Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane IV GT 1.6dCi - 165KM


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój samochód to Megane IV GT 1.6dCi - 165KM - 2018r - odpalanie na guzik.

Muszę wymienić akumulator, auto zakupiłem miesiąc temu, aktualnie jest na taki jak na foto (podejrzewam, że założony na sztukę) bo od początku nie trzyma prądu.
- Pytanie brzmi o jakich parametrach ma być oryginalnie akumulator, tym aktualnym się nie sugeruję bo nie wiem czy ktoś włożył o prawidłowych wartościach, a chciałem kupić taki jak powinien być.

20210915_161727.jpg

20210915_161739.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już tak bardzo Cię ta stówka wykończy to weź ten: AKUMULATOR VARTA BLUE DYNAMIC EFB 70AH 760A N70 za 403 zł z MYSŁOWICE TYCHY BYTOM RYBNIK BIERUŃ - Allegro.pl - (8609613418)  ale to już nie ta sama jakość niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź z oryginału.  To jest aku typu EFB. Start/Stop masz pewnie wyłączone w oprogramowaniu. Sterowanie podnosi napięcie nawet do 14,9 V podczas gdy puszczasz gaz. Zwykły aku tego nie wytrzyma długo.  Te oryginalne mają małą rezystancję wewnętrzną i dużo ołowiu  Moja 70 waży ponad 19 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Krzysiuu napisał:

 AGM jest w stanie zaabsorbować sporą ilość prądu podczas hamowania silnikiem, pytanie czy nasze M4 to posiadają?

Oczywiście to mają, ale sam akumulator AGM nie lubi temperatury otoczenia powyżej 25 stopni, a latem pod maską jest znacznie więcej i przez to skraca swoją żywotność. Żyją długo w samochodach, które go wożą w kabinie lub bagażniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Krzysiuu napisał:

To który będzie lepszy pod moja M4 ?? EFB czy AGM

1/ W autach w których producent zastosował akumulator ;

      - AGM ; należy montować tylko akumulator AGM, aby zachować pełną funkcjonalność i żywotność,

      - EFB ; należy zastosować EFB lub AGM ,

2/ Każde niedomaganie silnika ;

      - powoduje wyłączenia systemu S&S ,

3/ Żeby funkcja S&S działała - musi być spełniony szereg czynników np. ;

     -  start stop - działa > 1C powyżej zera,

     -  odpowiednia temperatura silnika,

     -  właściwy poziom naładowania akumulatora,

     -  minimalne zapotrzebowanie na prąd z alternatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!