Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Czechu, tak jak kolega Jabrze pisze, żadnej regeneracji, ani koła ani tarczy ani niczego. Tylko części nowe firm typu: LUK, SACHS, VALEO (w kolejności jakiej podałem) Za dużo przy tym jest pracy, żeby gó..o wstawiać. Regeneracja z zasady w grę wchodzi tam, gdzie mamy w części elementy zużywające się jak i niezużywające się. Np. alternator czy nawet wtrysk.

dodam, że jak się ciut znasz, to można tę kolejność zmienić na SACHS, LUK, VALEO ale to nie w każdym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

17 godzin temu, CzechuXX napisał:

Szarpie przy ruszaniu ;

  -  Przed programem był ten sam problem.

       - Raz mniej raz bardziej.

1/ Dwu-mas zajechany przed programem/chippingiem ;

    -   było 193 KM / 320 Nm, 

    -  jest   215 KM / 365 Nm,

2/ Masz  do wyboru założenie ;

   a/ sachs performance ( docisk, tarcza ) - dla wersji sportowej 2,0/ TCe /180 KM - moment do 370 Nm,

   b/ obicie tarczy kevlarem,

          - docisk ten sam, 

          - szczegóły ; tam gdzie robisz chipping,

   c/ kompletne sprzęgło z dwu-masą  z GT/RS  ;

           - wytrzymuje ok; 410 Nm - jeżeli jest nowe,


 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Andrzej-2010 napisał:

sachs performance ( docisk, tarcza ) - dla wersji sportowej 2,0/ TCe /180 KM - moment do 370 Nm,

Mógłbyś dać jakiegoś linka do tego sprzęgła, które będzie pasować?

 

Zwykły luk do jakiego momentu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

 

   c/ kompletne sprzęgło z dwu-masą  z GT/RS  ;

           - wytrzymuje ok; 410 Nm - jeżeli jest nowe,


 


 

 

Mógłbyś rozwinać skąd to info?

Mnóstwo RSów jeździ po programie z niutonem na poziomie 440-460 i nic się nie dzieje więc ten zapas wydaje się jednak wiekszy niż 410 Nm  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jaRekkk napisał:

Mnóstwo RSów jeździ po programie z niutonem na poziomie 440-460 i nic się nie dzieje więc ten zapas wydaje się jednak wiekszy niż 410 Nm  

Wartość 410 Nm - to wartość nominalna,

   - analogicznie jak dla silnika  2,0 TCe/180 KM - podaje się moc silnika 180 KM,

   - a większość silników ma ok; > 5 % więcej mocy,

Więcej szczegółów w stacjach chipping wyposażonych w hamownie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
1 godzinę temu, renpol napisał:

Ja jestem po wymianie sprzęgla z dwumasa na Luka.

Nie slizga się. Ale nadal szarpie.

Ciezko sie nim jezdzi.

Zalecam przeczyścić ;

   - przepustnice i wymienić oring,

Pomierzyć ;

   - przebiegi napięć sond,

   - kąt wyprzedzenia zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpie tak nienaturalnie. Inne auta (używam różnych służbowych) na pewno aż tak nie mają. Właśnie też mi sie wydaje ze sprzeglo wysoko łapie. Myslalem ze po wymianie bedzie inaczej ale lapie tak samo wysoko. Zeby dynamicznie ruszyc bez kangurzenia i szarpania musze sie mocno postarac z tym sprzeglem. od dolu szybko i w odpowiednim momencie zatrzymac noge by od momentu jak łapie skleić by nie szarpało. Np moj brat ktory jezdzi honda type r nie potrafi ruszyc dynamicznie zmieniajac na bieg 2 moim megane by nie szarpac i nie kangurzyc.

 

W ogóle mechanik po zalozeniu DKZ stwierdził, że jest uszkodzone... ze bedzie stukac. Ale nie mialem innej opcji i postanowilem zalozyc skrzynie. Mimo jego opinii sprzeglo choc przestalo sie slizgac i nic nie stuka od DKZ. Choc na moim starym totalnie wyrobionym DKZ ktore mialo luzy w uj i brak sprezyn tez nie bylo wibracji i dzwiekow od DKZ. Jedynie slizganie sie sprzegla (obroty w gore a predkosci brak)

dzięki za tipsy. Tak zrobie. Przeczyszczenie przepustnicy i wymiana oringów.

Mi też ten silnik 2.0 TCE buczy. Taki dziwny odgłos. W czasie jazdy tak jakby odglos mocnego wiatru i na pewno to nie z kół tylko z silnika. Bez wzgledu czy wcisniete sprzeglo luz wbity bieg. Moze skrzynia. Moze to szarpanie to cos z tym zwiazane a nie ze sprzeglem. Chciałbym wyeliminować te problemy.

Myslalem, że Alternator bo ładuje 13,4. Podobno to jakiś inteligentny system i niekoniecznie alternator do wymiany.

Widzialem na youtube ze inni tez tak maja:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje sprzęgło jest właśnie wymieniane. Dwumas został bo jest dobry.

U mnie szarpanie występowało raczej w upały. Raz mniej raz bardziej. Zazwyczaj przy rozgrzanym silniku. Czasami całym samochodem trzęsło.

 

Co do dziwnych dźwięków. Jadąc około 80-90 km/h nie słyszę żadnych dźwięków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!