Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fluence rozrusznik nie kręci S&S


Posejdon425

Rekomendowane odpowiedzi

Musi być zwarcie robione przez włącznik elektromagnetyczny. Może tam jest luźny ten cieńszy przewód i zwiera na masę. Bez kanału lub dobrego sprzętu do podniesienia lewej strony się nie obejdzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej poduszka pneumatyczna i koziołki do zabezpieczenia. Trzeba się pod niego wczołgać i zdjąć osłonę silnika jeśli jest.

Dobrze rozumiesz. Włącznik rozrusznika jest elementem zespolonym z rozrusznikiem. Trzeba się przyjrzeć temu przewodowi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką cichą nadzieję. Wielkie dzięki za zainteresowanie i rady. Było by miło jakby mi auto odpaliło, to podjechał bym do znajomego na warsztat, ale boje się, żeby mi się coś nie popaliło. Może tak się zdarzyć ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się samo nie popali, ale nie zwiększaj wartości tego bezpiecznika. Tam dostaje napięcie tylko w chwili rozruchu. Spróbuj podładować akumulator. Może się uda zapalić i podjechać na warsztat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku jest nowy. Podmieniłem już ze swojego drugiego autka (trochę większy prąd rozruchowy) i efekt jest taki sam.

Muszę najpierw zaopatrzyć się kilkanaście bezpieczników, bo jednak siadają przy próbie odpalenia. 

Jak nie, to tylko laweta zostaje? Tylko wiadomo jak to jest. Czasem liczą jak za zboże, a nic tam nie zrobią. Faktycznie może to być bzdura lub rozrusznik do regeneracji? Przykra sprawa po miesięcznej przygodzie.

Edytowane przez Posejdon425
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Fluence rozrusznik nie kręci S&S
6 godzin temu, Posejdon425 napisał:

Muszę najpierw zaopatrzyć się kilkanaście bezpieczników, bo jednak siadają przy próbie odpalenia.

Możesz bliżej sprecyzować które konkretnie bezpieczniki siadają, to by wiele wyjaśniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jeden 25A (oznaczenie na puszce to chyba MM albo coś w tym stylu) 

 

Jeżeli wsadzę 25A i nacisnę s/s to jest pstryk w przekaźniku (koło kierownicy) potem pstryk pod maską, i przepala się (bendiks się nie wysuwa) Jak dla testów wsadziłem 30A to daje radę (nie przepala się) i bendiks się wysuwa, ale nie ma reakcji rozrusznika. Po ponownym wciśnięciu s/s podobnie - pstryk w przekaźniku, puszka pod maską i chowa się bendiks. 

Edytowane przez Posejdon425
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pali bezpiecznik od zasilania bendiksu rozrusznika. Prawdopodobnie tylko przewód doprowadzający prąd jest przetarty i dotyka gdzieś do masy. Obejrzyj dokładnie. To chyba będzie biały gruby przewód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz zwarcie i prąd płynący przez cewkę bendiksu jest zbyt mały by spowodować jego wysunięcie. Część prądu idzie prosto do masy. Zwarcie może być gdzieś po drodze lub w samym bendiksie. Nie wiem jak w tym silniku prowadzona jest wiązka ale gdzieś z tyłu silnika musi być odejście przewodu z wiązki do rozrusznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMG20220323164933.thumb.jpg.b6336f77494b7131e6650736a720604b.jpg 

Oki. Dzięki. Młody mi się rozchorował i do 16 nie mam jak się z domu ruszyć. Później może jakieś foto wrzucę będzie łatwiej rozeznać się w sytuacji.

I ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz, mianowicie taka że jak mi się udało odpalić auto to potem nie było problemu w tym dniu żeby nie odpaliło. Więc czy jest to na pewno przyczyna zwarcia na przewodzie czy też może być zawieszający się elektromagnes na rozruszniku bo wystarczy że auto postoi kilka godzin i problem wraca. (Dołączam fotkę. Na górze koło palca jest ten bezpiecznik widoczny jako "MM" P.S Aku zmierzone 12.20V po naciśnięciu start spada na 11.60V więc uważam, że tu jest dość mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!