Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Koła do Megane 3


rashyy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym się dopytać czy te aluminiowe felgi bedą pasowaly do mojej megane 3 chodzi o Et itd.

 https://www.olx.pl/oferta/alufelgi-kola-15cali-zimowe-toyota-renault-6jx15-5x114-3-et45-igla-CID5-IDG1FX1.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym weź pod uwagę że opony do wyrzucenia. Nie dość że szerokość 180 (powinna być 195) to w dodatku opony mają 11 lat. Mimo iż producent premium to czas zrobił swoje i zapewne nie mają już swoich właściwości jezdnych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam uniroyal ms 77 miałem w megane 3 mam teraz w lali 3 .

po sezonie gdzie więcej ciepła niż zimna na wiosnę ściągnięte z auta i miały jeszcze kolorowe paski wewnątrz bieżnika.

Zima zima ale gdzie i czy będzie jak zapowiadają po 20 stopni w listopadzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko Łukasz zależy od tego gdzie kto jeździ, jak jeździ itp. Tobie wystarczają wielosezonowe mnie przykładowo nie. To bardzo indywidualna sprawa i każdy powinien ją dobrać pod siebie. Ja co roku jeżdżę w góry czy to w Polsce czy na Słowacje czy do Czech. W tym roku byłem w Zakopanem, gdzie to był akurat moment największych opadów śniegu (dosłownie zrzut białego puchu :) ) w Tatrach od dobrych już iluś lat. Do pensjonatu miałem ostry podjazd pod górę, gdzie trzeba było brać rozpęd z ulicy i wykonać gwałtowny skręt w uliczkę pod górę. Tam nie dawały rady najnowsze samochody BMW na super zimówkach, a Meganka dała radę. Wyobrażasz sobie taki manewr na wielosezonowych prawie łysych oponach? Przepraszam, napiszę dojedzonych do ograniczników zgodnie z regułą sztuki i prawem. Jak tak opony letnie dojeżdżam. W zimówkach wiadomo, najważniejsza jest jej "świeżość" i grubość bieżnika. Zresztą na marginesie letnie kupuję używki, które już tego bieżnika troszkę nie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@omega zgadzam się z Tobą całkowicie, jeżeli ktoś mieszka w górskich terenach wówczas wielosezonowe są dyskusyjnym wyborem ale jeżeli ktoś mieszka w mieście i tam się porusza lub w górach bywa okazjonalnie (ja mieszkam nad morzem) wówczas wielosezonowe są wg mnie optymalnym wyborem. W lutym bieżącego roku byłem w Jaworzynie, obecnie mam Bridgestone Weather Control A005 i radziły sobie na równi z jazda po śniegu z typowymi zimówkami Goodyeara czy Bridgestonea. Nie upieram się przy swojej racji że wielosezonowe są lepsze co coś w tym stylu, dzielę się tylko własną opinią :-)

Swoją drogą musiałeś być dumny z udanego podjazdu Meganka zostawiając w tyle BMW :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) No to super, rękę możemy podać (żółwik zgodnie z wytycznymi WHO) Widocznie trafiłeś w góry, gdy jeszcze bieżnik był gruby, ale to tylko taki przypadek, równie dobrze można by trafić na jego koniec. Przygodę z tą BeMką gdzieś tu nawet na forum opisywałem. To był samochód cały w auto, naszpikowany elektroniką, w ogóle nie chciał ruszyć na śniegu. Jak go próbowaliśmy popchać to właściciel spanikował NIE NIE NIE bo się coś wgniecie. I tak z rana latał po łopatę i pół godziny dookoła z językiem na brodzie ten samochód odśnieżał. Ja wsiadłem, odpaliłem, na sprzęgle mała bujanka i hop. Zresztą wszystkie proste samochody dawały tam radę. Widocznie BMW dba także o kondycję fizyczną swoich właścicieli co w sumie nie jest takie głupie. Sportowy samochód dla sportowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do autora. Nie daj się przekonać argumentom, że coś źle wygląda. Trzymaj się bardzo swoich wymagań. Szczególnie jeżeli jesteś mężczyzną. 
Mam od nowości Megane 3 z 2015. 2 komplety kół ( felgi 16, opony 205/55). Po 90 tyś. przejechanych kilometrów stwierdzam, że najlepiej byłoby wybrać felgi 15 i opony 195/65. 
Wiem, że na 16 lepiej wygląda - tylko problem w tym, że tylko. Na 15 większy komfort na naszych dziurawych ulicach, tańsze opony, spalanie powinno być mniejsze, mniejsza masa kół.
Z czasem praktyczne względy biorą górę. 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są gusta guściki , patrząc ze większe auta wychodzą fabrycznie na dużo większych obręczach kol od 18 do 21 cali to rzeczywiście teza małych kol ma tu takie znaczenie jak wielosezonowe opony do okresu zimowego w Polsce.

Chyba jednak lepiej jeździć autem które jakoś wygląda niż jak autem które wygląda jak taczka przez balony na felgach.

Nadal twierdze ze megane 3 wygląda najlepiej na kołach jak w miniaturze wszystkie pozostałe nie maja prawa bytu , nie wiem czemu po lifcie renault zmieniło wygląd felg, jeszcze do tego można podłączyć felgi z gt line które tez są akceptowalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze też preferowałbym wielosezonowe jeśli nie mieszkasz w górach.
Też zgadzam sie ze dopiero na 17stakch to jakoś wygląda. 
Ale jestem też w stanie przyjąć argument, ze dla kogoś nie liczy wygląd tylko... ma być tanio :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!