowidztwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.12.2019 o 09:20, Mrkamil napisał:

Kolego nadal chcesz ta Megane od kolegi ,bo moim zdaniem pojawiło się fajne ogłoszenie ,dla porównania https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-9-dci-160km-190oookm-f-f-r-tomtom-pelen-serwis-ID6CKDVg.html

Nie no już się dogadałem daje 19650. Ten jest młodszy o 2 lata ale mój ma nalatane 122000km. Rozrząd i akumulator wymienione rok temu. Też dostaje oponki letnie + nawigację Lark + CB radio + head up display na szybę + tylne rolety przyciemniające szyby. No i krajowe bezwypadkowe 1 właściciel. Myślę że warto chyba. :) Ale ten tez dość fajny - przebieg trochę wysoki i wolę oryginalne 130KM bo właściciel mógł szaleć za bardzo z tymi 160KM :p

 

 

 

Korekta po negocjacjach:

CENA: 20050 PLN

W cenie DOSTAJĘ:

1 - Wideorejestrator: MIO J85 - cena nowego z 600 zł policzyliśmy 400 zł

2 - Opony letnie: 4xUniroyal RainSport 3 205/55/R16 - dwuletnie w sumie jak nowe - cena z 400 zł (auto jest na zimówkach też jak nowych)

3 - Nawigację: Mio Spirit 470 z 70 zł

4 - Oryginalne nowe dodatkowe wycieraczki RENAULT ze 100 zł

5 - CB Radio: M-TECH Legend III Tuning z 250 zł + antena Sirio turbo 1000 z 115 zł + podstawa anteny Sirio z 50 zł

6 - Head-up display na podszybiu z 100 zł

7 - Rolety albo nie wiem jak to nazwać - robione na wymiar dla tylnych szyb i szyby klapy całkiem fajna sprawa - zapłacił za nie 500 zł ale policzyliśmy 300 zł

8 - Zapasowe czarne osłony lusterek (teraz ma srebrne).

9 - Pełnowymiarowe koło zapasowe (ponoć się dopłaca przy zakupie jak nie chce się objazdówki albo zestawu naprawczego)

10 - Oświetlenie w aucie wymienione na LED (dodatkowe oryginalne lampki tablic rejestracyjnych - nie LED)

 

Dodatki: 1785 PLN

Samo gołe auto wyjdzie: 18265 PLN + PODATEK 2%

W czwartek sfinalizuję transakcję a potem może dodam zdjęcia.

 

PS. Dzwoniliśmy do ASO i silnik: 1.9 DCI 130KM F9Q 872 - wiec chyba ostatni z możliwych 1.9 od RENAULT

Edytowane przez zonee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!