Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie działają wszytkie klamki


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Może i temat był już poruszany ale jakoś nie jestem w stanie znaleźć na forum.

Mam Hands Free

Od dzisiaj przestały mi działać klamki a mianowicie:

1. Auto rozpoznaje kartę

2. Lusterka się rozkładają

3. Wkładając rękę za którąkolwiek z klamek nie odryglowują się zamki.

4. Aby dostać się do auta muszę użyć karty albo otworzyć bagażnik

5. Wtedy wszystkie zamki puszczją

6. Gdy odchodzę od auta samochód się zamyka prawidłowo.

2-3 lata temu wymieniali mi wkładki wewnętrzne bo była akcja serwisowa związana z tym że nie działały właśnie klamki, ale nie wszystkie na raz....

Nie wiem czy ktoś ma/miał podobnie że żadna z klamek nie działa(ła).

Czy wie ktoś może czy zamki (bez bagażnika) mają osobny bezpiecznik?

Mróz aż tak bardzo przeszkadza.......

Każda uwaga będzie mile widziana.

Pozdrawiam serdecznie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki LTar,

 

Garaż podziemny , trochę ciepła plus ręcznik papierowy aby wytrzeć do sucha pomogło....

Strasznie to "delikatuśne" a myślałem że po wymianie w ramach akcji serwisowej nie będzie już problemu....

No chyba że nic mi wtedy nie wymienili no ale to już bardziej teoria spiskowa.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety taki urok tego nowego rozwiązania.

Poprzednie z czujnikami optycznymi (miałem takie w LIIPhII) miały za to problem z czujnikiem optycznym w drzwiach (za taką czarną zaślepką).

 

Jakoś nie mogą tego dopracować w Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 17.01.2021 o 13:19, MarcinDe napisał(a):

Jakoś nie mogą tego dopracować w Renault.

Rozwiń  

Tu Ciebie zaskoczę. L2Ph2 mam 14 rok i nigdy z HF i czujnikami optycznymi nie miałem problemu. Jedynie kiedyś w duży mróz, tylna klamka po otwarciu nie wróciła do swojego położenia. 

To jest związane z wilgocią w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas stosowane były w klamkach czujniki optyczne. Teraz w MIV wyglądają mi na pojemnościowe. Póki co nie miałem z nimi problemu.

@mikolaj72
wydaje mi się że może jest problem z antenami. U mnie jak się zbliżę do auta to zapala się oświetlenie powitalne i ambient. Po dotknięciu wnętrza klamki palcem, auto otwiera się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 17.01.2021 o 13:43, jabrze napisał(a):

Tu Ciebie zaskoczę. L2Ph2 mam 14 rok i nigdy z HF i czujnikami optycznymi nie miałem problemu. Jedynie kiedyś w duży mróz, tylna klamka po otwarciu nie wróciła do swojego położenia. 

To jest związane z wilgocią w samochodzie.

Rozwiń  

@jabrze ja mając LIIPhII GT też nie miałem z tym najmniejszego problemu, ale na forum Laguny ciągle się przewalał temat tych klamek.

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 16.01.2021 o 15:52, mikolaj72 napisał(a):

Mam Hands Free

Od dzisiaj przestały mi działać klamki a mianowicie:

1. Auto rozpoznaje kartę

2. Lusterka się rozkładają

3. Wkładając rękę za którąkolwiek z klamek nie odryglowują się zamki.

4. Aby dostać się do auta muszę użyć karty albo otworzyć bagażnik

5. Wtedy wszystkie zamki puszczją

6. Gdy odchodzę od auta samochód się zamyka prawidłowo.

2-3 lata temu wymieniali mi wkładki wewnętrzne bo była akcja serwisowa związana z tym że nie działały właśnie klamki, ale nie wszystkie na raz....

Nie wiem czy ktoś ma/miał podobnie że żadna z klamek nie działa(ła).

Rozwiń  

Parę dni temu miałem dokładnie to samo, po dłuższej jeździe w deszczu/śniegu i na mrozie. Po wytarciu klamek i nocy w garażu rano już było OK.

 

  W dniu 16.01.2021 o 21:24, mikolaj72 napisał(a):

Strasznie to "delikatuśne"

Rozwiń  

To był to mój pierwszy problem z HF od nowości (3 lata). Auto mogło być zasypane śniegiem, na większym mrozie, po ulewie albo myjni i HF zawsze działało bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!