Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wysiadła elektryka 3 dni po zakupie co robić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie . Bardzo proszę o pomoc . W poniedziałek 16.08. kupiłem Megane 2 1.4 16v benzyna 2003 r w komisie . Znałem wszystkie rzeczy jakie trzeba zrobić auto było sprawne i gotowe do jazdy . A w czwartek 19.08 zaczęły się problemy . Najpierw zapali się błąd kontroli trakcji , zgasiłem samochód po odpaleniu zniknęło wspomaganie i obrotomierz przestał działać po chwili działał znowu . Zajechałem do domu po pół godzinie odpaliłem paliły się wszystkie kontrolki światła włączyły się wycieraczki i centralny wariował i na dodatek nie można było zgasić auta musiałem zgasić na biegu . Po godzinie niestety to samo . Pomocy co robić ? Dzwonić o odstąpienie od umowy czy jak ? Masakra zamiast cieszyć się autem mam ogromny problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby nie . Sprawdzałem jest sucho i pod maską po lewej stronie jak i w kabinie . Trochę padało dnie poprzedniego może gdzieś się zalało . No a nawet gdy by zalało to co teraz ?

Kurde czytałem co robić ale ten urzędniczy bełkot masakra że niby mogę oddać ale czy aby napewno . Czy nie będzie robić problemów 

Mieliście podobne problemy ? To minie czy raczej nie liczyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, marekwodniak napisał:

Oddać niech naprawi.Masz 14 dni na zwrot.


;) No jeśli kupił auto wysyłkowo przez internet na przykład to ma 14 dni. Przepis o zwrocie nie bardzo ma tutaj zastosowanie.

Ja proponuje udać się do komisu i zapytać o możliwość rozwiązania problemu, ale to wiekowe auto, gwarancji nie ma. Rękojmia też będzie upierdliwa w dochodzeniu ze względu na wiek wozu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem auto sprawne . A teraz jazda jest niemożliwe przez elektronikę która zaczęła żyć własnym życiem . Nie wiem czy była to wada ukryta czy nikt o niczym nie wiedział . Ale teraz jest jak jest . Jutro spróbuję znowu może przejdzie jak nie będę dzwonić do sprzedającego co teraz zrobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z ładowaniem akumulatora i zasilaniem instalacji.

Godzinę temu, alexxx19 napisał:

 minie czy raczej nie liczyć ?

Samo nie minie - wada ukryta.

Edytowane przez jabrze
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że koleś wykasował błędy na moment przed sprzedaniem i przez chwilę wszystko było dobrze. Wydaje mi się, że powołanie się na rękojmię i zwrot samochodu to jedyne rozsądne wyjście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie - typowe (wentylator chłodnicy, wycieraczki, wspomaganie, lista błędów) objawy błędów zasilania modułów - czyli prawdopodobnie padający akumulator, przed sprzedażą podładowany na szybko.
I żaden test nic nie załatwi - tylko podstawienie sprawnego, najlepiej nowego akumulatora.
I jedna uwaga: Renault są dość czułe na kondycję akumulatora: fakt, że inny samochód przy jego wykorzystaniu zapala i jedzie - jeszcze o niczym nie świadczy.
Przerabiane wielokrotnie, zwłaszcza w Scenicu II .

Edytowane przez ko-ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś na wygranej, tylko w praktyce gorzej to wyegzekwować. Jeśli zależy Ci na tej sztuce, to jak najszybciej zgłaszaj "złodzieja prądu" właścicielowi komisu. To jego zadaniem jest doprowadzenie do stanu używalności. Za takim komisem się kryje cały sztab podwykonawców ze wspólnego interesu. Wszystko można rozegrać prawnie stosując do każdego przekazania papierowe podkładki. Zawsze wtedy możemy sprawę skierować do sądu, jeśli samochód nie zostanie prawidłowo naprawiony.

Mam nadzieję, że nie podpisałeś dowodu kupna z klauzulą " za wady ukryte sprzedający nie odpowiada".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Posprawdzam na starym i nowym i zdam relacje 

 

Problem rozwiązany ? ale może od początku . Sprawdziłem napięcie na starym jak i nowym Aku , wszystko było tak samo bez zmian wariacja elektryki . Później wyczyściłem klemy i ten rozgałęźnik od klemy dodatniej był trochę zaśniedziały ale niestety dalej bez efektu . W końcu wziąłem się za ten moduł pod maską . Wypiąłem kilka wtyczek okazało się że jest w nich woda . Kupiłem spray kontakt . Zdemontowałem cały moduł wszystkie kostki porozpinałem wyczyściłem przedmuchałem i potraktowałem sprayem . Kilka z pinów było już czarnych . Okazało się że moduł był już wymieniony i ktoś w bardzo nieudolny sposób zamontował obudowę przez która dostała się woda . Złożyłem obudowę tak ja trzeba dodatkowo zasłoniłem ją kawałkiem gumy taki kawałek 30x30 ładnie wszedł w razie czego jak ma lecieć to po gumie i za obudowę a nie na nią . Odpaliłem i wszystko ustało zero kontrolek niechcianych, obrotomierz zaczął normalnie pokazywać wycieraczki nie żyły własnym życiem i błąd ASR również znikł po przejechaniu 10 m . Tak że bardzo serdecznie wam dziękuję, Super forum bo są tu ludzie którzy potrafią doradzić a nie tylko piszą że trzeba poszukać w google . Temat uważam za zamknięty jeszcze raz dzięki 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!