Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III, mam dość, chyba znowu pompa


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim forumowym kolegom. Proszę Was o pomoc w osobnym temacie, ponieważ chce żebyście mi indywidualnie pomogli. Never ending story in my Life. 

Nie słychać pompy. Wczoraj jeździłem normalnie, chociaż w jednym momencie nie chciał odpalić więc poszedł na gazie. Następne podpalenie już poszło normalnie. Faktem jest też to, że odpala dość ciężko po nocy. Dzisiaj kaput. Ani gaz ani benzyna. Pompa była wymieniana 2 lata temu. Paliwo w baku jest. 

Z rzeczy które wymieniłem ostatnio to, olej cewki, świece, akumulator. Bezpiecznik cały, nie wiem jak przekaźnik. Bez holowania się chyba nie obejdzie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdziłem bo musiałem brać inne auto i jechać do pracy. 

Edit.

Zaznaczyć muszę, że na gazie dzisiaj rano już jakby załapać chciał, ale za zimno, więc pompa się nie spaliła i nie odcięło zasilania glownego.  2 lata temu miałem tak, że pompę szlag trafił i nie było iskry ani niczego. Myślę, że jakiś czujnik szlag trafił, podczas wymiany oleju można coś rozwalić?

Edytowane przez Renia08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj od razu po pracy pobieglem do auta. Nie odpala, zbiegło się z 6 widzów, każdy pomaga. Na gazie nic, na benzynie nic. Wtryski gazu słychać, pompy nie. Bezpieczniki wszystkie sprawne. Wziąłem się za odpinane czujników. Sprawdziłem co się dało i wypiąłem map sensor. Nagle pompa ruszyła ale dalej nie odpala. Za 3 razem nagle ruszył, ale spod maski smród benzyny i gazu. 

Błędów pełno, od aku od ABS od ESP itd. Tak samo komunikat o rozładowanym aku, co jest bzdurą. Przełączył się na gaz i po 3 min zgasł. Odpaliłem ponownie, przeskakiwal miedzy gazem a benzyną. Na gazie zero relacji. Jak zrobiłem krótką trasę to nagle problemy zniknęły, dzisiaj rano już normalnie odpalił...

Cyrków co nie miara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Renia08 napisał:

Jak zrobiłem krótką trasę to nagle problemy zniknęły, dzisiaj rano już normalnie odpalił...

Cyrków co nie miara.

Konkluzja ;

  - brak prawidłowych łączy,

  - konieczność przeczyszczenia wszelkich styków -Kontakt 60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że gaz na bank do regulacji, podczas przełączania czuć szarpnięcie. Jak przełącza na benzynę i pojezdze trochę to nagle wibracje silnika znikają i przyspieszenie wraca. Map sensor muszę uszczelnić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Renia08 napisał:

Wiem, że gaz na bank do regulacji, podczas przełączania czuć szarpnięcie. Jak przełącza na benzynę i pojezdze trochę to nagle wibracje silnika znikają i przyspieszenie wraca. Map sensor muszę uszczelnić...

Nie ruszaj gazu dopóki nie ogarniesz auta.

To szarpnięcie to klejenie wtryskiwaczy. Można ustawić większą zwłokę przy przełączaniu na gaz poszczególnych wtryskiwaczy. Ale za dużo też będzie szarpać. Można oczyścić wytryski albo je wymienić. Moje barracuda wytrzymały 109 tyś.

Warto założyć filtr odstojnikowy Alex 360.

2 godziny temu, Renia08 napisał:

Też o tym myślałem. Coś czuję, że KZFR mówi kaput, 25tys i do wymiany bo wczoraj po 9 godzinach stania zagrzechotał, że aż ludzie się odwrócili. Ah, życie...

Wymień olej na nowy. Ja na kole przejechałem 275 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie strasz :D auto mam od 125kkm rozrząd zrobiłem na 140kkm bez koła ( chciałem ale mechanik się zaparł, że nie trzeba więc nie mam pojęcia kiedy i czy było wymieniane w ogólę, ale jak dostanie po garach na autostradzie to czuć że koło działa bo czasami jazda miejska mocno zamula mi auto ? ) w te wielkie mrozy stała na zewnątrz palona raz na 4/5 dni i grzechotało STRASZNIE, ale rok temu też się jej zdarzało :D. Drugi raz rozrządu nie będę robił, a znów grzebać przy tym nie zamierzam, oby jeszcze max 2 lata wytrzymała i jakieś 50kkm :D. Co do tego nie palenia to na bank jakiś czujnik wałka rozrządu albo innego położenia, w VAGinach to pada co chwilę ?. Powodzenia w naprawie oby jak najmniejszym kosztem się obeszło ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio nawet na benzynie jest zamulony strasznie, chociaż nie zawsze. Parę dni temu wracałem z pracy i czułem lekkiego muła, ale wszystko było spoko. Nagle gdy jadę przez zaspy dostał takiego strzała, jakby ktoś ręczny spuścił albo przyczepke odpiął, że aż nie wierzyłem, że tak może przyspieszać to auto. Więc strzelam, że to KZFR daje ciała już i to było też powodem, że nie odpalał. Od elektrozaworu też odpinałem wtyczkę.

 

Witam ponownie wszystkich. Było dobrze jakiś czas. Teraz mam taki problem, że pompa raz działa raz nie, czasem muszę odpalać awaryjnie na gazie, i co ciekawe jak odpali na gazie to po chwili słyszę, że pompa się załącza jak już silnik pracuje. I później pompa działa za każdym razem. Zostawię auto na godzinę bądź dłużej i już jest problem. Po postoju nocnym 2x w tygodniu pompa nie działa i tylko opalanie na gazie. Czyżby sterownik gazu coś pokićkał?

 

Edit.

Ponawiam pytanie i rozkmine, pompa raz działa raz nie, w losowych momentach. Bywa też tak, że jak załączam zapłon to pompa chodzi ciszej, a raz normalnie ha słychać. Czyżby serio pompę szlag trafił? Możliwe, że jak pompa pada to raz działa raz nie? Czasem gdy kręcę rozrusznikiem to załącza się w trakcie kręcenia. Czasem gdy odpalam awaryjnie gazie to nagle podczas pracy silnika pompa się uruchamia. Co Wg na to??? 

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.12 :!: - aniewa

 

Problemem była wtyczka do pompy, gdy ją dociskam to działa, gdy ją podotykam to przestaje, musiałem doraźne coś położyć na wtyczce i docisnąć deklem. Eh. 

Edytowane przez Renia08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja już dawno sugerowałem wyczyszczenie tego połączenia z tlenków. Tam potrafi się nie źle nagrzewać i pompa zmniejsza obroty, czyli ciśnienie ( dawki wtrysków ).

Doprowadziłeś do stanu, że obciążenie 3 A zmniejsza wartość napięcia o więcej niż 7V. Nie kombinuj nic z dociskaniem, tylko napraw to połączenie - 15 minut pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!