Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Opony zimowe


kaliq

Rekomendowane odpowiedzi

poczytaj sobie https://www.tyrereviews.com/
Mam Bridgestone wielosezon i jest git. Tylko na mokrym nie szaleje. Miśki są zawsze najdroższe ale nie zawsze najlepsze w danym rozmiarze. Hankook są zawsze w czołówce i mają świetną cenę do jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DUŻO nie jeżdżę bo około 100/200km tygodniowo.. i sam nie wiem co wybrać bo 

 

1.nie mam opon zimowych a obecne letnie już będą do wyrzucenia więc i letnich nie ma.

2.Kupno opon zimowych teraz jakieś 2600zł i na lato dobre michelin pilot sport 4 około 2300zł

3.Kupno wielosezonowych michelin cross climate 2 lub continental Allseasons Contact 2  jedne lub drugie około 2500/2600zł 

 

mam jedne alufelgi i nie mam drugich na zmianę kół.Dlatego sam już nie wiem co zamówić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dwazeronawet się nie zastanawiaj, kupuj wielosezonowe, tylko zwróć uwagę żeby miały homologację zimową w razie jakby ci się chciało jechać zimą za granicę, do kraju, w którym zimówki są wymagane przepisami, ja śmigam szóstą zimę na wielosezonach, a robię ok 1000 -1200 km miesięcznie, auto jeździ praktycznie codziennie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o by nie była opona jakaś flakowata :) w poprzdnim aucie miałem dunlopy i nokiany rozmiar 205 55 16 to zawsze jakoś ten balon było na bok widać mimo odpowiedniego ciśnienia.Teraz mam końcówkę michelin pilot sport 4 rozmiar 225 40 r 18.

 

W poprzednim moim aucie też dużo km nie robiłem bo pamiętam jak kupiłem opony to chyba miały 8mm bieznika i za 4lata bo tyle potem miały to bieżnika było z tyłu gdzie napęd tył coś ponad 6mm a z przodu ciut powyżej 7mm gdzie nowe miały 8 bodajże :) przebieg roczny 10tys/15tys km bez palenia gumy ale jazda czasami dość dynamiczna :) za wielosezonowymi przemawia to,ze nie muszę drugich felg kupować to  raz dwa jazda w koło komina u mnie + miasto i ewentualnie trasy typu autostrada raczej drogi krajowe itp.Przeważnie sam jeżdżę samochodem.Obawiam się trochę jak taka opona wielosezonowa sprawdzi się w lato gdzie na termometrach było po 40stopni to ile na asfalcie musiało być.Te continental allseason2 to w sumie nowość ale wizualnie jakoś mi bardziej odpowiadają niż crosslimate :) różnica kosmetyczna między nimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, dwazero napisał(a):

odpowiadają niż crosslimate

Zobacz jeszcze Goodyear Vector 3 gen i poczytaj opinie oraz testy.

Na komplecie przejechałem 90 tyś teraz ujeżdzam drugi komplet mieszkając na przedgórzu i często bywając w wysokich partiach gór na nartach. Zero problemów.

https://www.oponeo.pl/wybierz-opony/s=1/caloroczne/t=1/osobowe/p=1/goodyear/r=1/225-40-r18

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dwazero jeżeli kupisz wielosezony z górnej półki, a nie jakiś wschodnioazjatycki szajs to nic ci się latem nie przyklei do asfaltu, ja od 2018r jeżdżę na całorocznych oponach, mam Vredestein Quatrac i sobie je chwalę, zjeździłem na nich całą Polskę, szczególnie w okresach wakacyjnych, ale w rozmiarze fabrycznym 205/55 R16, nie wiem jakie będą kolejne, ale na pewno też całoroczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zabierałem wcześniej głosu bo wątek o zimowych ale ja w 3 z 4 aut mam wielosezonowe Nexen 4 seasons - tanie, ciche, dobre. Zjeździłem na tym Europę aż po Portugalię, zimowe wyjazdy do Włoch itp. A łańcuchy i tak zawsze wożę w bagażniku (jak się ochłodzi ;-)) bo na śnieżny armagedon dwunaped w Megane 4 nie da rady. Poza tym we Włoszech przez zimowe miesiące łańcuchy musisz mieć ze soba. Z łańcuchami pokonasz delikatne różnice które wyskakują między oponami w rankingach 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia: uwaga na całoroczne Nokian Weatherproof - reklamowalem je gwarancyjnie po 60 tys bo pojawiło się pęknięcie/zarysowanie na obwodzie. Jest to prawdopodobnie wynik produkcji w Rosji. Nie wiem czy inne fabryki też miały takie problemy. 

PĘKNIECIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nokiany ogólnie miały problemy z pękaniem. Najnowsze modele już takiego problemu nie mają. Mam Winterproofa i jest ok.

Z wielosezonowych chwaliłem sobie Uniroyale - nie bez powodu, że kosztują tyle co marki premium. 18 nie są zbyt komfortowe i nie praktyczne na drogi powiatowe. Przy 15 tyś. km rocznie to warto pomyśleć o oponach dedykowanych na sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybiorę chyba continentall allseason contact 2 :)  meganka nie jest zbyt cichym samochodem dlatego tutaj wypadało by opony miały najmniej DB. Michelin i continental mają po 71db a goodyear 72db

 

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!