Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpie na wysokich obrotach - 2.0 Tce


Rekomendowane odpowiedzi

Oki, sprawdzę to i dam znać 

 

11 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

ilość zasysanego powietrza za pomocą przepływomierza, map sensora;

Panie Andrzeju czy ten silnik posiada przypływomierz? Nigdzie nie mogę go namierzyć przy filtrze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
3 godziny temu, Dawid199 napisał:

Wszystko sprawdzone + nowa pompa paliwa

Jeżeli mechanik twierdzi, że wszystko jest OK;

   -  bo w sterowniku nie ma kodów błędów ,

   -  a silnik nadal źle pracuje,

   -  to natychmiast należy zmienić mechanika,

I/ Należy przeczyścić przepustnicę oraz zapewnić aby map-sensory były szczelnie umocowane;

    - sprawdzają się świece beru lub denso,

    - korzystnie jest używać markowego oleju ;5W40 ; 5W50; 0W40,

II/ Należy wykonać pomiary;

 

    1/ Wolne obroty ( jakie są ??? ), silnik rozgrzany do ok; 90 C ;

         a/ kąt wyprzedzenia zapłonu,

         b/ podciśnienie w układzie dolotowym,

         c/ pomiar napięcia sond lambda,

   2/Pomiar ;

      a/ wzrostu temperatury silnika do momentu zadziałania termostatu;

            - jaką temperaturę utrzymuje termostat w czasie jazd???

      b/ temperatury powietrza wlotowego;

           - czy przed rozruchem silnika rano ;

                 - czujnik temperatury powietrza i czujnik temperatury płynu pokazują tą samą temperaturę???

3/ Przeczyścić styki ecu, styki w UPC, styki wtryskiwaczy

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Szarpie na wysokich obrotach - 2.0 Tce
23 godziny temu, Dawid199 napisał:

Kolego czy rozwiązałeś problem? 

Rozwiązanie problemu w jednym aucie nie znaczy;

   -  że diagnoza ta będzie słuszna u Ciebie,

Należy wykonać zalecane pomiary, odpowiedzieć na zadane pytania ;

   - aby dalej nie brnąć w koszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sporo tematów o ładowaniu akumulatora w M III. Wystarczy poczytać. 14,4 V - 14,9 V będzie tylko po uruchomieniu zimnego silnika. Przy sprawnym akumulatorze po kilku minutach jazdy napięcie ładowania spadnie do 13,5 V i takie będzie cały czas aż do zgaszenia silnika. To jest prawidłowe działanie regulatora napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!