Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Będę wymieniał sprzęgło. Mam problem z wyborem...

Nowe OEM 1500zł - na starcie odpada.

Regenerowane OEM 650zł - bardzo ciekawa opcja od autoryzowanego serwisu

LUK 750zł - ciekawe czy nie regenerowane...

 

Co myślicie o tym?

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpie przy ruszaniu. Przed programem był ten sam problem. Raz mniej raz bardziej. Dzisiaj odbierałem samochód po wymianie amortyzatorów to zwrócili na to uwagę to od razu kazałem termin umawiać.

34 minuty temu, meganecoupe02 napisał:

Sprzęgło czy dwumas

Tutaj mowa o sprzęgle. 

 

Dwumas też prawdopodobnie będzie robiony. OEM regenerowany 2400, nowy 2700, a luk  1750. Tutaj jestem zdecydowany na luk.

Edytowane przez CzechuXX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dwumas: KOŁO ZAMACHOWE MANUAL RENAULT LAGUNA MEGANE III za 1731,52 zł z Siedlce - Allegro.pl - (10043033775)

To sprzęgło: Sprzęgło (komplet) LuK 624335709 za 741,99 zł z Internet - Allegro.pl - (10845066032)  bez wysprzeglika

W Inter Cars pod tym numerem masz kompletne z wysprzeglikiem. Na Allegro nie widzę: 624 3357 33

Kupić, zamontować, cieszyć się jazdą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, omega napisał:

X

To razem nie pasuje. To jest zwykle koło i tarcza sprzęgłowa do koła dwumasowego - nie ma elementów tłumiących momenty skrętne i będzie szarpać. Jeśli ma być zwykle koło to chiński NTY ma dopracowane zestawy. Wystarczy dokupić oryginalny wysprzęglik za ok 200 zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi pokazują dane TCD, że jest dwumas. Do tego jest tylko jeden rodzaj... także nie powinno być błędu, ale...

Tego NTY to ja bym za darmo nie założył.

ps. a na diabła przy dwumasie tłumik drgań skrętnych na tarczy?? Tego się chyba z zasady nie stosuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzisz jego stan po wyjęciu skrzyni. Wyeksploatowanie koła dwumasowego się rozpoczyna od luzów osiowych ( przechylanie powierzchni współpracującej z tarczą na boki ) - wtedy nie ma jeszcze szczelania, a jedynie wzrastają drgania od silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!